1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Stakkers

Sent from my outer space, to fiiiiiind another race

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Wtf is er eigenlijk aan de hand met PSV? 8) 11 punten uit de laatste 11 wedstrijden en de 8ste plek is toch belachelijk als je kijkt naar de selectie? Maher brengt ook echt geen reet trouwens. Met Toivonen heb je een kankergezwel dat weg gesneden moet worden maar dat wordt niet gedaan ondanks de eerdere statements van Cocu. Inconsistent beleid en een trainer die er constant uit ziet alsof hij het ook allemaal niet meer weet... Zou echt gek worden als ik Siemen was :+

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind dat je het best goed samenvat. Vooral dat deel met dat kankergezwel is top.

Ik heb geen zin om weer paar A4'jes vol te typen aan haat, dus dan maar een paar quote'n van PN. Eerste is totaal, rest is wat kleine dingetjes:

tl;dr: totaal geen idee achter het veldspel, geen beweging, geen beleving, spelers die er met de pet naar gooien, etc.

En dan nog eens veel blessures:
    - Matavz nu wekenlang eruit (mwah)
    - Park wekenlang eruit (belangrijk)
    - Wijnaldum maanden eruit (belangrijk)
    - Bakkali weken eruit gelegen (toen was ie flink in vorm)
    - Narsingh pas na eerste weken erbij gekomen (belangrijk)
    - Schaars sukkelt veel met blessures (belangrijk)
    - Zoet 5 wedstrijden eruit geweest (waarvan 3 verloren; belangrijk)
    - Rekik weken eruit gegaan

Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien is John Troost als mental coach een idee?

9. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    In dat 1e shot lijkt die gast zo erg op Jorien van den Herik hahaha. De grote kale leider.

Feyenoord - Psv, de enige echt subtopper van dit weekend.... Nummer 7 tegen nummer 8.....|:-

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    De selectie is te krap, te jong en pas te kort bij elkaar om een goede serie van wedstrijden neer te zetten. Dat heeft tijd nodig. Ik verwacht dat PSV na de winterstop in ieder geval een stuk constanter gaat presteren. De vraag is alleen of het dan nog op tijd is. Als Ajacied zijnde hoop ik natuurlijk van niet. :+

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk dat PSV mee gaat voor de plekken 3 - 5 dit jaar. Opzich ook geen schande als je naar de selectie kijkt. Maar ik vind het wel pijnlijk dat PSV (Cocu en Brands) groots roepen dat spelers die niet bijtekenen terug worden gezet naar Jong PSV en zich er daarna bij Toivonen niet aan houden. Brands probeert altijd voor iedereen nog een maximale transfersom te verdienen. Goed natuurlijk, maar soms moet je je verlies nemen. Toivonen gewoon laten gaan voor een klein bedrag en niet steeds laten spelen. Marcelo en Manolev had hij niet moeten verlengen, want ze konden er geen reet van.

De geloofwaardigheid van PSV naar de buitenwereld, maar ook intern, is naar de klote door zulke blunders keer op keer. Dan weer Toivonen, dan weer het rapport dat uitlekt. Steeds gedoe.

Dus niet alleen op het veld is het kut. Puur op het veld is het natuurlijk ook niet om aan te zien. Dat creatieve, beweeglijke en positiespel van de eerste potjes is compleet weg. Het middenveld staat gewoon stil. Als Gini en Park terug zijn móéten Maher en Toivonen naar de bank. Eigenlijk nu al één van de twee voor Hiljemark, die zich ook moet verbijten op de bank.

Samenvatting van Toivonen op het veld:
    http://foxsports.nl/video/173026-piero-toivonen-maakt-een-boswandeling.html

:emo:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ben ik niet helemaal met je eens , wie heeft er nou echt een duidelijk betere selectie dan PSV in Nederland ?

Ajax en Feyenoord is ook armoe troef op bepaalde posities.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, op Tamata en Locadia na zie ik ook niet echt wat er mis is met het huidige team. Moet echt veel meer uit te halen zijn, zoals die posts van PN ook duidelijk maken.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk hebben we goede spelers, maar er zijn zo veel blessures geweest (ook iets waar veel twijfel over is binnen PSV). Belangrijke spelers als Rekik, Wijnaldum en Park zijn wel dingen die je enorm mist. Daardoor kregen we een erg krappe selectie. Ik vind het goed dat Locadia nu ook de kans krijgt, maar Hendrix is nog 40kg, Brenet stond de hele jeugd bekend als een domme matige rechtsback, Willems is enorm wisselvallig, we hebben op Hiljemark na geen back-up middenvelders meer, Jozefzoon is niet basiswaardig.

Als je dit kan opstellen, heb je de beste selectie van Nederland, denk ik:

Depay - Matavz - Narsingh
    Wijnaldum - Park
    Schaars
    Willems - Rekik - Bruma - Arias
    Zoet

Als Maher zijn vorm eens gaat vinden (ziet er niet naar uit), dan hoort ie er ook in thuis natuurlijk en is het een hele fijne voetballer.

Maar hebben we ook zeker een erg sterke selectie, zoals ik ook duidelijk maak in die posts op PN (die zijn van mij, SD). Er zit gewoon totaal geen idee achter het veldspel. Daar waar het flitste met snel positiespel over meerdere schijven op het begin, is het nu heel statisch. Steeds één speler die aan komt bieden, nooit een tweede of derde man die aansluit. Toivonen die het niets uitmaakt. Maher die zich verstopt. Dat het op het veld nergens op lijkt is ook zeker Cocu te verwijten, IMO. Maar snappen doe ik het niet.

Depay, Bruma, Rekik en Zoet zijn eigenlijk de enige spelers die PSV-niveau hebben gehaald dit seizoen. En Wijnaldum de eerste potjes.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar ook wat er afgelopen weekend op het veld stond had gewoon veel meer moeten doen tegen 10 man van Heerenveen. Want SCH staat nou niet echt bekend om de degelijke verdediging

Er leek gewoon geen gedachte achter te zitten. Tot op 20 meter van de goal ging het prima maar de enige die verder dan dat kon denken was Depay bij vlagen

en die bedacht dan lang niet altijd iets goeds

Ik vond Tamata aanvallend nog het meeste brengen van heel PSV...

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    En nog altijd staan ze maar 7 punten achter op de nummer 1. Jammer dat het verschil zo klein is.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Depay heeft het zo'n kwaliteit dat hij ballen in de kluts bijna altijd wint, omdat hij snel, explosief en erg sterk is. Hij probeert het vaak mooi en dat lukt ook wel soms, maar vooral zijn ongelukkig-uitziende acties brengen vaak gevaar :+.

Tamata is onderkant Eredivisie-niveau (bijna PSV dus als we nog paar weken wachten :+).

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ajax is de afgelopen jaren kampioen geworden met een grotere achterstand in de winterstop. PSV moet rust bewaren, Toivonen wegsturen en vertrouwen uitspreken in de rest van de selectie.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Kan je nagaan hoe dik we nu kampioen gaan worden \o/

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Leukste is nog, ik denk dat PSV de winterstop in gaat in het rechter rijtje :D.

Die hebben nog een aardig kut programma voor de boeg.

Deel Deze Pagina