1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja, ik had het gelezen. Maar de eerste geruchten van vandaag dat Clasie zou inzetten op een transfer kwamen van (jawel) zijn zaakwaarnemer. Ik weet niet wat je wel of niet moet geloven. Wel denk ik dat we er serieus rekening mee moeten houden dat hij alsnog verkocht zal worden.

Zapata, ik heb geen idee wat hij wel of niet kan. Maar goed dat er snel een spits bij moet komen is wel duidelijk. Die wedstrijd in Turkije mogen ze van mij schriftelijk af doen. Hopenlijk kunnen we in de laatste voorronde voor de EL wel een fatsoenlijk team neerzetten.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zapata? Hoe komen ze daar nou weer bij?

Heb Napoli afgelopen jaar niet zo veel gezien eerlijk gezegd, maar is best een talentvolle spits meen ik. Ik vraag me alleen of iemand van Napels naar Feyenoord wil komen. Qua salaris zal hij daar nog niet tegen de top zitten en ik vraag me af of Napoli hem kwijt wil (en indien wel: De Laurentiis wil altijd veel geld). Huur lijkt me dan de meest logische optie.

Edit: Ik zou best vrezen voor die vierde plek trouwens. Ik acht de selecties van Ajax, PSV, Twente en Vitesse wel sterker momenteel.

Laatst bewerkt: 2 aug 2014
  3. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het zou inderdaad om een huurcontract gaan, aangezien Napoli hem niet zou willen verkopen. Ik zou niet weten waarom van Geel anders naar Napels is afgereisd.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Die vierde plek is momenteel wel erg ver ja.

5. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    We gaan het wel zien met die Zapata, ik vraag me ook af of zo'n speler wel naar Nederland wilt.

Nera, ben je Inter - Roma aan het kijken? T'is nog niet veel he, dit zijn toch niet de basisopstellingen van beide teams mag ik hopen? De internationals zijn hier waarschijnlijk nog niet bij?

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, gezien. Was niet veel nee, maar ik zie nu al dat het bij Inter veel stabieler staat dan vorig jaar. Onze creatieve mensen waren er niet of net terug van kleine blessures (Kovacic, Hernanes, Palacio, Alvarez) en bij Roma missen ze er ook een aantal. Roma had ook de instelling van een vaatdoek, dus erg representatief is het allemaal niet.

Overigens liet Kovacic in die paar minuutjes nog wel even zien dat ie met afstand de beste voetballer van het veld is :)

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  8. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Bij de laatste 20 minuten heb ik weggezapt. Ik vond het wel tekenend dat Vidic weer een echte Vidic-goal maakte, daar gaan jullie nog veel pleziet aan beleven, zeker qua de stabiliteit die je noemt.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  10. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

:cool:

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wie heeft PSV eigenlijk als vervanger voor Rekik rondlopen? Want hij zit toch nog bij City. Waarschijnlijk wordt hij wel verhuurd maar of dat aan PSV is?

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    15 miljoen voor Promes :eek:

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oplopend tot 15 miljoen toch? Als in, mocht hij een pepernoot raken levert hij wat op, anders krijgen jullie maar een paar miljoen. :+

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een percentage daarvan gaat natuurlijk naar die investeringsgroep hé.

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Howart Webb stopt als scheids.

Jammer vond hem een van de betere altijd.

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    43 ook pas. Jammer inderdaad.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Toch wel één van de betere refs, toonde hij ook weer op het WK. Hij had toch moeten stoppen over 2 jaar, misschien vond hij het nu al tijd.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Khal Drogo is van ons:

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Heb je dan nu een natte poes als Khaleesi?

Deel Deze Pagina