1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Wat is jouw graadmeter voor de beste opleiding dan? Een groot deel van de spelers in het eerste team in een enorm matige competitie uit eigen jeugd?

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Een jeugdopleiding moet naar mijn idee spelers opleiden die een toevoeging kunnen zijn aan het eerste elftal van een club.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dan hebben we duidelijk een totaal andere visie op het begrip beste opleiding. :)

4. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    En de Rinus Michels Awards blijkbaar ook. :)

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Is jullie visie niet gewoon de overtreffende trap van Arti's visie? Ik neem aan dat Arti het er mee eens dat als Feyenoord-spelers allemaal naar Barca en Real gingen ipv het eigen eerste elftal, de jeugdopleiding niet ineens kut is?

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind dat ook overdreven dat je talenten moet afleveren bij een topclub, om aan te geven hoe goed je jeugdopleiding is. Een speler bij de top 100 spelers ter wereld heeft absoluut met meer dan met een goede jeugdopleiding te pakken.

Daarnaast is Nederland al lang geen hoofdleverancier voor topclubs in het buitenland. En kan me niet veel opgeleide spelers bedenken die in de top spelen op het moment: van Persie (Feyenoord), Robben (Groningen).

Daarnaast is die prijs van beste jeugdopleiding van Feyenoord op 4 jaar gebaseerd op het feit hoe het nu gaat dan kan je niet verwachten dat ze nu allemaal meteen bij topclubs gaan spelen, al zie je met een jong oranje (en andere jong elftallen) toch behoorlijk het aantal spelers dat je tot goede spelers heb weten te krijgen.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa dat is ook vooral gedwongen geweest bij Feyenoord. Maargoed het zegt wel wat als je de titel 'beste jeugdopleiding' krijgt en de meest talentvolle vertrekken allemaal al voordat ze uberhaupt volwassen zijn :p

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    Ik heb dan toch liever het 2e :+

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    De reden dat het eerste volstaat met eigen jeugd is natuurlijk vooral omdat Feyenoord op geen andere manier spelers kan halen.
    Als PEC een eerste elftal vol eigen jeugdspelers zou hebben, zouden die dan de beste jeugdopleiding hebben?

10. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Als het team 3 jaar bestaat uit vrijwel alleen eigen jeugd en top 3 plaatsen weet af te dwingen? Ja. Dat mag dan best van mij.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.638
    8)

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik zie hem graag naar Ajax komen, maar dan moet een Serero wel vertrekken en ik betwijfel of dat zal gebeuren.. Serero en Duarte spelen op de linkshalf, en moeten in die rol ook veel mee verdedigen en ik weet niet of Ziyech dat kan. Misschien op de vleugel maar ik weet niet of dat een optie is voor Ziyech..

Schijnt ook dat hij transfervrij is na dit seizoen.

Edit:
    :lol:

Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Verklaart een hoop als ie al die tijd voor Feyenoord was.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Idd :p daarom ook naar celtic

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    De Sommige reacties op ajaxshowtime bij die foto :lol:

Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :mad:

je moet hem niet op de vleugel zetten, dat is zonde en hij gaat de achterlijn toch niet halen

hij moet de eindpass/steekpass kunnen geven of de counters op kunnen zetten

dus voor Blind neer zetten

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Je weet dat die Feyenoorders in Celtic waren omdat ze samen met Celtic een initiatief tegen kanker waren begonnen. Daarvoor werd dus al voor wedstrijd de groep supporters welkom geheten en in de rust werd het verhaal van Rooie Marck verteld met daarop het antwoord het gehele stadium zoals alleen Celtic kan. Boerrigter heeft ook meegeholpen door zijn wedstrijdshirt aan te bieden ter veiling en dat was één van de vele activiteiten om geld op te halen.

Alleen maar mooi dat het kan op zo'n manier.

Edit:

Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Buiten z'n gebrek aan zelfreflectie ook z'n voetbalkwaliteiten.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik had ook zoiets begrepen, mooi dat het wel gewoon kan.

Boerrigter blijf verder gewoon een kneusje eerste klas natuurlijk :+

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Boerrigter heeft ons vorig seizoen wel kampioen gemaakt door die goal uit bij PSV. :+

Deel Deze Pagina