1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Jep, ik had Dost er uit gehaald.

Ja, je kunt beter rood en een penalty tegen hebben dan alleen een kans dat hij de 1-0 erin peert.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Echt he :emo:

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik had Djuricic eruit gehaald en was opportunistisch gaan spelen (lange ballen). In dat geval moet je Dost laten staan, want anders heb je voorin helemaal niks te vertellen.

Nu werd het én geen behoudende wissel én geen aanvallende wissel (of in ieder geval de intentie hebben om er nog wat van te maken). Die rode kaart was verlammend, de wissel dodelijk.

Nu speelde Ajax het natuurlijk heel goed uit. Wat dat betreft was die opmerking van de commentator ook wel treffend: "je hebt soms het gevoel dat er bij Heerenveen 2 man zijn uit gestuurd." :+
    Daarnaast zag je ook vanaf de aftrap dat ze echt met de intentie op het veld waren gestapt om Heerenveen vol onder druk te zetten.

Ik had het zelf ook niet verwacht vooraf. Ik had wel gehoopt dat we zouden winnen en misschien profiteren van puntverlies bij AZ of Twente. Maar een scenario waarbij alle concurrenten meerdere punten verspelen had ik niet gedacht.

Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Of Dost eruit en vol op de counter gaan met Narsingh en Assaidi.

5. Seh

Seh Guest

Achteraf makkelijk lullen wel, als je 2 coners krijgt en Dost kopt ze erin terwijl Assaidi ze neemt dan was het weer een wereld wissel bij wijze van. Nu pakte het wel heel kut uit.

Ajax gaat weer veel geld krijgen. :'-( CL, Vertonghen verkopen, Van der Wiel verkopen en misschien wel Eriksen?

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, maar het middenveld van Heerenveen werd compleet overlopen. Dan kan je beter opportunistisch en met lange ballen gaan spelen en gewoon het middenveld overslaan.

(dit is geen reactie op de post van Seh hierboven btw)

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Narsingh vond het niet erg, volgend seizoen toch naar Amsterdam.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je Djuricic eruit haalt moeten de vleugels zo ver inzakken dat je niet veel counterkansen meer krijgt denk ik. Anders word het overwicht van Ajax op het middenveld nog groter. Of je moet Assaidi dan op 10 zetten, dat zou nog kunnen

Djuricic, Assaidi en Narsingh zijn de 3 spelers die over het algemeen bij elke heerenveen counter wel betrokken zijn dus als dat je intentie is moet je die 3 laten staan en dan maar een soort 4-3-2 spelen.

Maar ik snap wel dat Jans daar niet voor koos want bij hoge ballen heb je helemaal niks aan die drie dus zou je helemaal moeten gokken op de ruimte die ajax weg gaat geven.

Ik snap wel dat hij Dost er niet uit durfde te halen. Dat dan juist hij en Djuricic het slapst van allemaal zouden spelen kon hij op dat moment ook niet zien aankomen.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    On a different note:

_O_

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sierd! _O_

Maar zal hij ook de commentator worden? Dat hoop ik nog het meest.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wordt weer episch dat VI Oranje :D.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Fuck, ik schijt hem echt in onze poule. Über Ronaldo die invorm is en gewoon een goed team om hem heen. Duitsland is gewoon een topland. En Denemarken wordt ook klote.

Waarom zo'n moeilijke poule? :'-(

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Omdat het o.a. 4 jaar geleden ook gewoon lukte.

14. Seh

Seh Guest

Men moet niet doen of Denemarken normaal gesproken moeilijk gaat zijn. Wij hebben op elke positie een betere speler, behalve misschien op de (links)back.

En Duitsland en Portugal zijn net zo bang voor Oranje als andersom, weet ik zeker.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ronaldo is altijd in vorm, maar presteert niks voor Portugal. Het collectief van dat land is veel gevaarlijker.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Je weet gewoon dat die gasten van VI Sierd puur hebben geregeld omdat hij grappig is.
    Daarmaa bewijst VI maar weer eens dat ze meer de cabaret kant opgaan 8)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Suggereer je nu dat er mensen denken dat het om voetbal zou gaan? 8)

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De deskundige voetbalcommentator bestaat toch niet, dus waarom nog die schijn ophouden. :+

19. Seh

Seh Guest

PSV-dieet: afvallen in drie minuten.

:emo:

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    :lol::lol:

Deel Deze Pagina