1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Tadic naar Southhampton voor 12 miljoen, 750k naar FC Groningen :).

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Goede aankoop van Koeman, Tadic toch wel Top 3 spelers Nederland.

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Viel me ook al op ja 8)

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zijn die Algerijnen echt op een lege maag aan het spelen? :F::F:

Die gaan dan gewoon omvallen na 15 minuten. Kan niet anders.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Neem aan dat ze hiervoor wel een uitzondering maken. Moeten ze alleen aan het einde nog een dag inhalen als ik het goed begrijp.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Buurmannetje koopt het altijd af

Is vrachtautochauffeur. Kan je het ook niet maken om niet te eten tijdens het werk.

Overigens deze post ook in het correcte topic geplaatst :p

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoop dat Koeman het goed gaat doen daar in Engeland en een mooi team kan vormen zoals Swansea dat had toen ze promoveerden. Zou zonde zijn als hij mislukt en ook voor de jongens die hij nu allemaal haalt zoals Tadic, Pelle (was nog aan het onderhandelen denk ik) en nog iemand uit de eredivisie (?). Want als Koeman ontslagen wordt en de volgende trainer vind dit allemaal flut aankopen dan heb je als Pelle zijnde echt pech en had je beter voor een contract in Qatar of zo gekozen.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    :D

Waar halen ze het geld in godsnaam vandaan?

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Alledrie de huurlingen (Park, Ruiz en Rekik) vertrekken weer. Qua salaris komt er dus een hoop vrij en op sportief niveau moet er een hoop gebeuren om weer het e.e.a. op te vangen. En voor het geval je het niet wist: vorig jaar zijn Mertens (10m), Strootman (20m), Lens (10m), Pieters (4m), Marcelo (3m) en Toivonen (2.5m) verkocht. Binnengehaald werden Maher (8m), Bruma (3m), Jozefzoon (5 ton) en Arias en Schaars (1.5m). Oftewel: je hebt flink wat geld beschikbaar. En natuurlijk is er ook veel geïnvesteerd om Mertens, Strootman, Wijnaldum (is er nog) en Matavz (is er nog) binnen te halen. Echter, diezelfde zomer verkochten we Dzsudzsak voor 14 miljoen, wat al een deel compenseerde. Plus, Matavz zal ook nog eens vertrekken én Wijnaldum heeft ook een prima waarde. Dus qua transfers gaat het zo slecht niet. Het is alleen kut dat het sportief zo ontiegelijk slecht gaat de laatste tijd, want tja.. je blijft een sportclub en geen financieel bedrijf :+.

Dit argument wordt zo saai. Alsof PSV de enige club is die steun heeft gehad vanuit de gemeente. Het was inderdaad nodig, want we stonden aan de rand van de afgrond.

Toffe aankoop van Koeman! :eek: Vervanger van Adam Lallana?

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Defour zit toch bij dat Doyen? lekker met dat doorverkopen, hou je geen stuiver over.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Adios jongen! We zien je over een aantal jaar wel weer in de derde competitie van Rusland. _0/
    En zo'n toptalent is die jongen niet. Cerny is 3 klassen beter.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Die jongen wordt niet gemist hoor, had zijn kwaliteiten maar een toptalent is het niet als ik zo de verslagen lees. Schijnt dat ze deze week wel rondkomen met Bailey overigens, zijn ze al een ruime tijd mee bezig.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Zoals ik inderdaad al zei is het geen toptalent. Maar weer de zoveelste die die kant op gaat terwijl ze totaal geen kans maken.
    Daarnaast komt Nouri er aan als linksbuiten. Grootste talent dat er in de jeugd rondloopt. _O_

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nouri, linksbuiten? Is toch echt een middenvelder hoor.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Laat maar, ik ben in de war. Ik heb Nouri weleens als buiten zien spelen though. Dekker is natuurlijk een linksbuiten. Maar dat neemt niet weg dat Nouri een baas is. _O_
    Alleen hopen dat hij later wel de mentaliteit heeft om echt goed te worden.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Mag toch hopen dat Fosu-Mensah wel blijft, zou enorm jammer zijn als hij vertrekt.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat laatste denk ik wel. En Dekker is trouwens ook een baas. ;) Doet me denken aan een type Andy Van der Meyde.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als PSV hem gewoon van Porto koopt (die wat moeten afdragen aan Doyen) en zelf niet weer meteen met Doyen in zee gaan moeten ze bij een doorverkoop natuurlijk niets afdragen

Deel Deze Pagina