1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De laatste tijd kom je steeds vaker met normale posts ;). Maar inderdaad, er zijn hier wat van zulke types.

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi om te horen :b:

Oeff, wat een pech voor Schøne. Vrije trap van hem gaat via de Ruiter buitenkant paal. Ik zie NEC hier wel winnen, zij hebben echt véél meer kwaliteit dan Excelsior

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Binnenkant :+

Mooie vrije trap, maar die De Ruiter.. wat een dramatische keeper zeg. Sowieso al, maar hier laat hij weer even zien hoe je een bal níét weg moet boksen. Met één plat, zacht handje tegen de paal.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb ik ook gedaan maar jij lijkt zo zeker te zijn dat Twente minstens 3 à 5 doelpunten gaat scoren tegen die 2 ploegen.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daar reageerde je helemaal niet op.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik reageerde absoluut niet op SammyR als je dat denkt, ik zit hier nog niet lang maar volgens (en voor) mij ben jij de enige hier voor PSV. :)

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, het ging over Twente en Ajax. SammyR zei dat Ajax nog twee makkelijke ploegen thuis heeft, waarop ik reageerde dat Twente ook nog twee makkelijke ploegen (uit) heeft. Dat heeft dan niets met mij, of PSV, of mij als PSV'er te maken. Want jij reageerde daar ineens op met: 'Als PSV het niet haalt snel maar voor Twente supporteren, zolang het maar Ajax niet is he!'. Dat slaat gewoon als een kunstlul op een schoenlepel.

Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Yeah buddy, al zal ik mij stil moeten houden in het Heerenveen vak 8)

9. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Bij Heerenveen hoef je je geen zorgen te maken hoor.

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Uruguay 8)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Echt een lachertje die lijst.

12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Uruguay heeft een prijs gepakt, Nederland niet. ;)

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Van Marwijk, rot op!

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ja, maar Uruguay hoort echt niet thuis in de top 3 van de wereld, denk dat de FIFA echt een ander systeem moet gaan bedenken..

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    En dat een jury dan punten moet gaan uitdelen voor 'mooi verzorgd voetbal'?
    Dit systeem is objectief, er wordt puur gekeken naar de resultaten.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee hoor, doe gerust je Ajax sjaal om en juich gerust als Ajax scoort, in t Abe is dat geen probleem :thumbs:

Er zitten regelmatig supporters van de tegenpartij bij mij in het vak (schuin onder de 'fanatieke' aanhang) en die kunnen gerust hun eigen ploeg aanmoedigen zonder dat daar heibel van komt.

Ik zat bij de halve finale van de beker ook naast een PSV'er :+

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik maak mij dan ook meer zorgen over de vader van mijn vriendin, die zit ook naast mij vanavond geloof ik. Zal een beetje awkward zijn als ik de monkey dance doe bij de 0-6 stand :+ Zie 'm vanavond voor het eerst namelijk

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ga er misschien ook naar toe, een vriend van me broer kon kaarten regelen geloof ik.

19. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden voor vanavond. Deze wedstrijd is cruciaal. Wat is jullie voorspelling voor vanavond? Ik denk dat als Ajax zo speelt als tegen Heracles en PSV er voor Heerenveen weinig kansen liggen. Als de voorhoede van Heerenveen niet bereikt kan worden is het een heel matig team. Heb er meer vertrouwen in dit jaar dan vorig jaar Heerenveen uit.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heerenveen heeft qua topwedstrijden alleen AZ thuis gewonnen met 5-1.

De rest allemaal met 5-1 verloren dus ik zie het somber in voor Heerenveen vanavond. Tenzij Ajax een off-day heeft of totaal niet scherp is (a la PSV in de Arena) zie ik ze 'gewoon' winnen.

Men heeft het wel over de Heerenveen aanval maar je moet niet onderschatten hoe zwak de backs van Heerenveen zijn. En als het middenveld dan niet de controle heeft (wat tegen kleine tegenstanders altijd prima lukt maar tegen de grotere ploegen dus niet) is het vaak veel achter de feiten aan rennen

Laatst bewerkt: 11 apr 2012

Deel Deze Pagina