1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste wedstrijden van Oranje hebben aangetoond dat goed spel met Strootman ook mogelijk is. Bovendien hebben we niet twee echt goede aanvallende middenvelders om handen. Geen één eigenlijk als je het lijstje ziet.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Cillissen
    V/d Wiel, Rekik, BMI, ?
    Blind
    Sneijder, Strootman
    Robben, Van Persie, Boëtius

Zou een best leuk elftal kunnen zijn.

3. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou sws Blind linksback doen als je BMI centraal zet.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Rekik rechts centraal achterin? Gewoon Veltman daar, Vlaar als linker centrale verdediger en BMI linksback.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    1. Waarom BMI als linksback kiezen? Blind en zelfs Van Aanholt en Willems zijn dan betere opties in mijn ogen.
    2. Waarom 'gewoon' Veltman in plaats van Rekik centraal achterin? Beiden hebben aangetoond een flinke portie talent te hebben (ook al is Veltman 3 jaar ouder), maar beiden zijn ook flink uit vorm. Ik denk wel te kunnen zeggen dat op een WK, waarbij je tegen erg goede spitsen staat, je meer hebt aan een type Rekik (sterk lichaam, redelijk in opbouw) dan aan een Veltman (geweldig in opbouw, matig in duels). Zeker als je daarvoor een Blind als CVM zet, die opbouwend erg sterk is. Beiden zijn daarnaast even onervaren. Dus ik snap niet precies waar die zekerheid van Veltman boven Rekik vandaan komt. ;)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Willems :lol: aub niet zeg..

Wat zijn eigenlijk alle opties als LB? Ook BMI op links raak ik niet gelukkig van.

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Veltman kan momenteel spitsen als de Ridder geeneens afstoppen kwa slimmigheid. Denk dat je dan meer aan Rekik hebt naast Vlaar. Wat niet meteen zegt dat ik Rekik geschikt vind.

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vlaar.. :lol: dat die man ooit een transfer naar Engeland heeft afgedwongen.
    De verdediging is gewoon armoede op dit moment.

Laatst bewerkt: 19 feb 2014
  9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan ook nog aanvoerder wordt. Vreemd allemaal zeg.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ron Beton doet het geweldig daar...

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat wordt klop krijgen vanavond. Ga wel uit van een mooie wedstrijd. :D

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zijn helemaal de weg kwijt daar..

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die Ron Vlaar heeft gewoon een dom voorkomen en schreeuwt waarschijnlijk een heleboel. Dat is al snel genoeg om de troepen te leiden in Engeland. Zeker bij de nummer 12 van de PL.

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Nog altijd beter dan de dames Veltman en de Vrij.

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat mag jij uiteraard vinden :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

16. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar. Was even bang dat ik dat niet mocht.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Een type Vlaar moet dan ook naast een type Veltman spelen. Een type De Vrij moet lekker gaan ijsdansen.

18. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Veltman is voorlopig eredivisie spitsen niet de baas. Dus die kan je mooi met de Vrij op vakantie sturen. Ooh shit. Doe ik het weer! Kritiek hebben op een Ajacied.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het gaat niet om kritiek hebben op een Ajacied, want Veltman speelt verre van foutloos de laatste weken (inmiddels maanden), maar om het type spelers centraal achterin. Met twee houthakkers spelen werkt niet, en met twee juffrouwtjes als Veltman die voetballend beter zijn gaat 'm ook niet worden. Je moet een iemand hebben die een man uit kan schakelen en een iemand die een middenvelder kan bereiken zonder dat er zestien miljoen mensen met hartkloppingen zitten.

20. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Utrecht was die niet foutloos en die week ervoor of erna ook niet.

Het ging mij meer om het feit dat je hier lacherig werd gedaan om Ron Vlaar, die momenteel de beste speler is bij villa. 14e plek, nog altijd beter dan de eredivisie. Als je hem vergelijkt met Veltman, dan is Veltman gewoon een beginneling waar je niks aan gaat hebben tijdens het WK.
    Leuk dat die goed kan opbouwen, wat ik overigens wel met je eens bent, maar zal toch ook duels aan moeten gaan. Dan is Veltman gewoon kwetsbaar, zeker als je weet dat wij enkel tegen Australië de bovenliggende partij zullen zijn.

Deel Deze Pagina