1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162866

Zal het dan toch? Als hij deze zomer zou komen zou dat echt geweldig zijn. Denk dat hij nog makkelijk mee kan in de eredivisie. Ik denk persoonlijk ook dat hij alleen tussen een club in Engeland of Feyenoord zal kiezen.

Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    No shit, die jongen speelt gewoon nog soms bij Liverpool en met Oranje. Dan kan je de Eredivisie echt wel aan 8).

3. Seh

Seh Guest

Alleen jammer dat hij al jaren geen spits meer is. :+

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal niet zon probleem zijn denk ik. Hoop alleen dat hij nog zoveel werkt verricht. Kijk niet zo vaak Liverpool. Maar als hij dat doet dan hebben we meer aan hem dan Guidetti.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb Dirk nog 10 keer hoger zitten dan Makaay toen hij naar Feyenoord kwam maar ik zou als feyenoord toch altijd huiverig zijn voor herhaling van zo'n scenario. Kuijt zal vast meer toevoegen maar is wel heel duur en voor elke oude speler die je opstelt zit er een jonkie op de bank (waar je later nog geld aan had kunnen verdienen)

Ondanks dat het een held is zou ik er als ik feyenoord was nog eens goed over nadenken

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nu komt het wel goed uit. Omdat we na dit seizoen geen spits hebben, dus in principe zou hij niemand in de weg staan. Tevens kunnen we wel een ervaren speler gebruiken. Denk dat al die jonge spelers tegen hem op zullen kijken.

7. Seh

Seh Guest

1/1.5 miljoen per jaar moet je gewoon doen, contract voor een jaar met optie op nog een jaar. Beste spits die je op dit moment kunt krijgen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    1.5 miljoen? Jij bent gek.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vind ik ook echt teveel. 1 miljoen is meer dan genoeg. Dan is het echt een kwestie van willen volgens mij.

Je moet als feyenoord zijnde ook niet op salaris gaan concurreren met de andere opties die kuijt nog heeft, hij moet het gewoon willen en dan is 1 miljoen een vorstelijk salaris (Makaay kreeg dat toch ook?)

10. Seh

Seh Guest

Makaay kreeg meer. Die fase is trouwens niet relevant, toen had je naast Makaay nog Hofland, Landzaat, Tomasson én Gio. Allemaal met miljoenensalarissen. Nu zou dat alleen Kuyt zijn. Als hij voor 1 miljoen niet wil komen en voor 1.5 wel, dan zou ik dat graag zien. 1 of 2 jaar Kuyt en daarna Achahbar in de spits, dikke prima.

Je gaat niet weer een Guidetti regelen.

Edit: Oh en El Amhadi, die verdiend ook lekker veel geldjes.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2012
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Klopt, en daarom mogen we nu geen spelers meer kopen.

12. Seh

Seh Guest

Zie edit.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoeveel talentvolle jeugdspelers kun je een contract geven van 1.500.000? Of hoeveel spelers die nog een flink aantal jaren mee kunnen (en die nog restwaarde kunnen hebben) kun je daarvan betalen?

Het is toch een flink stuk van je salarisbegroting wat je aan een speler geeft die waarschijnlijk na zijn contract niets meer opleverd.

Dus dan moet je je afvragen of hij zoveel bij gaat dragen dat die 1.5 miljoen gerechtvaardigd is. Gaat hij het verschil maken tussen wel of geen europees voetbal?

Wat gaat bijv Vormer of Janmaat volgens jaar verdienen?

14. Seh

Seh Guest

Alsof je zóveel verschil merkt tussen of 1.5 of 1 miljoen. 8) Dat is allebei achterlijk veel voor een speler zonder restwaarde. Maar Kuyt kan precies (en meer) wat Guidetti nu doet bij Feyenoord.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    IMO, je onderschat Guidetti en overschat Kuyt nogal hier..

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo geweldig is Guidetti nou ook weer niet. Vooral de laatste tijd niet, loopt een beetje naast ze schoenen. Kuyt werkt harder. Guidetti is een betere afmaker, maar grote deel van zijn doelpunten dit jaar komt van penalties. Dus ik denk dat we op dit moment meer aan Kuyt zullen hebben dan aan Guidetti. Tevens, waar gaan we anders een spits vandaan toveren? Denk dat Kuyt veruit de beste optie is. Zoals Seh zei, 2 jaartjes Kuyt en daarna Achahbar.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    IMO ook, en dan vooral het laatste. Overigens, als je geen transferkosten hoeft te betalen kan je best nog een seizoentje of drie een miljoen aan salaris spenderen aan een Kuyt.

18. Seh

Seh Guest

Guidetti onderschatten? Ik denk dat Guidetti over een heel seizoen een prima spits is, ik ben heel blij met hem dit jaar. Tegen de toppers is hij vaak echt fenomenaal maar in andere wedstrijden zie je hem niet altijd even hard werken. Kun je ook niet verwachten van zo'n jongen. Maar dat is helemaal niet de discussie, het gaat om volgend jaar.

Volgend jaar heb je nu in de spits:
    Cissé, die meer een buitenspeler is in de ogen van Koeman en het de laatste dagen goed doet. Fernandez geldt het zelfde voor als bij Cissé, alleen dan met afentoe kortsluiting.
    En Achahbar die er toch nog niet klaar voor is.

Dus eigenlijk maar 1 echte spits volgend seizoen die er nog niet klaar voor is. Een miljoentje (of 3/4/5 ton meer, als het écht niet anders kan) per jaar zou ik dan gelijk doen voor Dirk Kuyt, die gewoon goed meespeelt in de Premier League, zo'n speler ga je niet krijgen volgend seizoen.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Scheelt slechts 50% ja.

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik neem aan dat de vrienden van Feyenoord wel zullen willen bijspringen om zijn salaris (of een deel) op te hoesten.

Deel Deze Pagina