1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is precies wat ik denk dat gaat gebeuren. Ajax zet Heerenveen vroegtijdig vast en de Aanval krijgt geen kans om gevaarlijk te worden. Voetballend van achteruit is het bij Heerenveen bijzonder slecht(op Gouweleeuw na).

Janmaat doet ook niet mee toch? Dan is het wel erg mager achterin bij Heerenveen.

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Heb wel vertrouwen in vanavond, hou alleen me hart wel vast voor Narsingh tegenover Blind.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt helaas

Blind heeft Jan vertonghen en anita in zn buurt, en daar staat ook nog eens tegenover dat wij Breuer hebben. Die doet niet onder voor Blind in slecht verdedigen :+

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    True, dat is wel een juist beeld. Echter, Ajax heeft er patent op om het concentratieniveau snel te verliezen als ze de tegenstander niet groot genoeg vinden van naam. Dat kan tegen veel ploegen wel, maar Heerenveen is een ploeg die je op apegapen moet houden en niet laten voetballen. Zodra ze de voorhoede gaan bereiken, dan heb je een probleem. Ajax is arrogant genoeg om Heerenveen te onderschatten. Daar ligt het gevaar toch wel een beetje.

Dit is zeer belangrijk voor Ajax, als ze dit winnen, dan zetten ze een mooie stap, helemaal als AZ verliest van Twente. Anyways, het gaat freakin' spannend worden de komende weken. Brrrrrr....

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Schijnt dat John Steen Olsen hoofd scouting gaat worden bij Ajax en dat Hans van der Zee vertrekt.
    Goede zaak, want Olsen is echt een goede scout. Ontdekker van o.a. Zlatan, Eriksen, Fischer en Boilesen.

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Fan van Blind of niet. De laatste weken doet hij het met de ondersteuning van Jan en Vurnon gewoon goed.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    AZ - Twente, wie gaat hier dan de punten pakken?

8. Seh

Seh Guest

Dit inderdaad. Maar daar komt eigenlijk naar boven waarom hij het niet goed deed voor de winterstop, hij kan niet verdedigen en is niet snel. Net 2 dingen waar tegenstanders toen perfect gebruik van maakte. :+

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Blind heeft het de afgelopen weken zeker niet slecht gedaan, hoop alleen niet dat hij nu weer terugvalt naar zijn eerdere niveau, zeker niet tegen iemand als Narsingh.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik neig naar een overwinning van Twente.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als Ajax te slap begint en Heerenveen klapt er zo op als tegen PSV in de beker (waar ze in de eerste 10 minuten eigenlijk 2 keer hadden moeten scoren) dan kan het nog een leuk avondje worden.

Maar ik ben bang dat Ajax Heerenveen vanavond wel degelijk serieus neemt. Je kan moeilijk de ploeg die in 2012 de meeste punten heeft gehaald onderschatten toch

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als Ajacied moet ik het toch even zeggen. We hebben het hier over Ajax, dat leeft toch steeds in 1995 en denkt dat het nog bij de top hoort. Die onderschatten het liefst Real Madrid uit nog.

Natuurlijk, Ajax weet dat H'veen een gevaarlijke aanval heeft, maar ze weten ook dat de rest van het elftal achterblijft. Ze weten dat Heerenveen, afgezien van AZ, van iedere topploeg fors heeft verloren. Dus ik ben bang voor onderschatting inderdaad. Overall is Ajax een betere ploeg, maar dat telt in deze fase simpelweg niet. Het is nu ieder voor zich, alle hens aan dek en winnen op welke manier dan ook. Ajax moet en H'veen wil.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat even te kijken naar de wedstrijden van vanavond. Best wel ziek:

AZ - Twente (19.00 u)
    Dortmund - Bayern (20.00 u)
    Heerenveen - Ajax (21.00 u)
    Atletico - Real (22.00 u)

14. Seh

Seh Guest

Dit kan zo'n heerlijke avond worden voor Feyenoord. :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja word een mooi avondje voetbal :)

Ga de andere wedstrijden zeker proberen te volgen op mn telefoon. Hopen op een gelijkspelletje bij AZ-Twente

Kan, maar ze kunnen ook tegen laagvlieger Roda definitief afhaken :+

Het kan vanavond alle kanten op, eigenlijk kut dat dit allemaal in een woensdagavond gepropt word. Hier zou je toch een hele zondag voor voor de TV willen zitten

Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik ben juist totaal niet bang voor onderschatting, alleen Vertonghen zie ik hier voor aan :+
    de Boer heeft de ploeg wel redelijk op orde en ze zijn nuchter genoeg om te weten dat ze nu alle punten moeten halen, ongeacht de tegenstander.

Twente zie ik niet winnen, ik vind ze niet overtuigen de laatste tijd. Hetzelfde geld voor AZ, zal wel de vermoeidheid zijn :+ Ik denk een gelijk spel of winst voor AZ. Malki zie ik ook nog wel scoren vanavond, mooie voetbal avond wordt het!

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.636
    Wow wat gebruiken jullie tegenwoordig om te streamen? :+

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik nog steeds Sopcast

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    SopCast icm RojaDirecta?

DCS is altijd Nederlands, maar laatst Bloodzeed (Engels) gevonden, is een HD Stream, eht geweldige kwaliteit.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Sopcast

Deel Deze Pagina