1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vanaf de flank werden vrije trappen genomen afhankelijk van welke kant door van Persie, Emerton of Ono.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Doet er niks aan af dat dit een voorzet was.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of het nou een indraaiende voorzet op de 2e paal of een schot op doel waar iemand nog tegen aan kon lopen was maakt toch niet uit, de intentie is precies hetzelfde. Strak voor het doel 2e paal indraaien en of er loopt iemand tegenaan of hij zit er in

was een bijzonder doelpunt in ieder geval, ik juich niet vaak voor Feyenoord maar kan me die goal nog wel herinneren :+

4. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nou eigenlijk wel. Het bewijst namelijk dat jij DENKT dat het een voorzet was. En dus zou je moeten schrijven dat je denkt dat het een voorzet was. In plaats daarvan schrijf jij het op alsof het een feit is.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Voorzet of was het zo bedoeld?

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Aisatti, dus sowieso niet bedoeld. :+

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe bewijst dat in godsnaam dat ik denk dat het een voorzet is? Dat ik dat denk lijkt me vrij duidelijk.

Een hele slechte voorzet natuurlijk.

8. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Jij zet hier toch een stelling neer alsof het een feit is? Als ik dan argumenten geef waaruit blijkt dat deze stelling niet als onomstotelijk feit neergezet kan worden dan bewijs ik toch dat het geen feit is.

Ik heb nog geen enkel argument gelezen waaruit blijkt dat jouw stelling "de hardste mislukte voorzet ooit"klopt.

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Slap gelul 2.0

10. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Die uitschakeling van Inter toen zal nog steeds wel pijn doen :thumbs:

11. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit dus. Van Hooijdonk heeft nooit in zijn Feyenoord carrière ook maar 1 vrije trap als voorzet gegeven.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Inter toch al de mindere van de Milanezen imo. Nera reageert toch als een simpele ziel, standaard supporter zullen we maar zeggen.

van Hooijdonk kan dit gewoon en ik ben niet eens Feyenoord supporter. Misschien toch een paar aandelen via Tyrant kopen. :cool:

Hoe meer ik zijn posts lees: Als mens zul je best fijn zijn Nera, maar als voetbalsupporter de kutste hier op XBW.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat lijkt alleen maar zo sinds Aernhem weg is (waar is die gebleven , ik mis zij ge-etter :+)

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Een of andere Georgiër heeft zijn vingers eraf gehakt.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    En tussen een broodje gedaan met zuurkool, gedroogde uitjes en stukjes augurk met wat mosterd en ketchup. :cool:

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nukem007 heeft zijn plek de afgelopen maanden best goed opgevangen :+

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ten eerste: als je over zoiets subjectiefs heel stellig bent wil dat nog niet zeggen dat je het als feit bestempeld. Semantics, dude.

Ten tweede: ik heb aangegeven dat Van Hooijdonk zijn teammaats richting doel maant, wat er zeer waarschijnlijk op duidt dat hij ze meer in de lijn van zijn strakke voorzet wil hebben om tegen de bal aan te lopen. Dat noem ik een argument. Buiten dat, zelfs Pierre van Hooijdonk in die periode was niet zo naïef om vanaf die positie op de lange kruising te mikken. Je zou hooguit kunnen veronderstellen dat hij hem bewust zo hard voorpompt zodat ie er wel in zou kunnen vliegen als er niemand tegenaan loopt, maar bewust op die kruising mikken? Ik geloof er geen snars van. Het is echt een leap of faith om dat aan te nemen.

Laatst bewerkt: 29 mei 2014
  18. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Je bevestigd met die reactie alleen maar wat ze hier al zeggen vriend :lol:

En je teamgenoten naar voren manen kan ook gewoon zand in de ogen van de concurentie strooien zijn :b:

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :emo:

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, en dat je normaal gesproken altijd op doel schiet kan ook zand in de ogen strooien zijn omdat je hem dit keer voorgeeft, 'vriend'.

Heb je nog meer voorbeelden van Pierre die uit deze hoek op doel schiet? Dat zou een stuk overtuigender zijn dan al dit slappe geouwehoer namelijk. Het is vooralsnog totaal onrealistisch (nogmaals: zelfs voor Pierre in die gouden periode) om vanaf deze plek op doel te schieten. Overtuig me.

Bevestigt is met een t trouwens. Wat bevestig ik trouwens?

Laatst bewerkt: 29 mei 2014

Deel Deze Pagina