1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Fuck Marciemarc. Praat niet alsof je de volgende ronde in de CL halen tot de targets behoort, want dat wil je niet. Natuurlijk, inzetten op de jeugd is prachtig, maar je moet natuurlijk wel een goede mix hebben. Ook wat grote ervaren jongens, plus megatalenten zijn nodig om echt een keer in de CL verder te komen dan de 1ste ronde. Met alleen maar jeugd kun je een hoop, maar als je steeds je ervaring wegdoet, dan wordt het onmogelijk en zul je elke 2 jaar opnieuw moeten beginnen. Je zult nooit beter worden, dan moeten we dat ook accepteren. Want Marciemarc is gierig op de verkeerde momenten en koopt dan een mindere speler voor teveel geld. Want op het einde van de window betaal je altijd veel te veel. Elk jaar gaat Ajax op het laatst ineens actie ondernemen, krijgen een koude douche en roept dat het met deze groep ook prima kan. Nou nee, dat kan niet, want die jongens zijn onervaren. We moeten tegen Barca en PSG joehoe... Ik heb geen zin in 4 x 4-0.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die kan toch niet door een medische keuring komen? :'-(

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens de laatste berichten gaat Falcao meer dan 20 miljoen verdienen en kost zijn huur ook nog eens 24 miljoen pond voor het ene jaar :eek: Mag toch wel hopen dat dit bedrag bij een eventuele koop in mindering wordt gebracht van de 60/70 miljoen vraagprijs

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

waar lees je die laatste berichten? want ik lees meer iets in de trand van 6m voor een jaar plus een deel van zijn salaris

dat zijn (belastingvrije) salaris bij monaco tegen de 20 miljoen ligt klopt inderdaad wel

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Die hadden wij dus ook voor een jaar kunnen huren

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    En Chicharito officieel verhuurd aan Real Madrid. o_O

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    No offence, maar vanwaar al dat overdreven gehuil? Marc's transferbeleid is om te huilen, dat zie ik ook, snap ook wel kritiek. Maar jullie (en alle Ajacieden op m'n Facebook/Twitter) doen net alsof de wereld vergaat. Jullie worden toch wel weer kampioen in de Eredivisie en doorgaan in de Champions League gaat dit jaar toch weer niet lukken met Barça en PSG in de poule. Daar doet een Ziyech of Mokotjo niets aan.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je hebt gelijk had het verkeerd gelezen. Zou 346000 pond per week gaan verdienen wat dan 24 miljoen pond incl de 6 miljoen voor de huur is

http://www.telegraph.co.uk/sport/fo...ited-pay-24-million-for-season-long-loan.html

Als je elk jaar toch weer overwinteren in de CL als doel aangeeft kun je Ajax natuurlijk moeilijk meer serieus nemen als je hun tranferbeleid ziet

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat PSV deze keer de titel pakt.

En ik wil als fan ook wel eens gewoon leuk fris en aanvallend voetbal zien. Niet steeds matige spelers die de bal rond tikken of constant naar achteren trappen. Dit is pure middelmaat.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En toch moet ik wel lachen om het feit dat "het grote Ajax" pardoes de deur dichtgooit voor Etoo en dat ze nu bezig zijn om met man en macht Zimling binnen te halen [​IMG][​IMG]

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ajax is net zover als 4 jaar terug, misschien nog wel minder ver. Dan moet je toch constateren dat Ajax graag een rijke club wil worden, maar geen kwaliteit op het veld brengt. Tuurlijk, we kunnen weer kampioen van NL worden, en dat is prachtig. Maar al dat geblaat over de 2e ronde in de CL moet nu toch gewoon eens stoppen. We zijn Luxemburg in de kwalificatiepoule, en we zijn al blij als we een keer een goal maken of gelijk spelen. Maar geld, dat hebben we wel. Dat dan weer wel.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tja, ik hoop ook steeds op leuk, fris en aanvallend voetbal. Zaterdag zag ik dat.. bij Manchester City. De dag erna zag ik PSV - Vitesse. Dat doet dan pijn aan de ogen, maar dat is bij driekwart van de Eredivisie-wedstrijden. De spanning is leuk hoor, maar echt hoge eisen qua voetbal stel ik ook niet meer. Die knop heb ik maar omgezet na 6 kut seizoenen. Ik vind Ajax al een stuk mooier positiespel spelen dan PSV. Voor onze supporters zou het een droom zijn om het positiespel van Ajax er ingeslepen te krijgen door een type De Boer. Na Advocaat, Rutten, Vergossen en nu weer Cocu zijn er nog steeds geen automatismen te vinden. Bah.

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    En Danny Welbeck lijkt naar Arsenal te gaan!

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Er is nul ambitie.

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
  16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die deur dichtgooien hebben ze prima gedaan. Je laat je als club toch niet weken aan het lijntje houden door een speler? Ja hij is een prima speler, maar de kans dat hij echt voor Ajax zou kiezen was zo enorm klein. Ik heb nooit iets erover gelezen dat Eto'o graag naar Ajax zou willen.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zimling.. echt waar zijn ze mee bezig bij Ajax, het is helemaal de weg kwijt.
    Ik hoop einde Marc bij Ajax, maar die zal niet uit zichzelf vertrekken, die verdient zijn centjes goed.

Dacht je van de gezwellen af te zijn bij Ajax, zit er blijkbaar nog een.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zullen ze achter de schermen niet met iets groters bezig zijn? Kan me niet voorstellen dat het de doelstelling is om binnen nu en 5 jaar 200 miljoen op de bank te hebben...

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het nadeel van Ajax is dat er altijd wel een gezwel ertussen zit. Helaas ook vaak in bepalende posities.

Mallakai vindt dit leuk.
  20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jahanbakhsh blijft bij NEC!! Volgend jaar gewoon weer eredivisie dus:D

Deel Deze Pagina