Las ook dat ie met 294 p/u in een Volkswagen over de snelweg ree (als bijrijder), dan vraag je er ook een beetje om. Maar nog steeds, rip.
Wat is er vet aan? Elke voetballer heeft inmiddels een galerij aan tattoo's op zijn armen. Kom eens met wat nieuws ofzo, iets op je voorhoofd bijv.
Precies. Vind het wel mooi, die gast heeft echt maar 4 wedstrijden in het eerste gespeeld maar is blijkbaar toch fan voor het leven (en hij is mede zo 'ver' gekomen dankzij Ajax).
Is alsnog per direct naar Amsterdam gekomen. Barca wilde hem niet meer opstellen dus dan is dit het beste.
Gerucht gaat dat Botaka naar Deventer zou komen. Zou een hele goede transfer zijn, te mooi om waar te zijn. Sent from my iPad using Tapatalk
Oei, Jozefzoon 6 tot 9 maanden eruit. Erg klote, want hij was eigenlijk wel een supersub. Zeurde nooit en deed het als invaller nooit slechter dan basisspeler Narsingh eigenlijk. De spoeling wordt ook wel erg dun nu, want we hebben alleen nog maar Depay en Narsingh nu Bakkali op mag tiefen en Jozef uitgeschakeld is. Grote kans dat ze ergens nog een talentje oppikken dan.
Rayhi is lang geblesseerd geweest volgens mij en Boljevic is net 19 en zeker nog niet goed genoeg voor het eerste, die valt best tegen zelfs.
Ik hoor de excuses van weer een gemist kampioenschap al weer doorschemeren Nee zonder grappen zie ik PSV dit seizoen eenvoudig kampioen worden... Ajax is nog veel te wisselvallig en Feyenoord staat te ver weg. Ik zeg dit overigens de afgelopen 4 seizoenen iedere keer na de winterstop dus verstand heb ik er blijkbaar niet van