De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

zal toch nooit spelen die gentenaar

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Beide spelers zijn net een jaartje uit Nederland, ik verwacht niet zomaar dat ze weer terug komen. Of ze moeten het écht niet naar hun zin hebben in het buitenland.

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja man, wat een onzin! Kalou in het nederlands elftal:{. Veranders dan lekker de naam van "Nederlands elftal" naar "allochtone elftal":{.

Waar gaat dit heen:confused:, over 2 jaar geen enkele ECHTE Nerderlander meer in het elftal??:mad:

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik bedoel, we hebben genoeg aanvallend talent voor Oranje. Dan hoef je toch geen Nederlanders bij te 'maken'?

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vat Kalou ook niet helemaal hoor.
    Waarom was ie niet gewoon voor Ivoorkust gaan spelen?
    Verdonk heeft m al tig keren er op gewezen dat ie niet welkom was... En hij bleef maar volhouden.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff, ik wil hem echt niet in het elftal hebben. Hij gaat maar lekker op de reserve bank of eerlijk gezegt, liever thuis zitten. Hij speelt geneens goed.:{

7. mars15

mars15 Guest

vindt ook maar niks dat die nederland wordt

8. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat hij gewoon nederlander moet kunnen worden, de regel daarvoor staat gewoon in de wet, dus waarom zou die er geen gebruik van mogen maken.
    Of we hem ook echt nodig hebben betwijfel ik echter wel, hijs momentele niet in supervorm, en we hebben toch ook al redelijk goeie vleugelspelers zoals van persie.

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die wet zouden ze dan maar eens moeten veranderen:cool:

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Omdat je met een EU-passport veel meer kunt verdienen

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    laat die jongen toch, sinds wanneer maken jullie uit of hij nederlander wordt?

als hij zo een manier ziet om bij 1 van de betere ploegen van het wk te komen laat hem lekker........ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, al kijk je naar zijn kwaliteiten dan zijn die goed genoeg om mee te kunnen naar het wk. Het is een speler die op veel posities kan spelen, zowel op de linker als rechterflank en in de spits..........Dat zie ik nederlanders als babel niet doen.

12. mars15

mars15 Guest

als die dat paspoort heeft is die deze zomer weg naar engeland

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk, maar Kalou is geen Nederlander. Dat is het punt. En dat vind ik ook. Go Verdonk. _0/

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kijk Koné dan. Die blijft zijn land tenminste trouw.
    Ik bedoel nu wordt Kalou tijdens het WK waarschijnlijk uitgejoelt door Ivoorkust supporters. En nu zie je dat niet iedereen hier het mee eens is dat Kalou Nederlander wordt. Ik vind het ook maar krom. Dus is ie toch (letterlijk en figuurlijk) nu een beetje 'het zwarte schaap'. (no offense)

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Klinkt hard...maar ik hoop dat hij in de allerlaatste wedstrijd van het seizoen zo hard geblesseerd raakt dat hij het WK moet missen:)

Ha!

(En niet omdat hij Feyenoorder of neger is he)

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja stond in de Sportweek... Lage cijfers voor Ajax voor de afgelopen week. Volkomen terecht eigenlijk:)

Straks maar het interview met klootviool de Jong lezen, wat hij allemaal te klagen had.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee en waarom zou jij hem belemmeren om een nederlander te worden??

wat heb je er op tegen dat kalou nederlander wordt, doet hij je iets aan zo?
    lijkt me niet.......
    doet hij iets verkeerd omdat hij nederlander wordt?
    lijkt me niet.......
    kom nou is met goede argumenten waarom kalou nou niet versneld nederlander mag worden

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat...
    Hij een uitzondering is op het asielzoekersbeleid; hij krijgt toestemming om in Nederland te blijven en een hoop vluchtelingen niet. Dat kan er bij mij echt niet in hoor.

20. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij spreekt amper Nederlands en gebruikt Nederland alleen maar als opstapje voor heel veel goed. Met een EU-paspoort verdien je immers veel meer. Na dit seizoen speelt 'ie voor een grote zak geld in Spanje en zie je hem nooit meer terug. Toppie hoor, een Nederlander die niet in Nederland en geen Nederlands spreekt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina