1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is ook geen bewussie.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De hamvraag is natuurlijk of de keeper in het complot zat.

Continu

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Misschien moet er door jullie een onderzoek worden uitgevoerd over de windrichting in die wedstrijd!

4. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, hij was inderdaad over het veld aan het rennen en schopte onbewust tegen een bal.

Vette reclame inderdaad, hoop zo hard dat Chili gaat slopen\o/

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik heb een kater en dan kan ik niet spellen/praten

My bad

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Nera heb je je Afellay shirtje al besteld?

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Tof filmpje over o.a. KNVB:

_O__O_

8. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk niet. De bron is Tuttosport, dus het is waarschijnlijker dat er morgen een meteoriet van tien kilometer doorsnede op Nederland neerstort.

Typisch weer dat het Neerlandse journaille er zo opduikt. Laten we vooral hopen dat die kneus lekker wegblijft.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ruildeal met Kovacic?:+

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, die zullen ze wel weer aan Liverpool verpatsen voor een habbekrats.

Godverdomme. We hadden nu gewoon Kovacic en Coutinho op ons middenveld kunnen hebben. Stelletje klootzakken.

Alhoewel, Kovacic is gehaald van het geld van Coutinho. Opzicht een geweldig staaltje handelen want Kovacic is (nog) een veel groter talent, maar dan nog. Coutinho-Kovacic man, dat is watertanden.

12. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Karim Rekik, Quincy Promes, Jean-Paul Boëtius, Tonny Vilhena, Jeroen Zoet en Patrick van Aanholt vallen af.

13. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb niet zo heel veel verstand van voetbal. Maar waarom gaan Emanuelson van AC Milan en Alexander Buttner van Man United niet mee? Je zou denken dat die wel beter zijn dan spelers in de Eredivisie :confused:

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Emanuelson snap ik ook niet. Heeft nog aardig wat wedstrijdjes gespeeld in de Serie A (niet allemaal even goed, maar het niveau ligt daar ook wel een stuk hoger!)
    Buttner speelt never.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind Blind nou niet de ideale speler voor de LB positie in een 532 systeem. Had liever van aanholt gezien omdat die positie toch aanvallend wel belangrijk gaat worden.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van Aanholt thuisgelaten? De rest begrijp ik, maar de enige aanvallende linksback in je schrale selectie thuislaten, Lowieke? Serieus, je gaat toch niet met Blind of Kongolo als linker vleugelverdedigers spelen? Hebben geen diepgang, loopvermogen of aanvallende intenties. Blind is traag en matig tegenover dynamische spelers, Kongolo is onervaren en stug.

Lowieke gaat (in mijn ogen) weer een stapje verder richting een onlogische selectie.

Laatst bewerkt: 31 mei 2014
  17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Van Gaal is echt een idioot. Hopelijk neemt hij Blind straks mee naar Manchester.

Wat een domme beslissing is dit. Stel dat Blind uitvalt, wie zet je dan op de LB? Kongolo? Langs de ene kant zou ik niets liever willen dat Van Gaal op zijn bek gaat zodat hij compleet wordt uitgespuugd maar dat gun ik dit Oranje natuurlijk niet.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Stel dat Blind niet uitvalt, dan voetbal je dus met Blind als linkervleugelverdediger in een 5-3-2 waarbij de vleugelbacks een enorme verantwoordelijkheid hebben in het aanvalsspel? Vanavond zullen we zien hoe het uitpakt, maar als we Ecuador als wedstrijd erbij pakken zien we dat backs als Van Aanholt dan véél beter passen dan een Blind of Kongolo. Loopvermogen, fysiek, aanvallende intenties.

Sowieso begrijp ik het 5-3-2 niet met deze selectie. Dat moet je doen met backs die echt kunnen aanvallen op topniveau zoals Brazilie heeft met Dani Alves, Maicon, Marcelo en Filipe.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zou het ook niet gedaan hebben, van Aanholt wist mij een goede indruk te geven tijdens de laatste oefenwedstrijd. De enige reden die ik kan zien waarom hij Blind als LB zat zetten is omdat die daar meer als middenvelder zal spelen. Opbouwend zal ik alleen niet te veel van hem verwachten.

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Opbouwend niet veel van Blind verwachten? Que??? Hij was in de opbouw bij Ajax veruit de sterkste afgelopen seizoen.

Deel Deze Pagina