1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gaaf filmpje, begin is echt niet om aan te zien. Wat waren er toch een paar dramatische resultaten zeg.. 2x klop van Utrecht, Hattrick Guidetti, laatste 2 minuten nog de 2-2 thuis tegen NAC. Dan vraag je je soms toch af hoe we toch 1e staan 8).
    Vanaf 02:58 _O_

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mooie beelden van Feyenoord - NAC en Excelsior - Utrecht.

[yt]fPm-oh8wXPk[/yt]

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was hij voor Groningen ook niet. Dus waarom zou hij dat voor Heerenveen weel zijn?

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat ze die omhooggevallen kut Marokkaan per direct wegsturen, ik hoef hem niet meer te zien in het PSV shirt. Opflikkeren en snel. Laat hem maar weggaan, laat hem maar wegrotten op de bank in Lissabon.

* Ben totaal geen racist, of wat dan ook, ik zeg ook niet dat Marokkanen kut zijn. Maar dit is wel zo'n typische irritante, zoals ze vaak ook gezien worden.

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Het valt me op dat Marokkaanse voetballers vaak veel minder loyaal zijn naar hun club en dat ze zich vaak niet gedragen (uitzonderingen daar gelaten) Bijvoorbeeld Bouy, El Hamdaoui, Labyad, etc.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hij liep vorige week nog door Eindhoven, samen met Depay...

Grote nektas om z'n schouder die net zo groot was als een A4'tje en dan 'n blackberry aan z'n oor om muziek te luisteren:emo: (en niet te vergeten z'n vuitton petje half op z'n hoofd met opgeskeert).

Zie Depay overigens precies hetzelfde doen, holmaatje van Labyad.

7. Seh

Seh Guest

Etc.? Welke voorbeelden heb je nog meer?

8. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Assaidi geeft mij ook de indruk dat hij totaal niet geeft om Heerenveen, hij wil zo snel mogelijk naar het buitenland om te cashen.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo? Anders was hij allang weggeweest hoor, denk ik? Hij had toch interesse van PSG etc?

Klopt, Depay is ook veel meer op Social Media bezig etc. Wordt precies hetzelfde qua stijl, maar denk niet dat het zo'n moeilijke jongen wordt. Is wel echt iemand die altijd bezig is met PSV. Kan je van Labyad niet echt zeggen.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Labyrat zit ondertussen ook iedereen aan het lijntje te houden en de good guy uit te hangen, zoals ze bij VI zeiden. Z'n vader is niet te overtuigen na al die gesprekken met Brandts. Ze hebben het salaris bij Sporting gezien en dan weet je het wel.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, precies, en dat goodguy gedrag is zo fucking irritant.

12. Seh

Seh Guest

Geef die jongen groot gelijk, een contract is een contract. Business is business. Alleen jammer dat hij zo liegt, want hij had gewoon moeten zeggen dat hij weg wil. Net als Fer die kosten wat het kost weg wilde maar eerst beweerde te willen blijven. :emo: Wijnaldum was wat dat betreft veel duidelijker en eerlijker. Zou Labyad ook moeten doen.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wat denk je van Pieters8)! Die vent zit iedere dag met z'n vriendin in een restaurant of onder de zonnebank/terras/bios/hoeren...

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Groot gelijk ook, ik zeg ook niet dat het moet. Maar Labyad is gewoon zo'n irritant, arrogant jochie.

Pieters geniet gewoon van zijn leven, groot gelijk.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben ik het niet mee eens. Sure voetbal draait om geld, maar de club waar je bent opgeleid is toch wel speciaal. Ik zou het geweldig vinden om voor Ajax te ballen, ik zou echt niet snel weghoeven (als grotere clubs me zouden willen hebben, al is dat nu makkelijk lullen maar toch).

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap dat je op een gegeven moment wel iets nieuws wilt, en als grotere clubs je willen hebben, is dat alleen maar leuk. En als je daar meer dan het dubbele verdient, extra leuk. Maar om op je 19e nu al zulke eisen te stellen en tegen te gaan werken..

17. Seh

Seh Guest

Ik snap die jongen ook wel, waarschijnlijk heeft hij het niet ruim gehad in zijn jeugd en nu kan hij waarschijnlijk (veel) meer verdienen in Portugal. Lekker warm land, andere Nederlanders, vaders die het graag wil zo te horen. Ik zou het ook doen.

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wie denkt die Labyad wel niet dat hij is, behalve dat hij een ongelofelijk domme keuze maakt, is dit echt totaal niet respectvol richting PSV. Ik hoop dat hij kei, maar dan ook keihard faalt bij Sporting en dat hij 4 jaar lang op de bank zit.

@Seh, dus jij vindt het niet erg om je club naaien? Een club waar je alles aan te danken hebt om alleen wat meer te verdienen bij een andere club waarbij je sowieso op de bank zit?

Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt net alsof er tegenwoordig in het voetbal geen 'fans' van clubs spelen.
    Ik weet dat het erg makkelijk praten is nu, maar ik zou echt niet voor PSV of Feyenoord kunnen spelen. Sowieso raar van Labyad, ik had hem wel langer bij PSV verwacht. Vond het ook nooit een verkeerde speler ofzo.

Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ook liever niet voor Ajax ofzo, maar als Ajax mij wel zou hebben, en PSV of een andere goede club niet, zou ik het gewoon doen. Dan is het maar voor je carrière, echt een lelijke club is het niet.

Deel Deze Pagina