1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je weet dat Messi al sinds maart met blessures heeft moeten spelen? Kijk dan nog eens naar de verschillen tussen Messi en Ronaldo wat betreft doelpunten, assists maar ook persoonlijke prijzen. Deze verschillen zijn echt minimaal en op sommige punten is Messi alsnog de betere, dus ja ik denk dat als Messi geen blessures zou hebben gehad hij dit jaar gewoon (duidelijk) weer gewonnen zou hebben.

2. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Fit en blessurevrij blijven terwijl je elke wedstrijd in elke competitie speelt is ook een kunst. Daarnaast vraag ik me oprecht af of Messi beter had gepresteerd als hij wel fit was. Messi is heel afhankelijk van de spelers om hem heen (lees Iniesta en Xavi), en die waren nou niet in top vorm de laatste tijd.
    Ronaldo is een machine, zijn wil om zich te verbeteren en om altijd te presteren maakt hem een geweldige (minder afhankelijke) speler.

3. Seh

Seh Guest

Ronaldo gaat hem gewoon terecht pakken dit jaar.

4. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Natuurlijk is het een prestatie om blessurevrij te kunnen blijven, maar daar had ik het niet over. Ik volg je redenering niet echt, maar het lijkt me logisch dat een speler beter kan presteren als hij fit is dan als hij een blessure heeft.
    En Messi staat inderdaad voor de lol op het veld en niet om prestaties te leveren. 8)

5. Seh

Seh Guest

Jij bent fan van Messi, Ronaldo wint de gouden bal. Accepteren en doorgaan, zou fijn zijn.

6. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik zeg toch ook niet dat Messi op het veld staat om zijn nieuwe schoenen in te lopen? Geef alleen aan dat Ronaldo naar mijn idee meer leeft voor de sport, zich elke week voor 120% geeft en altijd het randje op zoekt.

Daarnaast doel ik op het feit dat Ronaldo dus als kwaliteit heeft om blessurevrij te blijven wat ook meegenomen kan worden in de beoordeling voor beste speler.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ronaldo is gewoon een voetbal machine, een perfecte versie van Ibrahimovic maar dan helaas zonder geniale bugs.

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ronaldo is een geweldige top voetballer maar hij heeft een probleem en dat is Messi, Messi is geboren met het talent, Ronaldo heeft er zelf hard voor geknokt.

Messi is een stylist, vergelijkbaar in het rijtje Cruijff, Maradona.

Ronaldo is pure kracht, heb zeker respect voor hoe veel hij bereikt heeft maar ik kan gewoon niet genieten van hem.

Ik zelf geniet meer van voetballers Iniesta, Van Persie, van der Vaart, Thiago en Ribery dat soort technische voetballers (vroeger had je er meer)

Bovenstaande voetballers waren altijd de spelers in de elftallen die altijd de beste waren en er weinig voor hoefde te doen, echte talenten.. Dat leer je niet aan dat zit in je of niet.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Alsof Messi er niet hard voor heeft geknokt. Dat vind ik altijd zo'n onzin. Ik durf te wedden dat Messi meer traint/heeft geoefend dan 95% van de voetballers die momenteel op de velden staan.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Nee klopt, Ronaldo is echt een harde werker. Beetje type Ron Vlaar vind ik zelf. Zo'n gebrek aan techniek is gewoon jammer ja. Maarja wel respect dat een voetballer zonder talent toch nog dankzij doorzettingsvermogen bij de top 3 kan horen van de wereld ja. Maar verder is het wel wat stijlloos.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Haha Modder doe niet zo dom. Straks ga je nog vertellen dat Messi vroeger aan de hormonen zat omdat hij sterker moest worden. Haha nee joh! Het schijnt dat Messi pas eens ging trainen toen hij 16 jaar was. Zoiets heet talent man.

12. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.040
    :{

13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik zou best kunnen genieten van het spel van Ronaldo, maar hij verpest het zelf door altijd zo kinderachtig te doen. Altijd huilen als het niet lukt zoals hij wil, meteen weglopen van het veld na verlies, vallen bij de lichtste aanraking en dan nog het walgelijke wijzen naar zichzelf als ie scoort (ook bij intikkertjes of penalties :emo:). Dat zijn van die dingen waar ik me echt aan kan ergeren.
    Oh en dat ie voor Madrid speelt helpt natuurlijk ook niet echt. :+

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Bij Ronaldo wordt ook extreem uitgelicht hoor. Als die juicht vinden de hatertjes het alweer triest gedrag. Ik verbaas me vaak hoe fanatiek die gozer is.

Toen Suarez 4x scoorde hoorde ik ook alleen maar lof. Terwijl dat ventje toch nog wat walgelijker is dan Ronaldo.

Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  15. Seh

Seh Guest

Ik vind dat een speler als hij dat gewoon kan en mag maken. Hij is altijd al zo (egocentrisch) geweest. Hij is niet gemaakt.
    Jij bent een Barca fan?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Goh dat is toch wel gebleken? 8)
    Lees ff dot topic door, zitten best grappige posts tussen.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Als je zo belangrijk bent en het (bijna) altijd waar maakt mag je ook wel arrogant zijn. Zou erg zijn als hij zo deed en er verder niks van zou bakken. Oh wacht, daarvan lopen er genoeg rond bij PSV.:+

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Spijtig dat je niet begrijpt wat ik bedoel.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik overdrijf natuurlijk flink.
    Feit blijft dat jouw post vol hilarische aannames zit.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Suarez walgelijker dan die nichterige portugees? Hell no

Deel Deze Pagina