1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, ok! nee, ik heb er ook nog nooit van gehoord maar als ajax ze binnen wil halen moeten t wel toptalenten zijn, toch? :+

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat ik lees is precies wat ik hoopte dat Ajax zou doen. Hopen dat het ook snel rondkomt met die Kroaat, en dan vol gaan voor Vd Vaart of een andere creatieve middenvelder.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nice, dacht eens checken hoe vaak Zanetti rood pakt.

Ik kom maar op 1 stuk uit _O_

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het zijn er twee ;) In 857 wedstrijden voor Inter althans (uit m'n hoofd).

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik kon alleen eentje ontdekken in seizoen 2011/2012 tegen Udinese.
    Op 3 december 2011.

O wacht, en February 17, 1999 in een bekerwedstrijd schijnt.

Laatst bewerkt: 12 mei 2014
  6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hij is ook recordinternational voor Argentinië (145 wedstrijden). Ik weet niet of ie daarin nog weleens rood heeft gepakt en of ie in de Argentijnse competitie kaarten heeft gepakt.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee volgens mij echt maar 2 kaarten in z'n gehele loopbaan :eek:.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :)

9. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Moet de Boer niet willen valt geen prijs te behalen met die club op een beker na. Begrijp me niet verkeerd vind tottenham een mooie club maar die hebben niet de selectie om met de grote jongens in de Premier Leauge mee te doen.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat dachten we van te voren ook van Liverpool.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Liverpool is een grotere club dan Tottenham en niet alleen qua historie. Daar heeft altijd en zal in de komende jaren ook meer geld en aanhang achter zitten dan Tottenham.

En United, Arsenal, Chelsea en City allemaal voorbij gaan gaat ook niet zomaar lukken. Daar zit teveel geld achter en of ze zijn gewoon al verder.

Ook al hebben er twee net zo'n kutjaar als United dit jaar heeft vecht je nog steeds maar hoogstens om plek drie.

Villas-boas en Sherwood hebben daarnaast niet echt de tijd gekregen om een team te smeden van wat ze van de 100 miljoen van Bale bij elkaar gekocht hebben dus wie zegt dat de volgende trainer dat wel krijgt.

Enige aantrekkelijke is dat Eriksen en Vertonghen en Dembele er zitten, maar top 4 ambities geloof ik voor het komende jaar voor Tottenham echt niet in.

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als je met 100M van Bale nog zoveel bagger weet binnen te halen, moet je je afvragen hoe Spurs gerund wordt.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je hoeft geen grotere club te zijn om een goed seizoen te draaien, zie bijv Atletico Madrid, Liverpool is echt boven zichzelf uitgestegen dit seizoen mede door een uitstekende Suarez.

Wat ik ermee wilde zeggen is dat Spurs ook zo maar kunnen pieken met 2 a 3 gerichte aankopen.
    Die voorzitter heeft meer dan genoeg geld.

Ik denk dat F. de Boer wel de man voor the job is.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Atletico doet het geweldig. Maar in Spanje concurreer je alleen met Barca en Real.

In Engeland concurreer je voor de bovenste drie plekken op zijn minst met United, City , Chelsea, Liverpool en Arsenal

Eriksen was wel echt een koopje, de rest... not so much

maar ik had ook niet echt aan zien komen dat Lamela zo zou floppen, dacht dat dat wel een goeie aankoop was op voorhand

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, maar het is zoals gezegd Liverpool toch gelukt om de "topclubs" Man Utd, Chelsea en Arsenal af te troeven.

Terwijl niemand van te voren zei dit is een titelkandidaat.
    Liverpool is normaal gesproken gewoon een subtopper die eindigt onder de topteams en datzelfde voor Spurs.
    Maar wie wat er gebeurt als Spurs een paar gerichte aankopen doen, het zou zomaar kunnen.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Atletico zou ik nou niet als voorbeeld nemen ;) Die club staat qua schulden namelijk achter Barcalona en Real Madrid (link). Ze doen het dit jaar weliswaar prima en zijn niet een traditionele topclub met een enorme prijzenkast, maar het is wel een grote club met grote schulden.

Oh en was dit al bekend :+?

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die maakt dus max 10 doelpunten volgend seizoen :+

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Crespo, Shevchenko, Torres ... benieuwd of de Chelsea vloek ook op deze spits gaat toeslaan inderdaad

al denk ik wel dat hij er wel bij past, het is wel echt een vechter en iemand die z'n momenten heeft zonder dat hij perse erg lekker in de wedstrijd zit. Kan op zich wel wat worden

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Torres en Eto'o dan vertrekken. Met Lukaku die dan terugkomt hebben ze Diego Costa - Lukaku en Demba Ba voor de spits positie.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Misschien door alle andere hoge bedragen die het afgelopen seizoen betaald werden maar vindt dat Chelsea voor 39 miljoen best een goede deal zou maken

Deel Deze Pagina