1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Firstrowsports.eu

Hoop overigens van harte dat Narsingh volgend jaar in een Ajax-tenue speelt. Dan worden we gewoon drie keer op rij kampioen :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind Narsingh sinds de winterstop anders niet zo geweldig meer. Het gemak waarmee hij voor de winterstop om backs heen vloog heb ik al maanden niet meer gezien.

Komt natuurlijk ook omdat er sinds het counterfestijn tegen AZ veel beter op de vleugels van Heerenveen gedekt word maar toch. Hij is niet zo fris meer als zou moeten

Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De potentie is er, dus dat halen we er wel uit. Al kan ik zijn huidige vorm niet goed beoordelen. Ik heb amper tijd meer voor Studio Sport en wedstrijden live kijken buiten Ajax en Arsenal komt er ook niet van.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1 woord voor je , Sulejmani :+

Narsingh in vorm is een geweldenaar maar zonder zn snelheid blijft er niet heel veel over (in tegenstelling tot bijv Assaidi, die kan stilstaand nog 2 verdedigers dollen)

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies. ;)

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik niet, want hij is geschorst! :+

7. Seh

Seh Guest

Niet.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Malki staat op scherp, niet geschorst.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.636
    Was het maar zo'n feest..

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Na vanavond misschien, voor het shirtje uittrekken na het scoren :+

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Oh, my bad :+

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het wordt gewoon 5-1 vanavond bij Heerenveen-Ajax. Voor wie, dat is nog de vraag.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk voor Heerenveen, maar ik heb mijn €3 in de vriendentoto (met de klas) staan op 3-0 Ajax, en 1-1 AZ Twente en 2-0 PSV. ;)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze hebben het beide niet echt geweldig tegen de grotere clubs gedaan. Kan alle kanten opgaan vanavond.

Pas maar op dadelijk wordt je nog rijk ;)

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, het is wel leuk om te doen met een hele klas. Ook al de meisjesnsen zonder voetbalkennis doen mee. 27 x €3 is toch al weer €81 in het totaal. :)

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tja. Sulejmani. Ik hoef die luie flikker persoonlijk niet meer bij Ajax te zien. Stuitend hoe weinig die man doet met zijn snelheid, alleen maar balletjes terug en alleen maar in de bal komen. Terwijl zijn kracht juist zijn diepgang zou moeten zijn.

Narsingh is wat wisselvallig (dat zit wel een beetje in het spel van een buitenspeler ingesloten dus is begrijpelijk) maar benut die snelheid wel en wat ik over hem lees heeft hij wél die discipline; hij is naast de trainingen veel voor zichzelf bezig om explosiever en leniger te worden. De laatste tijd is het idd minder dat hij zijn tegenstander de hele wedstrijd lang zoek speelt, maar ik zie hem nog steeds passeren. Zelfs in de kleine ruimte, nog tegen Groningen. Zijn voortzetting vind ik ook echt goed, al zal dat ook met de positionering van Dost te maken hebben. Wat te wensen over laat is zijn doelgerichtheid, maar dat zal ongetwijfeld omhoog gaan bij Ajax.

Ik zie hem nog steeds graag komen eerlijk gezegd.

17. Seh

Seh Guest

Ik zou die miljoenen investeren in een links en rechtsback voor volgend seizoen als ik Ajax was. Als er dan nog geld over is zou ik inderdaad voor een Narsingh gaan kijken, maar daar ligt denk ik niet de prioriteit met een voorhoede Boerrigter-Sigthorsson-Sulejmani doe je niet onder voor welke aanval van de Eredivisie dan ook.

Maar Vertonghen en Van der Wiel vertrekken, dus zal Van Rhijn of Boilessen naar het midden gaan. Van Rhijn als je puur afgaat op kwaliteit centraal achterin, maar een linkspoot naast een rechtspoot (Alderweireld) lijkt me ook wat handiger. Wat dus inhoud dat je op de backs een probleem hebt.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Juventus - Lazio (20.45 u)

Wat een avond, weet echt niet wat ik moet kijken. Denk dat het juventus sowieso wel word want daar heb ik me de laatste weken erg mee vermaakt.

Edit; ow ja. Ook nog atletico madrid - real madrid.

Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik blijf lekker in Nederland vanavond :)

Ajax kan zulke grote stappen maken vanavond, of het weer helemaal open gooien 8) Afhankelijk van het resultaat in Alkmaar :)

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ajax gaat toch eenvoudig winnen en dat hoef ik niet te zien. ;).

Begin zo wel met az - twente. Hoop dat twente wint.

Deel Deze Pagina