1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oud nieuws D@ M@STER.:)

Oh yeah. Lijkt me wel een leuke speler voor Ajax. Sjaak Zwart beveelt hem aan, kan het nog overtuigender?:)

Gaat lekker daar bij AZ, beetje zielig doen om spelers. Uit hun nek lullen, dat kunnen ze.

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke Elgee;):+.

Die Jenner mag vanmij gerust naar Ajax komen en Landzaat ook wel hoor. AZ ..tja netzoals jij zegt, ik weet niet wat ze hebben met al die ruzie's rondom de spelers.. Trieste bedoeling daarzo :{

3. mars15

mars15 Guest

net gehaald :D

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een beetje jammer dat Ajax AZ aan het leeg kopen is (/wil)
    Je maakt je team wel beter, maar kan dat alleen met een stel AZ'ers?
    Ik vind het goed zo, misschien nog wat andere jongens, van andere teams, maar stoppen met winkelen in Alkmaar..

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ach er komen genoeg grote clubs langs om even te shoppen bij ajax hoor. Er zijn 11 spelers weg. Mag er dan vergelijkbare vervanging voorkomen ?, waar die dan vandaan komt kan me niet echt iets schelen.

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nog even een reactie over Kalou;

Ik vind het onzin. van mij mag die kerel best Nederlander worden, maar niet met het argument dat hij een toegevoegde waarde voor oranje is. Ik bedoel let's face it; we hebben op dit moment gewoon veel betere spitsen rondlopen in het Nederlands elftal.

Ik ben bang dat van Basten hem nu een beetje noodgedwongen gaat opstellen, omdat anders al dat gedoe met die rechtbanken voor niks is geweest.

Voorlopig zijn er imo nog zat betere spitsen dan Kalou. Misschien een aardige bankzitter ofzo..

Daanaast vind ik het gewoon klinklare onzin dat een buitenlander in Oranje zou gaan voetballen. Stel je voor dat steeds meer landen dit soort acties gaan doorvoeren.. Waar slaan die nationale teams dan nog op?! Begint dan ook steeds meer op clubvoetbal te lijken met tranfers enzo :confused:

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

Ben ik met je eens, maar het niet 1 club die alles bij Ajax wegplukt.. (behalve HSV dan :+) Ach, als ze er beter van worden.. ;)

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt.
    Omdat: a) Die Chinesen etc. hier in ons kikkerlandje geboren zijn, wat niet geldt voor Kalou.
    b) Het niet opvalt dat er Chinesen badminton spelen omdat het een minder populaire sport is. Maar wel geinig!

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Die chinezen zijn as far as i kn ow niet hier geboren.. En kunnen over het algemeen ook niet fantastisch Nederlands. In badminton heeft elk land wel van die "import"chinezen rondlopen :9 anders kunnen ze allemaal wel inpakken.

Niet dat dit uitmaakt. Ik vind het totaal onzinnig dat ie Nederlander moet worden. Hij kan niet eens Nederlands. Maar we zetten wel hele gezinnen uit die hier een bestaan hebben opgebouwd etc. Hypocritie ten top.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat zal wel, maar ik vind het eerder een teken van zwakte. Ajax staat nu wat, 5de? Dat de nummer 5 van de eredivisie een hoop interresse toont in een aantal vaste waardes in een team wat 3 plaatsen en een hoop punten erboven staat toont nu niet bepaald kracht imo. En nu van Geel daar nu de touwtjes in handen heeft, Blind heeft natuurlijk geen moer te zeggen, snap ik het ook wel, maar om nu zoveel vaste waardes uit 1 team te halen om je eigen team te verrijken vind ik nu niet bepaald sterk. Maarja, mij zal het niet veel schelen verder, ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Als je ziet wat een blunder ook van Matthijsen gisteren, en gewoon het hele spel van AZ die avond, dat was echt bedroevend. Als ze zo denken te kunnen winnen van PSV en ook verder te kunnen gaan in een Europees beker duel dan hebben ze het echt mis.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ja ach ajax is ook niet erg sterk momenteel ;)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je bedenkt dat Zwart de zaakwaarnemer van Jenner is lijkt het mij dus niet erg bijzonder dat hij hem aanbeveelt ;)

13. mars15

mars15 Guest

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ^^

Iedereen zo zijn eigen hobby´s he, laten we maar zeggen.:{

15. mars15

mars15 Guest

NIET WELKOM

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie dat Tao_Tek zich ook ammuseert:p

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toch wel. Zwart was een legendarische rechtsbuiten en zal dus precies weten wie goed is voor Ajax om op die positie te kunnen spelen.
    Dat bedoelde ik te zeggen;)

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sjaak Swart

De enige echte Jood nog_O_

Wooh 6 doelpunten maar liefst:cool:

Maar alsof zo'n gedoe nog indruk maakt. Iedereen wint van ons tegenwoordig. Kijk twee jaar geleden was het nog geinig, omdat Ajax toen bijna kampioen zou worden:)

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Excuus.;)
    Het heeft daarom ook weinig nog met voetballen te maken, zo'n wedstrijd.:9

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee okee:)

Maar nu heeft het toch weinig effect? Ik bedoel... kies dan voor dit jaar PSV uit ofzo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina