1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja klopt, maar vanwege Blatter zijn domme actie toen over Ronaldo.

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De stemmen van voor de verschuiving van de deadline zijn dan weer niet in te zien. Waarom ze dat gedaan hebben is mij nog steeds een raadsel. Dat heeft namelijk maar voor één speler voordelig kunnen zijn...

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Seedorf trainer AC Milan! 8)

Nera, zou graag jouw ongezouten mening horen nu, met alle respect! :+:thumbs:

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tja...als Messi hem dit jaar had gewonnen dan was die prijs sowieso niet meer geloofwaardig geweest dus kan mij wel voorstellen dat de Fifa er daarom wel wat belang bij had dat Ronaldo hem zou winnen

5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik denk dat Nera zich aan het opvreten is over Inter, hihi

6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Nou ja de stemmen worden altijd bekend gemaakt. Naar mijn mening maakt het plotseling verschuiven van een deadline nadat een bepaalde speler een indrukwekkende wedstrijd speelde de prijs juist minder geloofwaardig.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe moet ik nou een mening geven over iemand die nog nooit een ploeg getraind heeft en over een ploeg die niet slechter kan?

Volgens mij is het een slimme zet van Seedorf om nu in te stappen in ieder geval. Met Honda er bij gaat het echt wel snel beter. Over zijn trainerscapaciteiten en visie op tactieken kan ik weinig zeggen, aangezien niemand dat weet.

Dat mag geen nieuws heten.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Platini :emo:

“Het spijt me zeer voor Ribéry”, zegt de oud-middenvelder. “Wordt het volgend jaar weer Ronaldo-Messi, een jaar later opnieuw Messi-Ronaldo en het jaar daarop weer Ronaldo-Messi? In de afgelopen vijftig jaar deed de Ballon d’Or recht aan de prestaties, maar er is de laatste jaren wat veranderd. Het winnen van de Ballon d’Or is niet logisch meer. Je weet niet meer wat je moet doen om de Ballon d’Or te winnen. Een Spanjaard won niet in 2010 en Franck won, ondanks dat hij in 2013 alles won wat er te winnen viel, ook niet. Als we dat zien, dan hebben we een probleem.”

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Het is godverdomme ook niet te geloven met die FIFA... Gewoon schandalig.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Platini heeft gewoon gelijk.

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ga eens weg met dit trollen gedrag van je!

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Fransen en realiteitsbesef... Je kunt er zelfs over twisten of Ribéry de beste was bij Bayern.

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als de prijs gebaseerd op prijzen heeft platini helemaal gelijk natuurlijk :)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Schijnt dat we daar al iets voor hebben... Ohja de prijs zelf natuurlijk. :p

Zou beetje lame worden als degene met de meeste prijzen nog een extra prijs krijgt...

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Omdat ik een andere mening heb dan jij is het trollen? kom op hoor stel je niet aan.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Onderbouw je meningen dan eens met feiten. Want het is een individuele prijs voor beste speler. Daar hebben teamprijzen niets mee te maken. En het is gewoon duidelijk dat Franck Ribery niet de beste individuele speler van 2013 was. Zelfs Zlatan had de prijs meer verdiend dan hij.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ribery was erg belangrijk voor Bayern het afgelopen jaar meer dan de overige kandidaten.
    Zlatan verdiende inderdaad ook op het podium te staan.
    Anders kunnen we puur en alleen maar de topscorers uitnodigen voor het gala.
    Alaba was/is ook een speler die naar mijn mening op het podium l.

Ribery is niet voor niets verkozen tot europees voetballer van het jaar en ook van Duitsland.

Nogmaals ik zou het Ronaldo ook gunnen als hij ook wat had bereikt met zijn doelpunten.. behalve je team naar het WK schieten.

Als Ronaldo dit volhoudt en hij de la liga / CL dan is hij in mijn ogen de terechte winnaar.
    Nu zie ik het meer als een goedmakertje van Blatter na zijn clowneske optreden.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

18. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Maar het gaat er toch niet om wat je met je ploeg bereikt? Het is een individuele prijs en Ronaldo laat week in week uit weer zien een fantastische speler te zijn. Een plaag voor elke verdediging met fantastische goals en acties. Dát is waar de prijs om gaat.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    En het moet toch leiden naar iets? Anders kunnen we net zo goed geen prijzen meer gaan uitdelen.
    Begrijp me niet verkeerd ik vind Ronaldo echt een top voetballer.

Denk ook dat we het hier niet eens over worden, geen probleem. :)

Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Sowieso moet je niet al te serieus kijken naar wáár de prijs over gaat. Het zijn nog altijd de spelers/coaches zelf die stemmen en daarbij komt dus al partijdigheid kijken en al helemaal heeft iedereen een andere mening over wat iemand nou het beste maakt, doelpunten, trofeeën of iets heel anders.

Ik vind ook dat Ronaldo te weinig bereikt heeft in wedstrijden die er daadwerkelijk toe doen om zich de beste van dit jaar te mogen noemen. Een 'geweldige' speler als Ronaldo zou toch wel iets mogen bereiken met het duurste team ooit?

Deel Deze Pagina