1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Hij redt het niet bij Sociedad, is niet fysiek sterk, maar kan toch beter naar een middenmoter in de PL?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, dit is veel beter dan de PL

misschien dat hij met z'n goede lopen en neus voor de goal het bij Sociedad nog wel redelijk kan doen

in Engeland walsen ze allemaal over hem heen

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Real Sociedad heeft een veel te speelse voorhoede, daar past Finbogasson totaal niet tussen. Wellicht dat ze hem als centrumspits willen gebruik en dan Griezmann en Vela (bazen) daaromheen of daarnaast willen laten spelen.

Ik vind 't maar een gebrekkige spits eigenlijk. Geen eigen actie, geen echte snelheid, geen kracht, geen bovengemiddeld goede kopper, etc. Zo moeilijk is het niet om veel te scoren in de Eredivisie, als je alle goals gaat terugkijken van spitsen. Dat deed ik gisteren ook bij Luuk de Jong om even wat herinneringen op te halen. Dan scoort een dikke 20 keer, maar daarvan zijn er max 5 die laten zien dat hij wel íéts kan. De rest van de goals zijn zo ontiegelijk slecht verdedigt. Je moet wel echt specifieke kwaliteiten hebben en daarin uitmunten in de Eredivisie om het te kunnen maken naar het buitenland. Dat had Bony, dat had Ruud van Nistelrooy, maar dat hadden types als Luuk de Jong, Vleminckx (:emo:), Malki, Finbogasson, etc gewoon niet.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als het ZO makkelijk was deed iedereen het wel :+

Finnbogason heeft wel wat kwaliteiten, maar het is idd geen speciale of spectaculaire speler

hij heeft een neus voor de goal , en heeft als hij goed in z'n vel zit weinig kansen nodig

maar zelf veel creeeren doet hij niet, maar daar zal hij ook niet voor gehaald worden denk ik want dan hebben de scouts zitten slapen

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Een neusje voor de goal hebben al die spelers die ik noemde inderdaad wel, dat heb je ook wel nodig om een professionele spits te worden. Dus dat zullen de meesten wel hebben. De meeste topscorers hebben dat meer dan anderen. Maar zoals je zegt, het is verder geen speciale speler met weinig kwaliteiten waarmee hij zich kan onderscheiden op hoger niveau. In Spanje zullen de meeste verdedigers wel de duels aangaan, met je meelopen bij voorzetten en sterker zijn dan de gemiddelde brugwup.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Wat Delphi zegt had ik nog niet aan gedacht, maar misschien was een leuke ploeg in Duitsland dan beter geweest. Ik denk echter dat Alfred een bankzitter word. Laten we nou eerlijk zijn dat de loopbaan van een aantal oud Heerenveen spelers nou niet prettig verliep nadat ze vertrokken. Van Nistelrooy is een uitzondering, maar Huntelaar naar Ajax was ook niet meteen de beste keuze. Nu bij Schalke is het weer een ander verhaal, maar ik hoop dat Heerenveen volgende keer gelijk aan het buitenland verkoopt. Dit is beter voor de inkomsten, en die hebben we gezien de bezuinigingen bij de club hard nodig, net als het korten van de salarissen van spelers en bestuur.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ajax krijgy 5% vh transferbedrag van Suarez:D

Sent from my Willem9000

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en hij kan eindelijk wat prijzen gaan winnen. Dat zal Liverpool voorlopig niet gaan doen.

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Oeiii wat zou Nukemboy hierover hebben te zeggen. Weer een lang bericht waarin hij eigenlijk helemaal niks zegt.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als ik hem was zou ik zeggen 'wacht maar tot Suarez ook tweede viool moet spelen voor Messi , dan heeft hij net zulke matige stats als Nee Maar'

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hij zal wel bovenaan staan met # huilie huilie per wedstrijd.

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    :emo: Die statistieken zeggen vrij weinig. Niet dat hij mij ook maar iets interesseert want ik weet dat Neymar over een aantal jaar ook op dit niveau zit, Messi in een goed seizoen hier ver boven staat en Suarez een wereldspits is die volgend seizoen in hetzelfde team zit.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.641
    omg dat kapsel van Suarez fapfap

17. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
  18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Zeg er dan zelf wat over als je het allemaal zo goed weet.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Statistieken spreken voor zich.

20. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Dat Neymar wat overschat is. Wel een goede speler natuurlijk, maar niet de nieuwe Messi. Messi had een matig seizoen en blaast Neymar nog helemaal weg.

Deel Deze Pagina