1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    We hebben voor de toekomst in ieder geval genoeg verdedigende talent.

Dat is weleens anders geweest.

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Waarom gaat het steeds over van Dijk? Je gaat mij toch niet vertellen dat jullie iedere week naar de Schotse competitie kijken? :lol:

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen 'normaal gesproken' bij Van Gaal. Dat is ook het hele probleem met zijn aanpak. Je laatste wedstrijd telt, en dat neemt hij wel heel letterlijk.

Overigens hoef ik Bruma er echt niet bij te hebben.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ook niet, maar Veltman ook niet. No offence, dat zou een goeie kunnen worden, maar he? We hebben het over 3 potjes.

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Leuk voor die jongen maar dit slaat natuurlijk nergens op 8)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bruma speelde z'n slechtste wedstrijd tegen Zagreb, maar waarom zou je hem er 'echt niet' bij hoeven hebben? Ik vind dat hij zeker niet onderdoet voor spelers als De Vrij en BMI. Hij is beresterk, heeft een harde tackle en is opbouwend helemaal niet slecht, maar heeft momenten van concentratieverlies en in zijn tijd naast Hendrix werd hij soms wat overmoedig, omdat hij verdedigend werkelijk waar alles moest oplossen in z'n eentje. Hij verdient het om in Oranje te zitten. Net als Rekik overigens, als die zometeen weer een tijd speelt, al is die pas 18. Maar las net dat Cocu en Van Gaal gepraat en besloten hadden om ze wat rust te geven.

Leuk dat Veltman geselecteerd is om zijn visie te leren kennen, maar ik zie hem niet mee gaan naar het WK en aangezien Van Gaal na het WK foetsie is..

Laatst bewerkt: 8 nov 2013
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    Het blijft ook gewoon een aparte man. :+

Laatst bewerkt: 8 nov 2013
  8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kijk al uit naar VI vanavond. Is weer een goede reden voor Derksen om Van Gaal met de grond gelijk te maken. En terecht ook. Na 3 wedstrijden in het Nederlands Elftal, dan kan je die man ook niet meer serieus nemen. Van Gaal meet echt met verschillende maten. Sneijder moet 200% fit zijn om opgeroepen te worden. Narsingh is amper fit te noemen, en zit er alweer bij.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oja, Narsingh is ook geselecteerd. Ook zo bizar.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, de televisie.

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hoi Virgil mijn naam is televisie hoe gaat het met je?

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vond het geen verrassing dat Veltman erbij was, dat is het beleid van Gaal al de hele tijd bij Oranje. Iedereen die een leuk potje speelt, mag mee.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat heb je nou aan fox internationaal als ze altijd maar 1 engels wedstrijdje uitzenden. Nog een kanaal over en daar zenden ze az uit :confused:. Wat mis ik de zaterdagmiddag PL bij sport1! Dat was genieten en fox verpest het terwijl je er wel voor lapt.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Sport 1 zou het ook verpesten. Ze mogen maar één wedstrijd van de PL uit zenden. Was bij beiden zo geweest. Hele rare beslissing.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Is dat door de PL zo besloten? Vind het maar irritant en een reden om geen fox int te nemen!

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, schijnt een voorwaarde te zijn. Als Sport1 het nog uitzond was het precies zo geweest. Neemt niet weg dat het gewoon heel irritant is.

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Sopcast downloaden en het adres van een Engelse zender opzoeken, Sopcast is ook nog eens in HD :).

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sopcast werkt niet op mijn tv :+

Ik ben het met Danny eens, de Sport1 zondag/zaterdag was geweldig 4 kanalen engels voetbal om uit te kiezen

Dit is gewoon een enorme stap terug

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is idd sinds dit seizoen een regel voor alle buitenlandse zenders die de PL uitzenden. Ze mogen ook geen wedstrijden uitzenden met engels commentaar (wat Sport1 nog wel eens deed) Heeft er alles mee te maken dat er kroegen waren in de Uk die een PL pakket in een ander land bestelden omdat het daar veel goedkoper was en ze in die landen toch met engels commentaar gingen uitzenden. De PL heeft die kroegen aangeklaagd maar verloren en hebben daarom deze maatregelen genomen :emo:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En de buitendlandse kroegen dan?

Ik ga een paar keer per week naar een poolcentrum en daar hebben ze 4 flatscreens hangen voor t voetbal. Daar heb je nu dus geen kut meer aan

en die betalen zich ook scheel aan abonnenmenten , volgens mij niets van t 25 voudige van wat een particulier betaalt..

wat een kutregeling

Deel Deze Pagina