1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zelf vind ik het maar een vreemde ontwikkeling dat vader en broertje ook mee gaan, wat is dat met spelers van AZ, El Hamdaoui die de duurste auto wilt, nu Nemanja weer die van alles eist.

Wat denken die spelers allemaal wel niet dat ze Messi zijn?

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Uhm dat kwam van Ajax zelf uit...

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is dat broertje een talent dan?

Ik vind het op het eerste gezicht wel een begrijpelijke aankoop maar aan de andere kant is 6 miljoen best wel weer veel voor een leuke Eredivisie speler..

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is het bekend dan die 6 miljoen? Nergens specifiek gelezen namelijk

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Niet hoogstaand, Ajax moet hier gewoon niet in toe happen.
    Eigenlijk ben ik niet eens verbaast door dit soort dingetjes van het bestuur en de staf.

Ik snap dat er gif in het elftal moet komen, maar er staan vervolgens nog 9 andere mietjes in het veld.
    Gudelj vind ik overigens voetballend ook niet top, maar goed dat was Poulsen ook niet.

7. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Is het voor jou ooit wel goed geweest Mallakai? Je kankert echt alleen maar op Ajax. Heb je geloof ik nog nooit iets positiefs horen zeggen :+

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je ken me toch Killa! zelfs bij het kampioenschap was ik negatief

Ik ben pas tevreden als we een team hebben ala Ajax A1, dan zul je mij positief zien posten, overigens ben ik niet de enige die over Ajax, check Ajax.netwerk.to maar :) 80% denkt er zo over.
    En ik weet dat jij ook super positief bent over de A1, dus onze kijk op voetbal is niet zo heel erg verschillend :)

Overigens heb ik even het K woord weggehaald :)

Edit: Messi is god.

Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Nuh snap wel waar je vandaan komt hoor maar is af en toe wel vermoeiend om te lezen En kankeren is toch gewoon een normaal woord als in zeuren en klagen? Ben zeker positief over de A1 maar het blijft afwachten of deze talenten het ook echt gaan maken natuurlijk. Zo vaak enorm veel potentie gezien dat er om welke reden dan ook in het eerst niet uit komt...

Ben zelf wel te spreken over de aankoop van Gudelj. Echte vechter met een goede kop er op.

Mallakai vindt dit leuk.
  10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Damn. Anklebreaker crossover in voetbal.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zal gaan minderen ;)
    Uiteraard het is altijd afwachten, maar afgelopen jaar was het zo slecht, nog nooit zo waardeloos meegemaakt.
    Maar goed een nieuw jaar en nieuwe kansen, Gudelj geef ik voordeel van de twijfel en wil dan mijn fout best toegeven over hem en de Boer als het voetbal beter wordt.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Top dat Johan Kappelhof niet meedeed aan dat hele gedoe, erg jammer dat Groningen zoiets weer doet, ik gunde ze absoluut de cup, maar nu hoop ik eigenlijk dat ze in de eerste ronde eruit vliegen in de EL.

Kansloos volk.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Doet elke club, kan me er niet druk om maken.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als ze tegen Ajax spelen ja, maar nu komt er toevallig een ex Ajacied het podium op.. Kom op hoor.

De haat en jaloezie richting Ajax begint wel erg zielig te worden.

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Boven de 25 miljoen en het kan nog oplopen las ik. Netjes gedaan van Brands.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dit heb je echt overal en niet alleen tegen Ajax. Zondag kwam Antonia erin en zongen de Zwollenaren ook tegen Eagles. Als je het gebruik van 'jood' als naam voor Ajax kut vindt moest je die geuzennaam 182390108 jaar geleden verbieden. Dat is nu toch al te laat. Dit is weinig ergs, als ze zoals Utrecht zingen moet je er wat aan doen. Maar dit is weinig kwetsend, imo.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kwetsend vind ik het ook niet, het is meer triest en treurig.
    Ook het zelf benoemen van Jood van de Ajax supporters kan ik eerlijk gezegd nog steeds niet begrijpen.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

totaal geen verassing toch, ik ben ervan overtuigd dat Louis vorig jaar tijdens het WK al tegen Depay heeft gezegd dat hij nog een jaartje bij PSV moest blijven en hij hem dan zou halen (als hij zich zou blijven doorontwikkelen)

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vond het zondag ook triest. Speel je de beker finale tegen Grunn en dan moet je nog Eagles erbij halen als het 0-0 staat. Ik snap wat je bedoelt.

Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina