1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Niet alleen voor een Feyenoorder hoor. ;)

    -----------------Cillissen-------------------
    Janmaat - Veltman - Moisander - van Anholt
    ------------------Blind--------------------
    ------Ziyech----------vilhena----------
    tadic-----------pelle-----------------boetius

    Waarom die as met Cillessen, Veltman, Moisander en Blind? Simpelweg omdat Ajax de minste tegengoals heeft geïncasseerd. Vinden sommige misschien een non-argument, maar de Ajax verdediging heeft in de Eredivisie de meeste ruimte in zijn rug. Als je dan nog de minste tegengoals krijgt vind ik dat knap. ;) Die andere vetgedrukte naam spreekt voor zich. :D
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Depay - Pelle - Tadic
    Park - Klaassen
    Blind
    LB - Rekik - Moisander - Arias
    Cillissen​

    LB zou ik totaal niet weten. Willems en Van Aanholt doen niet voor elkaar onder. De rest is nog zwakker of gewoon geen linksback.

    De zekerheidjes: Depay, Pelle, Tadic, Blind, Cillissen, Moisander en Arias.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kishna overal

    Sent from my Willem9000
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Goh voor welke club zou jij nou zijn :+

    Ben het overigens wel eens met Depay ipv boetius voorin. Vind dat een veel betere speler dan die stervende zwaan die iedereen wilt 'milkshaken'.

    Voor de rest kan ik mij prima vinden in het team van FunkXual
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Vilhena kun je er toch niet serieus inzetten? Die speelt echt zo wisselvallig.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, tja, ben ook niet subjectief. Maar om nou 5 Feyenoorders erin te gaan zetten, terwijl er betere zijn, doe ik niet :+.

    Maar ik vind het ook frappant dat Depay nergens in staat. Ook al ben ik zo subjectief als de pest, vind ik Depay wel één van de grootste talenten van de Nederlandse velden. By far de meest getalenteerde aanvaller, iig. Boëtius vind ik ook een leuke speler, maar meer 'leuk' dan 'top potentie'.

    Park, Klaassen en Rekik was puur omdat ik geen idee had. Ik vind zowel Rekik als Veltman erg wisselvallig, maar Rekik is nog een stuk jonger en zie ik wel ver komen (denk ik). Kongolo zal best ook een goede kunnen worden, maar daarvoor ken ik 'm niet goed genoeg. Bruma, De Vrij, Mathijssen, Bjelland, etc, word ik niet warm van. Linksbacks zijn gewoon allemaal matig. Park vanwege z'n ervaring en slimmigheid (hij wordt wel mega onderschat door mensen die niet volledige wedstrijden van PSV kijken), Klaassen vanwege z'n positiespel. Blind behoeft geen uitleg als CVM. Andere namen als Vilhena, Ziyech en Toornstra vind ik nog te wisselvallig. Het is te hopen dat Gini snel terugkeert, want die ligt er nu al flink wat maanden uit met rugklachten. Mits in vorm, zou die ook zomaar in m'n team terecht kunnen komen. Maar datzelfde geldt ook voor De Jong.

    Arias is de tweede seizoenshelft gewoon ijzersterk bezig. Iedere wedstrijd één van de beste spelers. Janmaat zou andere optie zijn, maar gebaseerd op vorm van dit moment.. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik wat betreft Park wel terug moet komen op mijn mening voor het seizoen. Ik vind 'm best goed en vrij belangrijk in de comeback van PSV.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Rodney Kongolo naar City. Hoe goed is dat menneke?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat maakt het uit, hij is sowieso te jong en onervaren om nu al naar City te gaan
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Behoorlijk goed! Misschien wel het grootste talent uit de Feyenoord jeugd.
    Is qua talent ook beter dan zijn oudere broer.

    Je kunt hem vergelijken met Vieira of Toure Yaya.
     
  11. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Depay - Pelle - Tadic
    Wijnaldum (ja echt) - Klaassen
    Ortiz
    Kongolo - Blind - Moisander - Arias
    Cillessen
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm ik zeg toch dat ik juist ook Depay erin zou doen 8)
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vandaar de 'ook'. Net als jij, vind ik Depay ook beter dan Boëtius.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Nooit verwacht dat ik ooit nog mee zou maken dat iemand Wijnaldum in het beste team van de Eredivisie zou zetten.
    En dan Kongolo nog even LB en Blind CB.
     
  15. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Het niveau in de Eredivisie daalt met de week. Wijnaldum heeft een bepaalde drang naar de goal, wat veel andere middenvelders niet hebben. Als die fit is mag die van mij in dit team. Een beetje een vreemde keuze gezien hoe weinig hij heeft gespeeld, maar toch...

    De linksbacks en centrumverdedigers zijn allemaal drie keer niks. Kongolo is een groot talent, is nog jong en kan daarom beter op de back-positie. Speelde daar laatst Tadic trouwens compleet uit de wedstrijd. Blind als centrumverdediger: goed voor de opbouw en veel doorschuiven, waardoor het meer 3-4-3 wordt. Makes sense, right? :+
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Boetius - Pelle - Tadic
    Piazon - Ziyech
    Blind
    Van Aanholt - Moisander - Veltman - Janmaat
    Cillissen​
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Piazon mag er wel in inderdaad, mits fit wat mij betreft het grootste talent wat er rond loopt in Nederland
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel echt retarded zijn om als jeugdspeler naar City te gaan.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mooi, die mag net als Siem van mij vertrekken. Hoesen als eerste spits (ik ben nog steeds gecharmeerd van hem) en daarachter Zivkovic. Verder Bojan en Poulsen laten gaan, Vermeer, Sana en Lukoki verkopen, De Sa, Van der Hoorn en Ligeon verhuren en Ziyech voor een mooie prijs ophalen in Heerenveen zou ideaal zijn. Dan twijfel ik nog om Serero te verkopen.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2014

Deel Deze Pagina