1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    El Ghazi is juist niet arrogant in vergelijking met Kishna imo.

Smirnoff vindt dit leuk.
  2. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Dat idee heb ik inderdaad ook, komt in interviews over als een hele nette rustige jongen terwijl dat bij Kishna toch een stuk minder is.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.759
    Boilesen dus minstens 10 weken eruit. Heeft in 4 - 4,5 seizoenen pas 54 wedstrijden gespeeld. En dan noemden ze Robben vroeger de man van glas.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Alleen 1 klein verschil...Boilesen mis je niet...Robben wel.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  6. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik ben anders wel fan van Boilesen.

Maakt soms domme fouten. Maar in aanvallend opzicht is hij imo zeer belangrijk. Begint ook steeds beter te verdedigen.

Heb liever Boilesen op het veld dan v Rhijn. Die bakt er al weken niks van.

Maar goed, nu gewoon Riedewald op de linksback positie. Ik vind Viergever veel te statisch.

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nu kan Viergever mooi linksback staan. Verdedigend een stuk sterker dan Boilesen.
    En ik vind Van Rhijn dit seizoen juist wel sterk spelen. Vooral vergeleken met vorig seizoen.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Riedewald komt op linksback echt niet uit de verf. Niet doen aub.
    Viergever daar. Verdedigend inderdaad beter dan Boilesen. Boilesen is vooral aanvallend belangrijk.

9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

In de winterstop Moisander lekker naar HSV laten gaan (is momenteel net zo goed en net zo slecht als Denswill), Schone ook gewoon laten gaan als hij een aanbieding uit een mooie competitie krijgt, zelfde geldt voor Sigthorsson. Hopelijk is Overmars niet bang om de portemonnee open te trekken en worden er 1 of 2 versterkingen gehaald.

Zimling lekker bij de Zaterdag 1 laten spelen.

Hopelijk is Fischer snel terug. Kishna en El Ghazi hebben te weinig concurrentie.

Ik zou jongens als Becker en Menig ook vaker op de bank willen zien. Zodat ze kunnen invallen als we bijv 3-0 voor staan tegen een laagvlieger.

P.S. Viergever komt in aanvallend opzicht te kort, verdedigend is hij wel degelijk. Maar Riedewald is ook een bikkel. Heeft me de afgelopen weken eigenlijk best verrast. Daarnaast heb je aanvallend meer aan Riedewald denk ik, hij is sneller en wendbaarder dan Viergever.

Laatst bewerkt: 27 nov 2014
  10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Becker gaat nooit het niveau halen om een basisspeler van Ajax 1 te worden, ik zie de huidige buitenspelers veel meer potentie hebben. De generatie na Becker lijken het wel weer heel goed te doen.

11. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik zou vooral graag zien dat er in de winter een ervaren breker wordt gehaald, typetje a la Poulsen.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee.

Cookie vindt dit leuk.
  13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    PSV - Feyenoord op dinsdag hoogstwaarschijnlijk afgelast.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik uitte mijn zorgen nog hierover he, want ik was al bang dat men te incapabel zou zijn om eerst uitsluiting te krijgen van de NS. Fucking amateurs.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Blijkbaar stond de burgemeester van Eindhoven geen buscombi toe en de NS kon/wilde niet genoeg treinen leveren voor de uitsupporters. Gewoon amateuristisch hoe de KNVB dit gisteren niet wist en het gewoon op dinsdag plande en ze het nu een dag later weer aflassen. :emo:

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Precies.

Vraagje aan jou dan: kaarten voor in het thuisvak, gaan die dan gewoon automatisch over naar de volgende keer? :+

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ga daar wel vanuit ja.

Ik hoorde van een Feyenoorder in m'n omgeving dat ie z'n kaartje voor de wedstrijd gisteravond verkocht heeft, omdat hij dinsdagavond niet kon. Melden ze nu dat het weer uitgesteld is.. doei kaartje. :+

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha oh.. ik heb mijn kaartje gister inderdaad van een Feyenoorder gekocht.. Heeft ie te maken met de twitteraccount @FeyenoordLoyals toevallig? haha

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hehe, volgens mij niet, 't is maar een anti-sociale dokus, dus ik denk dat Twitter niets voor hem is. :+

Maar jij hebt dus een kaartje voor het thuisvak? Of kwam daar de vraag niet vandaan? ;)

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Deel Deze Pagina