1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gronkjaer! _O_

Dat vond ik altijd zo'n geweldige voetballer, die mag van mij dus echt wel komen.
    En als ze dan toch bezig zijn gelijk Jenner halen.

Yildrim is onlogisch als je ook Gronkjaer gaat halen.

Ajax gaat Chelsea nadoen, ze kopen gewoon een heel nieuw elftal.
    ben benieuwd volgend jaar, begint er rooskleurig uit te zien. :)

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yildrim is langzaam aan de bal, wel goede voorzetten en vrije trappen. Nee, laat Jesper maar komen.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet of hij terug wil komen. Hij is met nogal wat gekloot weggegaan bij Ajax. We zullen zien. Ik zit ook te hopen op Jenner,

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Denk er precies het zelfde over, laat Jesper maar komen. Een speler die bewezen heeft te passen in het ouderwetse ajax spel. Ik vond het in zijn tijd ook 1 van de meest aansprekende spelers, leuke actie`s lekker snel.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik jesper al heel lang niet meer heb zien spelen. Hij heeft toen toch bij Chelsea gespeeld of vergis ik me nu???

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Na Ajax ging hij naar Chelsea. Toen naar Birmingham City, Atletico Madrid en nu bij Stuttgart.

7. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Diba graag zien komen. In mijn ogen een talent met een mooie actie en gevoel voor de goal.

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    He-he:)

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu nog de lelijke oranje, blauwe en groene kleuren weg en het is voltooid.:)

Niet dat dat gaat gebeuren, maar ik vind het niks.

10. mars15

mars15 Guest

niets beters te doen ofzo..

ajax huurt de arena toch

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Heb jíj niks beters te doen ofzo...

Na het logo is dit ook weer een mooie verbetering ja.

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

en psv is de enige die het eigen stadion bezit dus wat doet 010? juist huurt het ook........wat is jouw punt |:-

13. mars15

mars15 Guest

Dat de supporters wel willen dat er afc ajax komt te staan en ajax misschien ook. maar dan moeten ze nog wel toestemming hebben van de arena.. Het is niet hun bezit snap je

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dan nog kan het toch wel? is toch een goed initiatief? dus heb jij niet iets beters te doen dan zo loos hierop te reageren?

Op de muur van F-side staan toch ook allemaal ajax logo's? ook al is die muur feitelijk niet van ajax?

15. mars15

mars15 Guest

Cohen heeft gisteren besloten om het supportershome voor onbepaalde tijd te sluiten. Dit omdat er wapens en harddrugs gevonden zijn. Een quote uit de verklaring van de politie Amsterdam Amstelland:

"Binnen werden tientallen wapens aangetroffen waaronder slag- en steekwapens, zwaar vuurwerk en een ploertendoder. Behalve de wapens werden er ook vermoedelijke harddrugs aangetroffen".

We gaan hier verder niet in op de sluiting, maar moeten toch even iets kwijt. Bij het bericht staat een foto van de gevonden wapens. En er staat ook een datum bij: 13-01-2001. Dat is ruim 5 jaar geleden! Bekijk de officiele foto op:
    https://www.politie-amste(...)to/PICT0389-2871.jpg. Mocht de foto er niet meer staan klik dan hier. Voor de duidelijkheid, er is hier geen sprake van Photoshoppen door supporters, het gaat om een officiele foto op de officiele site van de politie Amsterdam Amstelland.

Verder is de volgende zinsnede enigszins vaag te noemen: "...werden er ook vermoedelijke harddrugs aangetroffen". Vermoedelijk? Je vind drugs of je vindt ze niet.

Door deze bedenkelijke redenen worden er nu heel veel supporters gedupeerd rondom de trainingen en de wedstrijden, maar ook m.b.t. speciale evenementen.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Huurcontract houdt altijd in: Verbouwen mag, zolang je het maar in de oude staat terug brengt, als je het contract verbreekt/opzegt.. :+

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat hebben ze niet. De Arena mist rood-wit en herkenning, dat wordt nu verzorgd. 'T zal toch ooit moeten gebeuren.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    *Bumpt tread omhoog* :)

Ajax sprak met Jenner over transfer
    18-02-2006 om 23:09 | Gewijzigd: 19-02-2006 00:23 | Door: Jefboot

Ajax en NAC-speler Julian Jenner hebben met elkaar gesproken over een overgang. De rechtsbuiten stond al enige tijd in de belangstelling van de Amsterdammers.

De kans is groot dat de huidige rechtsbuiten van Ajax, Mauro Rosales, na dit seizoen vertrekt naar River Plate. Hij heeft (nog) niet laten zien dat hij bij Ajax goed uit de voeten kan.

Jenner is doorgebroken bij NAC Breda. Hij staat vooral bekend om zijn scharen en andere mooie bewegingen. Ajax zal zo'n € 2 miljoen moeten betalen voor Jenner. Bij successen kan het transferbedrag uitlopen tot € 5 miljoen.

Ook AZ en Feyenoord hebben belangstelling voor Jenner.

Jenner, is dat die gast die laatst tegen feyenoord dacht ik had gespeeld en 2 scharen deed en scoorde?

19. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ja die ja, uit een lastige hoek ff die bal erin knalt. die gozer is super goed ik weet dus nu al wie volgend seizoen gaat winnen:p

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is niet supergoed. Hij kan het wel worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina