Ook maar 1 jaarcontract dus dat is prima voor Boulahrouz en Feyenoord, rustig kijken hoe het loopt. Janmaat waarschijnlijk vandaag of morgenochtend bij Newcastle gepresenteerd verkocht voor ongeveer 6 miljoen.
Het is een heel aansprekende naam maar ik betwijfel of hij de basis 11 gaat halen. Ik heb hem bij Stuttgart nog wel eens zien spelen, maar ik denk (hoop van niet!) dat het vergane glorie is. Mijn gok is dat hij vooral belangrijk kan zijn op de training voor de jonge gasten en dat ze in wedstrijden iemand met toekomst laten spelen.
Wie gaat eigenlijk de spits worden voor Ajax? Sigthorsson gaat weg toch? Milik is meer een pinchhitter? En Zivkovic is misschien wel erg jong om de eerste spits te zijn?
Bij Brondby schijnt hij 7 ton te hebben verdiend en PSV heeft hem afgewezen vanwege te hoge salariseisen. Dus weet niet hoe jullie erbij komen dat hij cheap zal zijn?
Ik verwacht dat Milik de eerste spits zal zijn, Zivkovic als back-up daarachter. Sigthorsson hopen ze, denk ik, nog te lozen. Edit ^ :
In drie jaar tijd ... 24 doelpunten? Jezus, wat een beroerd gemiddelde. 12,5 miljoen? Strik eromheen, poetsen en wegwezen.
Ach jammer dat het niet gelukt is met Sightorsson, maar hij komt duidelijk te kort. Afgelopen jaar best belangrijk geweest. Maar goed dit seizoen moet hij gewoon verkassen.
Hij heeft nog maar een contract voor één seizoen, dus wat dat betreft is zes miljoen geen slecht bedrag. Maar de grote uitloop is wel begonnen bij Feyenoord. Je weet het van te voren, en het levert genoeg centen op, maar leuk is anders. Clasie in de belangstelling van Swansea,Fiorentina en Portugese clubs. Dus die zal ook wel pleitte zijn voor het nieuwe seizoen begint.
Nog even extra cashen op de Vrij, dan ben je in ieder geval uit de schulden. Dan weer verder bouwen. Wel erg jammer van zo'n team.
Dan is het een redelijk bedrag inderdaad, Janmaat is ook niet voor heel veel geld binnen gehaald toch? Deal is overigens rond met QPR, ik geloof geen zak van die 12 miljoen. Zal waarschijnlijk rond de 6 a 7 mil liggen. Prima dat die weg is, nu maar hopen dat ze met dat geld geen VDV gaan halen