1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Laten we nou niet doen alsof hij bij PSV slecht kon verdienen..

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij krijgt nu zelfs een laatste contract aangeboden waar hij binnen een aantal jaar financieel onafhankelijk kan worden, als fucking 19 jarige.

4. Seh

Seh Guest

''Alles aan te danken hebt'' Rot toch op joh, als die gozer 1 been had mocht hij niet eens een gehandicapte plaats achter de goal bij PSV. Omdat hij toevallig veel talent heeft en hard gewerkt heeft om het in het eerste van PSV te komen heeft hij alles aan PSV te danken? Echt niet.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    PSV heeft hem zo ver gebracht, toch? Maakt niet uit dat het ook bij een andere club had kunnen zijn of wat dan ook. Het ís zo dat PSV hem zo ver heeft gebracht en op z'n 19e al een basisplaats geeft.

6. Seh

Seh Guest

Dat is zo, maar dat heeft hij niet aan PSV te danken. Hij heeft het zelf voor elkaar gekregen. Zoals ik al zei, PSV had niet naar hem omgekeken als hij maar 1 been had. ;)

7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kom op zeg, PSV heeft hem opgeleid en dus echt wel de speler gemaakt die hij is nu is. Ik walg van de voetballerij af en toe, vooral vanwege het feit dat de spelers zoveel macht hebben..

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    PSV is degene die hem gescout heeft, toen hij amateurvoetballer was. Als dit niet het geval was, was hij waarschijnlijk bij FC Utrecht terecht gekomen. Je kan zeggen wat je wilt, maar je weet nooit hoe hij het daar zou hebben gehad. Je kan nou niet meteen zeggen dat hij daar evenver was gekomen of w/e.

9. Seh

Seh Guest

Dat zeg ik toch ook nergens? Maar PSV heeft geen enkel belang bij Labyad als persoon, puur als voetballer hebben ze hem gescout. Dus al dat sentimentele gelul snap ik niet echt.

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Labyad heeft kunnen trainen bij goeie jeugdtrainers en heeft zich daardoor kunnen ontwikkelen. Bij pakweg FC Utrecht hebben ze (volgens mij) jeugdtrainers van mindere kwaliteit en dus zou hij zich waarschijnlijk niet zo hebben ontwikkelt als bij PSV het geval was.

11. Seh

Seh Guest

En die mogelijkheid gaf PSV hem omdat hij zeer getalenteerd is en zij hadden hem gewoon weer op straat gezet als hij in de B ineens niet zo goed was als de rest van zijn teamgenoten. Precies wat Labyad nu bij PSV doet, hij vind blijkbaar Sporting meer bieden.

Het zit nog diep bij de eigenaar van dit twitter account. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2012
  12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    PSV is een topclub uit Nederland en Labyad is een jochie die de kans kreeg om zich te ontwikkelen voor PSV, om uiteindelijk PSV geld te bezorgen of sportief te helpen. Dat heeft Labyad allebei niet gedaan. Je doet nu alsof Labyad net zo groot is als PSV. Labyad moet god op zijn blote knieën bedanken dat hij bij een club als PSV mag spelen, en niet zulk ondankbare gedrag vertonen.

13. Seh

Seh Guest

Hier ben ik het gewoon niet mee eens. Ja, hij mag die gozer die hem dat talent gegeven heeft bedanken, niet PSV. Die heeft die gozer ook alleen maar opgeleid voor eigen gewin.

Maar zullen we er over ophouden?

14. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Prima, :)

15. Seh

Seh Guest

Deze knakker kiest voor Feyenoord. \o/

16. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Verdedigende of aanvallende middenvelder?

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    ??

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat was hij allang al?

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, Alleen Ajax en Valencia moeten nog rondkomen, maar ik betwijfel dat dat gaat gebeuren binnenkort. Vraag en aanbod staan zo ver uit elkaar.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik dacht inderdaad ook dat het zo was, maar postte het maar.. omdat tja, misschien dacht ik verkeerd ;).

Mooi:

Spartak Moskou fans 'tegen' Zenit fans.
    [yt]uTR68LEzXUQ&feature[/yt]

Deel Deze Pagina