1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    PC/laptop + HDMI kabel, of streamen \o/.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja ik snap wel hoe het werkt, gaat mij erom dat het gewoon raar is dat de illegale alternatieven dus beter zijn dan de legale

En ik baal er helemaal van omdat ik illegaal het legale alternatief heb omdat ik gemakzuchtig ben en dus nu alsnog aan sopcast e.d overgeleverd ben :+

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik betaal nu 40 per maand voor Sport 1, Fox Sports Eredivisie en Fox Sports International. Echt bezopen. Eens zien hoe goed Sopcast tegenwoordig werkt en dan Fox International er maar uit, kijk ik toch het minst naar.

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    theoretisch gezien. AZ moet morgen verliezen Vitesse moet alles winnen en we worden kampioen.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb hetzelfde.
    Vind eigenlijk achterlijk want zoveel kijk ik tegenwoordig niet, (gezin, KNVB cursus en genoeg leerwerk)
    Zelf zit ik erover na te denken om Fox Eredivisie eruit te gooien want het niveau wordt steeds minder.

Als Fox Spaans voetbal overneemt maakt het me helemaal makkelijk, maar tot die tijd Sport 1 blijft aan.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb hetzelfde. Wil gewoon thuis komen op zaterdag middag, neer ploffen op de bank en lekker kunnen schakelen tussen wat wedstrijdjes. Gewoon ff lekker bijkomen op een zaterdag middag. Probeer wel eens via sopcast te kijken maar vind het toch minder relaxt!

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.736
    :lol:

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hahaha en dat noemt zich supporter :lol:

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Please don't get me started 8).

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat er geen klik is tussen spelers en fans?

wut?

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het er wel mee eens hoor. Harrie z'n vrouw was van de week jarig en Schaars was uitgenodigd, maar die heeft niet eens iets laten horen. Zulke dingen gaan wringen natuurlijk.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat een gelul, wordt er eindelijk een vertrouwen in de jeugd/toekomst uitgesproken, en dus kort gezegd een start gemaakt aan een visie. Is er gelijk geen geduld vanuit de supporters, ik kan me niet voorstellen dat binnen de club getwijfeld wordt aan Cocu.

Die supportersclubs zouden zich meer druk kunnen maken aan de uitwedstrijden, waar de vakken maar matig gevuld zijn. Die spelers zouden juist wat meer support kunnen gebruiken.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen maar de jeugd een kans geven is natuurlijk niet genoeg om van visie te spreken. Ja, misschien de overkoepelende denkwijze in de club. Maar Cocu moet in het spel ook iets van lijn, visie, laten zien. Dat heb ik tot op heden nog niet kunnen bespeuren. Ook in het begin was het vooral opportunistisch ren-en vliegwerk.

Maar het is natuurlijk te vroeg om al een definitief oordeel te vellen.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk, dat als iedereen fit was gebleven je hier veel meer van terug zou zien. Ik zie het ook meer als een start van een visie hè :+

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Oneens. Zo kun je het Ajaxspelletje ook typeren als een beetje het balletje risicoloos rondspelen. Oh nee wacht, dat doen ze ook :+

Maar nee, ik vond het niet alleen opportunistisch ren- en vliegwerk. Het was gewoon ontzettend goed en leuk voetbal met veel beweging. Dat er veel meer risico in werd gelegd maakt het nog niet opportunistisch ren- en vliegwerk in mijn optiek.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Even voor de duidelijkheid: die Bovers is een koekenbakker en praat altijd in de naam van alle supporters, waar hij totaal het recht niet toe heeft. Het scanderen van zijn naam de afgelopen weken en het overgrote deel op PN dat hem wilt behouden geeft volgens mij wel aan dat Bovers weer uit zijn nek lult. Die man snapt niet dat hij PSV alleen maar nog meer problemen geeft door onrust te stoken rondom de trainer. En maar zeiken over de gemoedelijke Brabantse sfeer die mist bij PSV, maar dan zelf trainer en cultheld Cocu via de media zo'n messteek geven. Triest mannetje. :emo:

Onthou aub dat hij spreekt voor zichzelf en waarschijnlijk twee anderen, ook al is hij van Fans United. Die man heeft dit al eerder gedaan en geeft zijn mening nooit als 'ik vind', maar probeert altijd de hele supportersschap erin mee te nemen. Belachelijk.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Arme Cocu, in een half jaar tijd 10 jaar ouder geworden van de stress (het is hem echt aan te zien) en dan ook nog eens door zo'n stelletje flapdrollen de zwarte piet toegeschoven krijgen

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ook zo'n gozer (Daniel Dekker) die altijd maar z'n eigen mening als dat van het Ajax-publiek etaleert. Was toen met de Cruijff-revolutie helemaal schrijnend omdat hij duidelijk aan de kant van Ten Have stond.

Ontzettend goed was het IMO zeker niet, maar de definitie van goed voetbal zit natuurlijk ook deels in het oog van de aanschouwer. Ze hadden in die wedstrijden ook veel ruimte (Zulte bijv.), dan is het makkelijker om meteen diep te spelen en naar voren te denken. Het druk zetten was vooral goed.

Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Baas, al zeven keer op rij.

"Tot volgend jaar" 8)

Deel Deze Pagina