1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Prima toch, voor gratis een jeugdige spits? Misschien kan Van Geel iets regelen qua huur, Kuyt een jaartje huren en dan transfervrij nog een jaartje. :+ Nah, dat is té rooskleurig.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Juve en Ajax zijn twee prachtclubs, dus daar gaan we niet moeilijk over doen :+. Klaassen ligt toch alvast, dus het zal wel meevallen hoor.

Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Moet wel onzin zijn, lijkt me.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Lijkt me toch niet dat Klaassen zo dom is als Bouy...

5. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt Klaassen ook niet gezien als "enorm talent"? Las op Ajax Netwerk dat hij een meer een soort Siem de Jong V2 ? Als dat zo is lekker voor 5 miljoen laten gaan naar Juve.

Grootste talenten zijn volgens mij:

Van Rhijn
    Denswil
    Fischer
    Nouri
    Tete

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    :lol:

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je noemt 5 andere "grote" talenten waarvan er één in Ajax 1 speelt maar je kent Klaassen niet?

:confused:

8. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken Klaassen wel, maar ik weet alleen dat hij niet bestempeld wordt als 'enorm talent'door de jeugd-watchers. De namen die ik noem worden wel gezien als 'enorm talent'.

Voor 5 miljoen zou ik hem wegdoen en proberen Maher te halen(alhoewel hij al bijna onhaalbaar is).

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    En wie zijn jouw 'jeugdwatchers' dan? Die mannetjes op ajax netwerk? :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Hoe vaak kijken jullie hele wedstrijden van Ajax A1 dan?
    Ik vind dat geneuzel over jeugdspelers (ook van Feyenoorders hoor) zo onzinnig.
    Je weet gewoon dat iedereen elkaar napraat.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Nouja, ik heb genoeg van Fischer en van Rhijn gezien om die twee wel als talenten te bestempelen.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en Klaassen ook wel toch, of is dit weer een andere? :+

Maar ik vind het eerlijk gezegd ook pas interessant worden als het over het eerste gaat

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Klaassen bestempel ik alleen nergens als talent. Maar het is gewoon dom om naar Juventus te gaan als je ziet dat zelfs bijv. Elia daar niet eens speeltijd krijgt.

14. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja members van AN die de jeugd intensief volgen en 5 jaar geleden al riepen dat Assaidi, Maher, Narsingh hele grote talenten waren en het zouden gaan halen.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Wat heeft het dan voor zin om er over te discussiëren als je toch niet voor jezelf praat 8).

16. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Om aan te geven dat hij niet bekend staat als enorm talent en volgens de 'kenners' moeite heeft met het systeem, omdat hij altijd is opgeleid als nummer 10 en Ajax dit systeem niet speelt, op de RH en LH komt hij kwaliteit te kort( net als Siem), toch belangrijk als je dit soort berichten leest dat hij voor 5 miljoen kan vertrekken(Waarschijnlijk een roddelkrant maargoed).

Ik vind het altijd interessant om dit soort dingen op AN te lezen, om de jeugd te volgen vind ik prachtig. Kijken of spelers het daadwerkelijk gaan halen die de Watchers al jaren daarvoor aangeven.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dit dus, veel mensen lullen ook gewoon uit hun nek. Er zal vast wel een paar mensen tussen zitten die werkelijk waar de jeugd streng volgen maar de meeste 'kenners' daar neem ik niet serieus. Zitten met oogkleppen op te typen daar

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Je bent dus gewoon een spreekbuis voor die jeugdwatchers op AN.
    Ik zie niet het nut ervan in om dat met jou te gaan discussiëren of Klaasen wel of niet een talent is. Want jij zegt ook maar dingen die je zelf hoort.

19. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem ook maar 2-3 mensen echt serieus op AN. Zeer gewaardeerde posters op AN die bekend staan als 'kenners'.

20. fifaforthewin

Leuk Bevonden:
    0
    dus? wat is het probleem? Ik kijk zelf ook naar jeugdwedstrijden en deel die mening over Klaassen, maar ik bekijk geen trainingen en ben niet dagelijks te vinden op de toekomst. Deze mensen wel en staan bekend er veel verstand ervan te hebben. Dat ik mede daar mijn mening op baseer vind ik niet vreemd.

Deel Deze Pagina