1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eindelijk, ze hebben het 60's geluidsfilter eraf gehaald bij RTL :+

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zozo. Gekkenhuis hoor!

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dat is niks vergeleken met de uittocht van de Valencia-supporters. :cool:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hele families komen dan. :+

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mijn idee --> Werkweigering is ontslag op staande voet.

Mooie daarvan is, is dat de jurisprudentie volgens mij zegt dat clubs hem dan niet gratis op kunnen pikken :thumbs:

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jurisprudentie zegt ook dat trainen als werk wordt gezien, dus dat wordt 'm sowieso niet.

Wat Ajax gewoon moet doen is zich redelijk opstellen, El Hamdaoui een plek in de selectie aanbieden met de kanttekening dat hij geen onvoorwaardelijke basisplek heeft. Als hij dan weigert (zoals aan het begin van het seizoen: 'als je me wisselt ga ik vervelend doen') of weer moeilijk gaat doen, ontbinden die hap. Noem je ook nog even zijn debiele vergoedingseisen aan Ajax bij die transfer naar Fiorentina. Ben je gelijk van hem af zonder (een grote) vergoeding te moeten betalen, die kutkwal.

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het probleem is alleen dat wat er ook gebeurt El Flapflap en zijn zaakwaarnemer hoe dan ook een schadevergoeding willen/eisen..

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ontbinden bij de kantonrechter bedoelde ik dan ook. Ik geloof niet dat die een hoge vergoeding gaat toekennen.

Hmm, die gast heeft wel nog een contract voor twee jaar, dan wordt het wel lastig.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
  10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet hem helemaal niet bij de selectie halen. Zo'n kwal verstoort meteen het hele groepsproces.

Hopen dat hij in de zomer vertrekt. Dat die vorige transfer niet doorging heeft hem veel pijn gedaan en vooral Sigi Lens. Die had al een flink bedrag bijna in z'n zak zitten bij een overgang.

Al zullen ze bij een mogelijke transfer wel weer met schadeclaims komen, echt belachelijk.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
  11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    We hebben het kampioenschap van vorig seizoen dan ook niet te danken aan zijn 14 goals, maar vooral aan het feit dat hij er op een gegeven moment niet meer bij zat.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kom er maar in Seh!

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Oh, mag ik geen 'we' zeggen?

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee, hij vindt gewoon dat El Hamdaoui wél veel heeft bijgedragen aan het kampioenschap want hij was topscorer van Ajax:+.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ah, op die fiets. Tja, leuk en aardig, maar Ajax heeft het kampioenschap gewonnen in de 2e seizoenshelft en niet de 1e. Kijk naar de cijfers: nadat El Flappie uit de selectie was gezet werden er t.o.v. de seizoenshelft daarvoor 9 punten meer gepakt.

16. Seh

Seh Guest

Suarez was er toen ook niet meer bij, kut speler die Suaerz, door dat hij weg ging zijn jullie kampioen geworden!
    Of zit het dan niet zo in elkaar?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee zo werkt het niet, met Suarez waren ze al veel eerder kampioen geweest :D

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Suarez is een hero. EL Ham een zero.

19. Seh

Seh Guest

Kampioenschappen waar El Ham topscoorder was: 1
    Kampioenscahppen waar Suarez topscoorder was: 0
    :eek:

Overigens zou ik zelf ook niet in het tweede gaan voetballen als ik zoveel beter was dan de rest. De Boer had hem goed kunnen gebruiken in de spits.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En daar was hij welkom geweest als hij zich een beetje normaal had opgesteld.

Wat mij betreft laten ze hem lekker zitten waar die zit. Hij heeft blijkbaar zijn keuze al gemaakt om zn contract maar uit te zitten en dan te gaan rentenieren, dan hoef je er ook geen woorden meer aan vuil te maken.

Deel Deze Pagina