1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Is Depay geen optie voor de spits? Want Toivonen moet je niet meer opstellen, verlies pakken en weg ermee. Locadia en Matavz zijn niet van het gewenste niveau en je kan niet blijven kopen. Intern lijkt Depay dan de juiste oplossing naar mijn mening.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    PSV moet gewoon Demouge huren. :+ :D

3. Seh

Seh Guest

Depay is toch geen spits joh. Is een typische buitenspeler.

4. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Toivonen in de spits knallen. Kan koppen bal vasthouden en meevoetballen. Moet hem alleen zien te triggeren op een of andere manier. Dat is het trainersvak pur sang.... Die jongen heeft het in zich is alleen een asbak van een persoonlijkheid.

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Schaduwspits lijkt mij een prima rol voor hem en tactisch ook.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom zou NAC de concurrentie willen versterken bedoel je? :+

8. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :D

10. Seh

Seh Guest

Waarom? Speelt gewoon goed aan de linkerkant, moet je niet willen veranderen.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    PSV is echt helemaal de weg kwijt, eerst nog proberen het stadion vol te krijgen door kaarten weg te geven aan alcoholisten hebben ze nu een andere manier gevonden. Ze hebben een promo filmpje laten maken door de sociale werkplek van Stratum (uiteindelijk dus diezelfde alcoholisten) om iedereen op te roepen om de club te blijven steunen.

http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/harde-kern-psv-supporters-roept-op-tot-steun-video-1.4128647

Je schaamt je als PSV'er toch kapot? :lol:

Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat ie Nijmegen zegt had ik de eerste keer overheen gelezen:lol:

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    :lol:

Hij was juist een baas geweest als hij gewoon bij z'n standpunt was gebleven en niet zou komen. Dit vind ik een beetje zwak.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is zeker dat hij wint, dus dan verschijnt hij graag in de spotlights.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Eigenlijk zou Messi of Ribery hem nu gewoon opeens moeten winnen om hem te trollen. :+

16. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dat zou zo mooi zijn. _O_ Maar volgens mij is het nu vrijwel zeker dat hij hem gaat winnen, ik zag een overzicht van alle tot nu toe bekende stemmen en daar staat hij dus voor.
    Hopelijk realiseert men zich wel dat het alleen komt omdat zijn grootste rivaal geblesseerd is, volgend jaar hoeft ie dus weer niet te komen. _0/

17. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Zo'n heerlijk standaard antwoord weer. 'Ja maar Messi is geblesseerd.'
    Ronaldo was ook toen Messi speelde gewoon de betere, hij draait dit seizoen gewoon top en had hem ook gewonnen als Messi niet geblesseerd was geraakt.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat teveel mensen stemmen puur op het feit van "wie is de beste speler ter wereld" en dan voor Messi kiezen in plaats van dat die prijs naar iemand gaat die een geweldig individueel seizoen heeft gehad, die prijzen heeft gewonnen met zijn club of land (landstitel, beker, EL/CL, WK/EK/Copa America) topscorer van een competitie, x aantal assists, x aantal ... etc.

De nadruk ligt jammer genoeg ook te hard op aanvallende spelers, omdat zij vaak scoren wat automatisch betekent dat je dan goed en succesvol bent.

Sneijder had hem moeten winnen in 2010 en eigenlijk zou Ribery hem dit jaar moeten winnen.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gelukkig is jouw argumentatie helemaal niet standaard. Het is immers 'gewoon zo', niet?

20. Seh

Seh Guest

:emo:

Deel Deze Pagina