1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik wilde het net zeggen :|

wat een afknapper ;) Oranje sokken d'r onder!! :mad:

2. mars15

mars15 Guest

nog mensen voetbal insite aan het kijken ?

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk het ja.
    Andre Ooijer te gast.
    Ik vind het een beetje slap gelul.

4. mars15

mars15 Guest

altijd met die barend, is ook saaie gast hoor die ooijer ( of hij lacht zich van binnen de tyfus )

en die derksen begint er veels te snel door heen te lulllen

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kijk er niet naar. Vind het altijd maar slap gelul.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Goh8)

Maarja het is aan het verbeteren vind ik:cool:

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die shirts wel vet, een beetje ouderwetse uitstraling :) Maar die blauwe sokken eronder inderdaad, hoe kom je erop? Echt superzonde.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zal er waar van zijn?

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat Gentenaar komt is volgens Derksen zo goed als zeker maar met Mathijsen is nog niet meer dan een gerucht

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat gentenaar komt stond vandaag in de krant, dus dat is behoorlijk zeker, mathijsen is idd niets meer dan een gerucht!

11. mars15

mars15 Guest

Minder dan een maand terug op de velden, maar Nicky Hofs heeft in de vijf wedstrijden wel al een plaatsje in de voorlopige Oranje-selectie verdiend. En de Feyenoorder is in gezelschap van zijn Vitesse-maatje Theo Janssen.
    Hofs maakte pas in 2006 zijn rentree na een zware knieblessure die hem meer dan een half jaar aan de kant hield. Maar in de vijf wedstrijden voor Feyenoord heeft de middenvelder wel bondscoach Marco van Basten weten te overtuigen. Het resultaat is een plaats in de voorlopige Oranje-selectie.

De kans is aanwezig dat Hofs zijn oud-ploeggenoot Theo Janssen aantreft in het Nederlandse kamp. Want de middenvelder van Vitesse behoort ook tot de dertigkoppige voorlopige selectie. Het zou voor Janssen niet de eerste keer zijn dat hij zich bij het grote Oranje mag voegen. In 2001 riep toenmalig bondscoach Louis van Gaal de linkspoot op als vervanger van Edgar Davids.

Ook Klaas-Jan Huntelaar mag hopen op een debuut in het Nederlands elftal. De aanvaller van Ajax solliciteerde in zijn periode bij SC Heerenveen al nadrukkelijk naar een promotie uit Jong Oranje.

Van Basten heeft dertig spelers opgenomen in zijn voorlopige selectie voor de vriendschappelijke interland tegen Ecuador. De Zuid-Amerikaanse WK-ganger fungeert op 1 maart als sparringpartner.

Voorlopige selectie
    Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (AZ) en Edwin van der Sar (Manchester United).

Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Ron Vlaar (Feyenoord), Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong (beiden HSV), André Ooijer (PSV).

Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Nicky Hofs (Feyenoord), Theo Janssen (Vitesse), George Boateng (Middlesbrough), Phillip Cocu (PSV) en Edgar Davids (Tottenham Hotspur).

Aanval: Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen, Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat waarschijnlijk naar PSV-AZ 22 maart met het voetbal team.
    Natuurlijk als neutrale toeschouwer.:cool:

Wel toevallig, een wedstrijd van twee teams die ik het meest haat.:+

Laatst bewerkt: 14 feb 2006
  13. mars15

mars15 Guest

dat az mag winnen :)

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel mooi dat Hofs en Janssen mee opgenomen zijn, goede spelers met een goede uitstraling.
    Jammer dat ze destijds (toen ze 14 jaar waren) voor Vitesse gekozen hebben, en niet voor Ajax.

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is dan niet de halve finale, Ajax - Roda?? Zo ja, wat ben jij dan voor een Ajax supporter:+

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is helaas geen keuze welke wedstrijd. Die, of geen.
    Anders was Ajax natuurlijk logischer geweest.:)

17. mars15

mars15 Guest

Hehe hebben ze hem is ff duidelijk gemaakt dat ajax geen optie is _O_ :p

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Gruwelijke shirts. Misschien dat ik nu voor het eerst in m'n leven een Nederlands elftal shirt gaat halen.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmmm geen Babel nu bij oranje. Goede zaak, weet niet wat hij daar in vredesnaam daar uitspookte. En nu hopen dat Edgar Davids er nu wel bij blijft:cool:

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Uit-shirt vind ik echt prachtig, het thuis-shirt vind ik nou net iets te ouderwets.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina