1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zou goed kunnen hoor, al lees ik wel bijna elk nieuwsbericht op VZ:+.

2. Seh

Seh Guest

Gaat het dan toch écht gebeuren? Het is wat mij betreft nu of nooit voor Kuyt en Feyenoord.

Haha, moet je voorstellen dat PSV, Twente, Feyenoord en Heerenveen winnen dan krijg je:
    58 - 58 - 57 - 57 - 57 - 57
    _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2012
  3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat zou echt heel slecht zijn voor m'n hart.

4. Seh

Seh Guest

En dan tot de laatste speelronde ongeveer zulke punten. 8) Dan kun je eerste beginnen en zesde eindigen oid. Niet helemaal waar, want er spelen dan natuurlijk o.a Feyenoord en Heerenveen tegen elkaar, maar toch.

5. Seh

Seh Guest

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    HOPELIJK NIET

AJAX KAMPIOEN

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ajax word toch wel kampioen. Had al een hele tijd dat idee maar na deze goede reeks laten ze het niet liggen. De overige teams laten veel liggen dus ze kunnen nog misstappen maken ook.

8. Seh

Seh Guest

Als Ajax morgen wint worden ze kampioen denk ik. Anders komt de druk er toch wel erg op tegen Vitesse uit, hopen op een goede dag van dat gekke ploegje en het kan nog voor andere ploegen. :+

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn optiek wordt er helemaal niets beslist. Ik weet ook nog wel hoe Ajax er vorig jaar 6 wedstrijden voor het einde voor stond: de titelkansen waren dood en begraven. Van den Boog zei dat toen ook nog voor de wedstrijd tegen Groningen ('kampioen worden we niet, dat is duidelijk' :lol:).

Net zo goed kunnen we dit jaar, zeker als Twente en PSV 'gewoon' winnen morgen, niet al kampioen zijn. Twente heeft het dan nog in eigen hand en PSV heeft een wel heel makkelijk programma.

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maar als we morgen winnen kunnen we nog zelfs verliezen bij Twente, dan nog hebben we het in eigen hand. Daarom denk ik dus ook dat het niet meer mis mag en kan gaan als Ajax morgen wint.

Haha, wat een baas die Bijl van de B1 van Ajax. Blijkbaar mocht hij de penalty niet nemen, Trustfull riep hem en zei dat hij hem niet moest nemen. 'Ik dacht ik neem hem gewoon lekker snel en dan gaan we naar de finale'.

Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo kunnen we dan verliezen bij Twente? Als Twente morgen wint, gaan die over ons heen (nou ja, ligt aan het doelsaldo) en als AZ morgen wint dan zitten die nóg dichter achter ons. In theorie dan.

12. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ons doelsaldo is hoger en dus hebben wij het nog in eigen hand. Bovendien spelen we nog tegen VVV en De Graafschap thuis.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tegen VVV en De Graafschap thuis moet je echt aan je doelsaldo werken zodat je dat gezeik in ieder geval niet meer krijgt.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    _O_

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Twente speelt nog tegen VVV en Excelsior, dusja.. ;)

16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    True, maar Twente speelt uit tegen VVV en Excelsior.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Als PSV het niet haalt snel maar voor Twente supporteren, zolang het maar Ajax niet is he! =(:+

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lees aub eerst de discussie voordat je zoiets doms zegt.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Uiteraard! :)

20. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ik weet dat ik al een slechte reputatie hier heb, maar die Wahlberg is echt van eenzelfde niveau als die gasten die worden gekozen om in voetbalfans te komen.

Deel Deze Pagina