1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als Feyenoord er geen werk van maakt gaat hij wel naar Twente :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dubbel BooooooooH!

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ziyech bij Twente, als Gutiérrez dan ook nog eens fit wordt hebben ze wel echt een machtig middenveld.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Voor Guidetti moet je niet meer dan 3 miljoen willen neerleggen vind ik. Lukt het voor 3, doen.
    Want van Kazeem fucking Kazeem word ik ook verdrietig. Wordt echt de nieuwe Armetierig natuurlijk.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hadden ze al veel eerder moeten doen. :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hahaha echt goed dit, football manager heeft z'n data en modellen zo goed voor elkaar dat clubs er gewoon gebruik van gaan maken

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Kan iemand effe checken in FM of Kazeem na zijn 28e een piek vertoont?

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Daar moet je als Feyenoord inderdaad niet meer aan willen beginnen, zeker niet voor € 5 miljoen, ga dan vol voor Dost!

Guidetti had destrijd een topseizoen, er zaten echter ook ongeveer 8 penalty's bij geloof ik. Daarnaast heeft hij de laatste jaren nauwelijks gespeeld en gaan er geruchten dat hij een drugprobleem zou hebben of hebben gehad, cocaïne meen ik.

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    7 waren penalty's, had het nog opgezocht.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Jongens als hij niet fit is, nog steeds blessuregevoelig zou zijn of een drugsprobleem zou hebben zou Feyenoord echt niet geïnteresseerd zijn. Van Geel is geen emotionele supporter, maar een zakenman die een afweging maakt.

Kunnen we wel over geruchten gaan roepen, maar wij kunnen er minder over zeggen dan de mensen die er mee bezig zijn. Als zij hem fit bevinden, geloof ik dat graag.

Lijkt een kwestie van tijd trouwens.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Van Geel heeft nu al Kazim.. Hoogstens gaat hij eind augustus nog kijken of er echt clubs zijn die spitsen willen lozen voor wat gedaalde prijsjes. Maar anders moet je het maar met Kazim doen :emo:. Guidetti wil 2 miljoen verdienen (go figure...), Dost verdient nu ook 2 miljoen netto... Zulke gasten gaan echt niet voor 9 ton bruto bij ons voetballen.

Dus ik zou echt juichen als ze Ziyech en Toornsta komen _O_
    Vooral Jens :D
    Echte Feyenoorder!

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ziyech en Toornstra zou tof zijn, maar beide niet echt vervangers voor Clasie.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ziyech zou op de plek van Immers moeten idd, en die moet natuurlijk altijd spelen dus haal Ziyech maar niet :+

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Vilhena - Ziyech - Toornstra. _O_ Heerlijk middenveld hoor. Zou ze ruilen voor wat Ajax heeft.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Eerst maar kijken hoeveel we kunnen krijgen voor de Claas.
    Zou me niets verbazen als het al bijna rond is, maar ze geen onderhandelingspositie aan Porto gunnen.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dan heb je 3 aanvallende middenvelders? (waarvan 2 linkspoten) , er moet dan wel een type Clasie bij toch..

wie gaat er voor de verdediging spelen?

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zowel Vilhena als Toornstra hebben een enorm loopvermogen terwijl laatstgenoemde ook verdedigend erg sterk is. Je kan ook gaan voor Vormer, maar die is niet goed genoeg voor Feyenoord. Ik neem aan wanneer Feyenoord ze allebei haalt dat dit het middenveld wordt. Alleen ben ik bang voor de Feyenoorders dat met dit middenveld je Immers als eerste spits krijgt met Te Vrede erachter.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Trouwens wel grappig.. In mijn topcoach team (paar weken geleden al gemaakt) heb ik Ziyech en Toornstra 8)

Feyenoord gebruikt mij als scout!

19. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik vind dat wel meevallen, veel mensen praten elkaar maar een beetje na wat betreft Vormer waardoor een aardig negatief beeld ontstaat. Vormer kan er gewoon prima statistieken naast leggen, wanneer hij in het veld staat (bij Feyenoord in ieder geval) is hij vrijwel elke wedstrijd wel betrokken bij een doelpunt (assist of zelf scoren). Ik denk dat Vormer Clasie prima kan vervangen, hij is niet zo snel en wendbaar maar heeft een goede pass en trap en ziet het spel ook prima.

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hij kan redelijk voetballen inderdaad, maar hij is verdedigend toch te zwak om als controleur te spelen. Kan lekker meevoetballen, maar als het fysiek wordt laat hij het afweten.

Deel Deze Pagina