1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er is ook de regel dat iemand sneller nederlander mag worden als hij een bepaalde waarde voor het land kan hebben. En na Robben hebben wij geen echt goede linksbuiten dus ik denk dat hij op het WK zeker een belangrijke rol binnen het nederlandse elftal zou kunnen gaan spelen.

Ook al staan badminton etc minder in de publieke belangstelling maar ik hoor er niemand over klagen dat er veel chinesen etc voor nederland spelen

2. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  3. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0

Kijk dat is nou een echte Ajacied , wat een held _O_

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry hoor maar volgens mij speelt van persie ook op links?

En ik vind van persie een stuk beter dan kalou.

5. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk oneerlijk dat Kalou sneller Nederlander mag worden, maar wet is wet heh ..

Ikzelf vind het niet zo erg dat hij Nederlander wordt, als je kijkt naar zijn manier van voetballen.. Echt geweldig. En hij wordt de komende jaren alleen nog maar beter :)

Wat vinden jullie van Yilderim dan? Die heeft uiteindelijk besloten Nederlander te worden, maar die gaat echt het Nederlands elftal niet halen hoor! Ik vind het echt lullig voor die gast

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nouja, ik vind Kalou dus beter en volgens mij speelt v. Persie toch meer op rechts:confused: (kan het fout hebben :))

@Maqua: Yilderim zou nog voor turkije kunnen kiezen omdat hij nog geen officiele wedstrijd voor nederland heeft gespeeld

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  7. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Niet?? :eek:

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Update 12:33
    Inmiddels is ook bekend dat de ADO-fans de komende vijf jaar niet meer welkom zijn in Amsterdam. Dit meldde het NOS Journaal.

Agjeh, als ze maar winnen.

--------------------------------------------------------------------------

En als Nederland straks wereldkampioen wordt met Kalou, zijn jullie allemaal stil. Zeur toch niet zo, Verdonk stelt zich vreselijk aan, kenau dat ze is. Hij kiest er bewust voor, anders was ie wel gekapt. En al vertrekt ie na het volgend seizoen naar Engeland of waar dan ook, boeiuh! Welke succesvolle Nederlander doet dat niet? Er zullen heus nu geen 100e topvoetballers uit de hele wereld klaarstaan om óók Nederlander te worden. En in vele andere sporten gebeurt het ook. En hij spreekt aardig Nederlands, ik vind het een goed idee.

9. mars15

mars15 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2006
  10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou lekker, sorry maar dit is niet mijn idee van over voetbal praten.:+

En waarom zou je nu niet meer fan van hem mogen zijn? Al was het echt, dan nog kun je fan van hem zijn hoor...

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hij heeft wel voor nederland gespeeld maar niet in een kwalifikatie duel dus hij zou in princiepe nog voor turkije mogen spelen :)

12. mars15

mars15 Guest

hehe is vies ja
    maar kwam uit dit stuk

Seksschandaal in voetbalwereld
    15 februari 2006

De voetbalwereld wordt opnieuw opgeschrikt door seksschandaal, dit maal in Engeland.

Bij het schandaal zijn twee profvoetballers en een Engelse homoartiest betrokken, aldus de Britse krant News of the World. De tabloid zegt een video in handen te hebben waar duidelijk op te zien is hoe het drietal seks bedrijft.

Het zou gaan om zeer populaire spelers die bekend staan als rokkenjagers. Eén van jongens heeft op dit moment zelfs een vriendin.

De Britse Krant geeft een gedetailleerd verslag van het schouwspel dat te zien is op de tape.

Zo zou onder andere te zien zijn hoe de twee spelers elkaar pijpen terwijl de artiest de mannen streelt en kust.

Ook wordt een mobiele telefoon gebruikt als dildo. Vermoedelijk zorgt de trilfunctie voor extra plezier tijdens het genotspel: de speler die de telefoon tegen zijn anus gedrukt houdt vraagt de andere speler hem te bellen. Deze handeling wordt meerdere malen herhaald. Zouden de mannen niet weten dat er op elke mobiele telefoon een herhaalfunctie zit?

De namen van de betrokkenen zijn niet bekend gemaakt. In december vorig jaar werd de voetbalwereld in Bulgarije nog opgeschokt door een soortgelijk schandaal.

Bron: News of the World

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    nou boeiend :{

14. mars15

mars15 Guest

idd.. eerst ook met erikson

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat het een buitenlander is, en eens een buitenlander is altijd een buitenlander!

Klink ik nou een beetje racistisch??? Naja, boeie:+

16. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Meneer spreekt amper Nederlands
    Meneer is gezakt voor zn inburgeringscursus
    Als Kalou Nederlander wordt gaat het ten koste van ''echte'' Nederlanders , namelijk Kuyt en Van Persie en evt Castelen.

En iedereen vindt die Kalou zo fantastisch , ik vindt het een goede voetballer maar heeft mij nog lang niet overtuigd waarom hij met NL Elftal mee zou moeten , van mijn part gaat hij voor Ivoorkust spelen..

17. mars15

mars15 Guest

ajax-sprookjes bos 6-7

18. mars15

mars15 Guest

einde az en heerenveen europees :mad:

19. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond hadden ze het laten zien , echt zo grappig :p

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax haalt ervaring in huis met Gentenaar

15/2/2006 14:44

Ajax heeft voor komend seizoen weer drie doelmannen ter beschikking. Dennis Gentenaar maakt het seizoen af bij Borussia Dortmund en sluit daarna aan in Amsterdam. De dertigjarige keeper is transfervrij en tekent voor drie jaar.
    Gentenaar vervangt Hans Vonk, die niet verder wil bij Ajax en zijn carrière hoopt voort te zetten in Zuid-Afrika. De voormalige doelman van NEC moet de concurrentie voor een plek onder de lat in De Arena aan met Maarten Stekelenburg (2:cool: en Kenneth Vermeer (20).

Gentenaar is de enige van de drie die zich al ruimschoots heeft bewezen in de Eredivisie. 'Met Dennis Gentenaar trekken wij een keeper aan die zeer veel ervaring heeft', legde technisch directeur Martin van Geel uit.

Ajax legde eerder ook al Kenneth Perez (31, AZ) en Jaap Stam (33, AC Milan) vast. De club hoopt met de drie ervaren spelers meer evenwicht en leiderschap te krijgen in de jeugdige selectie.

Meer ervaring kan je wel zeggen ja. Ik vind dit wel een goed idee van Ajax hoor;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina