1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat was inderdaad saai en er werd niet echt wat nieuws verteld. Meestal kijk ik ook alleen de stukken die over Ajax gaan (laatste paar afleveringen was dat steeds het geval voor een kwart of meer van de uitzending).

    Verstandige taal in Amsterdam;
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat iedereen toch zo obsessed kan zijn door zo'n (simpele...maar toch wel enigzins geniale) sport. Ik vind er niks aan, en kan er niet bij dat profs zo veel verdienen. Een prof skiër of prof schaatser verdient vele keren minder dan een prof voetballer. De top 100 best betaalde sporten (was laatst op 538 te horen) bestaat bijna alleen maar uit voetballers.
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat profs zo veel verdienen komt door de commercie die eromheen zit. Het is populair. Dat betekent dat mensen het willen zien. Als je meer mensen wil die naar 'jou' club komen kijken, moet je een goed team hebben. Spelers kosten geld (vooral na het Bosman-arrest), en vooral veel als meerdere clubs die ene speler willen hebben. Wil een club een speler goed kunnen behouden dan moet het salaris hoger zijn dan die andere club die ook een hoog salaris biedt.

    Simpel. Dit had met elke sport kunnen gebeuren. In Amerika zie je dit met Basketbal en American Football.
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    benieuwd wie die middenvelder is, geruchten noemen seedorf ruilen met sneijder maar seedorf heeft aangegeven niet meer in NL te willen voetballen
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    zou ik ook niet willen vooral niet bij ajax. je oude club fluit hem zo hard uit toen met ajax-milan
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht gelijk aan Davids eigelijk...
    Seedorf zal zich wel 'te goed' vinden om weer in Nederland te gaan voetballe.
    Master actie btw van da ventje _O_
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja, maar ik vind voetbal wat extra's hebben. Schaatsen vind ik ook prachtig, maar wat sommige voetballers kunnen is onwaarschijnlijk. Natuurlijk is het mooie schaasen van bijvoorbeeld Jan Bos en Wotherspoon ook een genot om naar te kijken, maar als je iemand als Ronaldinho ziet spelen, dan is het gewoon iets speciaals. Tenminste, dat heb ik. Die balcontrole en inzicht, prachtig. Voor zo'n speler kom je naar een stadion. Jammer dat het zo ver is :{
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast wreve 1 van de meest gehate spelers voor mij ;) die hoeft voor mij echt niet te komen...
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom? Wat is er toch met Seedorf dat jou dan zo haat? En vele anderen...
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    idd.. haat hebben tegen een oud club speler
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En wat voor een.
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    won de CL
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En niet maar 1x.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    zometeen az/sparta luisteren
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    z`n spel (de gemiste penalty :+ )z`n uitstraling roept gewoon zware irritatie op bij mij...
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Om niks dus.
    Kan me niet voorstellen dat iedereen een speler uitfluit om zijn uitstraling...
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    kan natuurlijk ook danny landzaat zijn die al voor oranje heeft gespeeld :p
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja he jij vraagt waar ik me aan erger :9 thats it i guess. Zoiezo lastig te zeggen ken hem verder niet persoonlijk. In het echt zal het vast wel een goeie gozer zijn...
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    jawel
    vloog een keer voor een nierpatientje wat fan van hem was, over van milaan naar nederland om een shirt te geven en een middag er te zijn.
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb niet echt iets tegen Seedorf. Niet mijn favoriete speler, maar heb wel respect voor hem. Alleen valt het nog steeds zo slecht bij de supporters dat hij zo vroeg is weggegaan bij Ajax. Op zijn 21ste naar Sampdoria. Dat is hem dus niet echt kwalijk genomen.

    Afijn, een goede middenvelder is wel handig. Zelf dacht ik aan het type Cocu. Maarja die zijn moeilijk te vinden. Of we kopen Cocu gewoon:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina