1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    @ Seh: tja, heb je nog meer non argumenten? In het seizoen ervoor toen Ajax net niet de titel pakte met 1 punt achterstand op Twente, scoorde Suarez 35 keer en Panteliç 16 keer. Als je topscorer bent van een club is dat echt geen garantie op prijzen.

Kampioen wordt je in Nederland als je de minste treffers tegen krijgt. En whop whop whop, Ajax hield vorig seizoen na de winterstop veel vaker de 0 dan daarvoor.

El Hamdaoui was een stoorzender in het teamproces dat De Boer in gang heeft gezet. Bovendien toonde Siem de Jong in de tweede seizoenshelft aan dat hij een prima vervanger was van Hamlap met 12 goals. En als ik me niet vergis scoorde Ajax in de 2e helft van het seizoen ook vaker dan de eerste helft. Dat in combinatie met veel clean-sheets/weinig tegentreffers heeft ze 9 punten meer opgeleverd t.o.v. de 1e seizoenshelft.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
  2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mounir is NIET groter dan Ajax, zijn ego en belachelijke eisen zorgen ervoor dat die nog steeds speelt in het 2e. Hem terug plaatsen in het eerste zou de sanctie van het afgelopen jaar weer tot een zinloze actie veranderen en hypocriet zijn. Laat 'm maar wegrotten op de bank van het 2e. Niet dat hij er iets van leert, puur het feit dat die zich zo niet in de etalage kan spelen voor andere clubs brengt mij wel een glimlach op het gezicht.

3. Seh

Seh Guest

Zoals Gijp al aanhaalde, zelfs fucking Tevéz doet gewoon weer mee bij City. 8)

Alsof dat een serieus argument was. :lol: Feit is gewoon dat die gekke Marokkaan topscoorder is van je kampioenselftal, klaar.

Dat doet ie nu toch ook? Wat zeiken jullie dan?

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dus?

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Van der Gijp trok ook een verband tussen El Hamdaoui en Aissati, terwijl het twee hele specifieke gevallen waren. De een kan zich niet gedragen, de ander moest beter presteren. Toen Aissatti dat deed, haalde de Boer hem terug.

Dus zo serieus viel dat betoog niet te nemen van Gijpie.

6. Seh

Seh Guest

Ben ik het dus niet mee eens.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Leuk voor Tevez maar ik hoef El Ham niet meer in het eerste te zien :+ Kapitaalvernietiging be damned

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Poeh poeh, 14 van de 72 doelpunten gemaakt. Toppertje hoor! Wat is nou je punt? Je doet het voorkomen alsof El Ham Ajax kampioen heeft gemaakt, terwijl dat gewoon feitelijk onjuist is. De resultaten waren na de winterstop veel en veel beter dan daarvoor.

9. Seh

Seh Guest

Dat ik het hier dus niet mee eens ben. Niks meer niks minder. Lastig he, iemand met een andere mening?

10. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Nee, helemaal niet, maar als jij niet kunt beargumenteren waarom je dat vind hecht ik weinig waarde aan je mening. ;) Niks meer, niks minder.

11. Seh

Seh Guest

Gaap. 14 goals gemaakt in een half seizoen met Suarez naast je is niet niks, hij heeft je ook zeker punten opgeleverd gezien hij goals maakte die niet eens kansen waren.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    El Hamdaoui heeft wel degelijk een rol gespeeld in het kampioensschap van Ajax. Groningen uit en Heerenveen thuis, dat waren beide wedstrijden waar hij belangrijk was meen ik me te herinneren.

Toch, in andere wedstrijden was hij geloof ik één van de 'anderen' die ook hadden gescoord, wanneer hij scoorde.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    @ Seh: nee, je punt is duidelijk.

Groningen uit werd 2-2. Geen winstpartij dus. Dat levert je dan 1 punt op i.p.v. 0. Heb liever dat een spits beslissend is door 3 punten voor de ploeg te pakken. Suarez was met zijn 7 goals veel beslissender dan Flapflap met 14 goals. Tegen Heerenveen was hij inderdaad erg belangrijk. De rest? Not so much.

Siem de Jong en Kenneth Vermeer hebben Ajax vorig seizoen kampioen gemaakt. Mounir heeft hier in dubbel opzicht aan bijgedragen: in de eerste seizoenshelft door goals te maken, in de tweede seizoenshelft door weg te blijven. :+

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jullie? Ik spreek voor mijzelf hoor, en je hoort mij ook niet zeuren hoor ;)

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Bovendien stagneerde de doelpuntenproductie van Mounir in de 2e seizoenshelft. Hij werd in het begin wel degelijk nog opgesteld door FdB. Daaruit kun je afleiden dat het al niet lekker meer liep (om welke redenen dan ook). Logisch dat FdB Siem in de spits ging zetten dus, want toen begon het weer te lopen.

16. Seh

Seh Guest

Oke hoor, hoor.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat zit je nou een irritante toon aan te slaan? 8)

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    'Een rol' ja. Verhoeven heeft ook een rol gehad door een aantal fabelachtige reddingen tegen Excelsior. :+

Ik snap het echt niet. Zijn mensen niet vergeten hoe de laatste 6 wedstrijden gingen, die allemaal gewonnen werden door Ajax? El Hamdaoui liep alles te vertyfen door zijn ge-ego en gedribbel, iedereen floot hem uit (en dat had echt voor een groot deel met zijn sportieve prestaties te maken) waarna hij gewisseld werd en De Jong in de spits ging en het middenveld Eriksen - Anita - De Zeeuw werd. Op die manier wisten we in die wedstrijden de winst te pakken. El Hamdaoui was puur een stoorzender. Dat we dankzij hem kampioen zijn geworden is echt bullshit. Eerder ondanks hem.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat weet ik ook wel hoor. Ik gaf slechts een voorbeeld. Ik kan me nog goed de wedstrijd tegen RKC herinneren, voor de KNVB beker. Toen zat ik vlak achter de goal en was ik Mounir aan het volgen gedurende de eerste helft. Hij liep er bij als een zoutzak, gaf geen ballen af, probeerde onmogelijke acties (tussen 3 man doorkomen) en als hij de bal niet kreeg dan schoot zijn arm arrogant de lucht in en begon hij te schelden. Iedereen om mij heen begon hem toen ook verrot te schelden.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toen was ook die ruzie in de kleedkamer geloof ik.

Maar goed, Seh komt alleen met domme statistiekjes die weinig blijk geven van ceteris paribus, dus we kunnen er van uit gaan dat hij maar wat loopt te trollen en amper wedstrijden van Ajax heeft gekeken vorig jaar.

Deel Deze Pagina