1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Ajax gaat het nieuwe Emirates Stadium van Arsenal openen. De Amsterdammers spelen op 22 juli 2006 de eerste helft van het openingsduel van de Londense voetbaltempel.

Na de pauze moet Ajax plaatsmaken voor een elftal dat is samengesteld door Dennis Bergkamp. Voor de 36-jarige aanvaller wordt dit het laatste duel in Arsenal-shirt. Nadien hangt hij zijn kicksen aan de wilgen.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat was toch al bekend?

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het was al wel langer bekend maar nu is het officieel :)

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het ook al officieel toch?

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nu wel ja maar een paar weken geleden nog niet ;)

Maar net zo boeiend als dat homo spul :+

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

He spuit 11 die 20 jarige verdediger van jullie was ook lang erg gecharmeerd van ajax......OW JA Ron Vlaar heet ie :{ |:-

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe oud ben je, als ik vragen mag? Want als je nog heb meegemaakt...8)

Heb zelf de Meer nooit meegemaakt helaas...

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zweepslag treft Zdenek Grygera

Ajax moet het de komende weken zonder Zdenek Grygera stellen. De Tsjechische verdediger liep vrijdag op de training een zweepslag op aan zijn rechterkuit.

Ajax-coach Danny Blind hoopt weer over Grygera te kunnen beschikken als op 14 maart in Milaan de return tegen Inter in de achtste finales van de Champions League op het programma staat.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als je zweepslag heb sta je echt niet over 3,5~4 weken weer op het veld fit en wel.......kutblessure en het schiet er zo in

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Licht er natuurlijk ook aan hoe ernstig het is. Maar inderdaad, het kan heel erg lang duren. Vriend van me heeft ook vorig jaar zweepslag gehad (gekregen na te snel, te hard rekken bij kramp, ook nog door iemand anders:{), heeft een maand of 2 op krukken gelopen en zeker 3 maanden niet kunnen rennen/voetballen.

11. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    tis de meeste kutste blessure die je kan hebben, omdat het er zo weer in kan schieten en het er bij iedereen verschilt hoelang hij nodig heb om te herstellen.

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Nu vraag ik me even af.. Kennen jullie Nando Rafael?? Hij was een veelbelovende speler (gevlucht uit angola) die naar Nederland was gevlucht, maar mocht geen Nederlands paspoort hebben. En dat terwijl hij al sinds zijn elfde in Nederland woonde! Natuurlijk was hij toendertijds niet de beste spits voor Nederland.
    Hij is vervolgens naar Duitsland gegaan en heeft daar wel een paspoort gekregen. Hij speelde vervolgens altijd voor het Duitse jeugdelftal en zal waarschijnlijk dit jaar zijn debuut maken in de Duitse 'Mannschaft'

Ik zou het toch wel behoorlijk zuur vinden als hij op het wk over 4 jaar (of misschien dit wk) de sterren van de hemel speelt en Duitsland langs Nederland schiet

Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ja. Hij speelde bij jong ajax.. Jonge met potentie en nu speelt ie voor duitsland.

14. mars15

mars15 Guest

wel drama kan die naar az en heerenveen ajax ook nog geloof ik

gaat die van hertha naar borusia munchengladbach :confused:

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tja Nando. Was echt een veelbelovende spits ja. Echt te zonde dat hij weg moest. En helemaal zuur dat hij nu gewoon een duitser is!!!

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Op BBC begint nu Liverpool - ManU ¼finale FA-cup.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Is dat ook op het inet te volgen??? Zit op m'n werk vandaar....

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me leuk. Grönkjaer was toch altijd wel een leuke speler om te zien voetballen.

Ben blij dat Van Geel kijkt naar de vleugels, daar zit het gewoon fout in de aanval.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gronkjaer is was wel een goede speler ja. Jenner lijkt me wel wat voor de toekomst. Zou hem voor 4 jaar vastleggen en dan gewoon een jaartje verhuren. Diba die tasjesdief hoef ik dus echt niet he. Tja en Yildrim, ik weet het niet. Mooie voorzet, goeie traptechniek maar vraag me af of hij het niveau aankan.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hij zegt ;) Yildrim denk ik niet dat hij het gaat redden.. ben sowieso nooit gecharmeerd geweest van zijn spel.. Gronkjær vind ik opzich wel een goed idee, maar weet niet of hij wel terug zou willen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina