1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ze zette inderdaad veel druk naar voren en met Wijnaldum en Maher hadden we twee lopende en technische mannetjes. Die twee samen waren de kern van het team toen het goed liep (!) - zoals wel vaker het geval met Wijnaldum - omdat het positiespel gewoon erg sterk was. Veel één keer raken, aanvallen over meerdere schijven en Wijnaldum die vaak diepging. Op het moment is het middenveld veel statischer, is het frivole en risicovolle er totaal uit en hebben we vele blessures en vormcrisissen gehad.

Ik hoop met de terugkomst van Wijnaldum en hopelijk het snelle weggaan van Toivonen dat er weer wat van de speelsheid terugkomt. Maar for the time being kunnen we beter met Hiljemark en Schaars spelen, dan sta je iig nog wel compact en ben je minder gevoelig voor tegenaanvallen (Toivonen doet niks, Maher kan niks verdedigend).

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je moet ontzettend goed dan wel zien binnen het Nederlandse perspectief, uiteraard. Het was met afstand het beste (en leukste) wat ik dit seizoen gezien heb tot nu toe.

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nadat Chievo-Milan in 0-0 eindigde bevestigt Milan het aanblijven van haar coach en wordt die van Chievo ontslagen. Ik moest hier toch wel even hard om lachen. Zegt wel genoeg over de beide verwachtingspatronen :9

4. Seh

Seh Guest

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Fischer is toch niet dik?

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Immers is dan ook een veel betere speler dan Fischer.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Studio Sporf, right.

Is die Lex zelfs aan het photoshoppen gegaan om zijn kwaliteiten te bewerken? 8)

8. Seh

Seh Guest

Is gewoon een Twitter account, in de lijn van Bart van Merwijk e.d., met wat leuke statistieken eens in de zoveel tijd.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zag 'm ook op Twitter langskomen ja:

Klopt wel bij mijn beeld van Fischer dit seizoen. Die Depay schiet ook ontiegelijk vaak zeg. 8)

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fischer ís dit seizoen toch ook gewoon dramatisch bezig? Hoef je geen statistieken bij te pakken om dat te constateren. Om dan ook nog :eek: te gaan doen, is helemaal kansloos. Die deen is alleen maar bezig met scoren waardoor hij vanuit alle hoeken en standen probeert te scoren. Volgens mij is meer dan de helft van die schoten niet eens op doel.

11. Seh

Seh Guest

Het liefst ook nog vanaf een metertje of 30. :lol:

Ik zal voortaan vragen wat jij er van vindt voordat ik het post. Sorry gozer. :thumbs:

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Haha ok sorry, dacht dat het gewoon een flauwe shop was.
    Bizarre stats trouwens, ouch..

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker kinderachtig gereageerd zeg. Zeg ik dat verder ergens dan?

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Maddmonkey is weer op zn teentjes getrapt als het om ajax gaat. Ga zo door jongen!

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Afgezien van Mulenga (die een spits is) wordt Immers vergeleken met buitenspelers. Ik zou zeggen vergelijk 'm eens met alle andere '10'-s in de eredvisie en die stats van Immers zijn opeens een stuk belabberder. :+ Zitten de penalties daar ook bij in trouwens? :D

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    zoooo, scherpe analyse zeg! Goed mijn punt ook begrepen :)

Ga zo door jongen!

17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Verbaast me niks dat je uit Zaandam komt :x

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    hahaha echt prachtig die pogingen om het persoonlijk te maken :lol: keep em going

19. Seh

Seh Guest

:lol:

Kijk je eigen post nog eens na.

Ander nieuws:
    Cillessen; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind; Nigel de Jong, Van der Vaart, Strootman; Robben, Siem de Jong en Lens.
    Opstelling van Nederland voor de aanstaande interland.

Had Van der Wiel wel verwacht. En ik vind Cillessen nog lang niet zo ver om eerste keeper van Oranje te zijn.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is er dan kinderachtig? Ik zie alleen een vrij direct bericht gericht op het feit dat jij een 'leuk' statistiekje erbij pakt. Wat is hiervan de reden dan? Zoals ik al aangaf heb je geen cijfers nodig om de constatering te maken dat fischer slecht bezig is dit seizoen.

Deel Deze Pagina