De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat was de uitwedstrijd waar Ajax zich definitief plaatsde voor de kwartfinales. Na een minuut al 0-1. De thuiswedstrijd was briljant. Zlatan en Jari scoorde tegen het veel sterker geachte Roma_O_

Tomasson was dat... Maar ik ging anders ook een potje dood voor de TV. Uitgerekend Tomasson nog...

2. mars15

mars15 Guest

ja de bal ging er al in maar tomasson moest de bal nog ff aanraken :+

3. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja was een lob van Inzaghi dacht ik toen.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en dan de manier waarop die Inzaghi dan juicht...
    Vreselijk gewoon.

\/
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat zo erg dan?:+ edit: Ik zie het, damned man alsof de wereld vergaat, zo kijkt ie ik neem aan dat ie blij is..

En ik ga PSV kijken als eerste. Maar gelukkig hebben we allemaal zo'n ding dat een afstandbediening heet. Daar kun je een andere zender mee kiezen. (voor degene die het nog niet wistenO-) 8) ) Maar als PSV geen reet aan is dan zap ik naar de wedstrijd van Real toe. Maar die Fransen die spelen wel mooi voetbal geloof ik. Dus.. Ik ben erg begnieuwd hoe PSV het ervan af brengt. Nog benieuwder ben ik naar Ajax vS Milan.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgend jaar AZ Timmeh?

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Cl bedoel je?
    Mwah, eerst maar even donderdag en de wedstrijd tegen PSV af kijken.
    Dan kom ik pas met uitspraken.:+
    De vraag is of ze er aan toe zijn.
    Maar volgend jaar gaan er een hoop goede spelers weg. Dus ik ben benieuwd wat ze er dan in de Champions league van zouden brouwen. Gudjohnsen komt en ik wil eigenlijk dat ze even een opvolger voor Perez gaan zoeken. Ik denk dat Sergio van Roda JC aardig te vergelijken is met Perez. En zij hebben ongeveer dezelfde kwaliteiten IMO. Perez is iets beter dan natuurlijk maar ik zie Sergio wel als een goede opvolger.

edit: Maar wij hebben natuurlijk ook Hadis Medunjanin ofzoiets:p, zeer talentvolle speler ook. Kan wat worden, krijgt volgend jaar vast meer speeltijd.

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was zo mooi. Uitgerekend Tomasson. Ik heb me die avond wel vermaakt weet ik nog. :cool:

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    om te zeuren : het is haris en dat doe ik alleen maar omdat ik het ook een erg talentvolle jongen vind :+

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu net 2 belachelijke reclames achterelkaar op Nederland 2.
    Die van Sylvie Meis en Rafël uknowwho. (van Knorr)
    En van Fortis dat er gezegd wordt van:" Dirk heeft net getekend voor 20 jaar! "
    Wat vinden jullie nou hiervan? Ik vind het allebei bespottelijke reclames waar ze zichzelf een beetje belachelijk mee maken.

edit: Verrassende opstelling PSV.. tjek NL 2

@Killaz Haris is het ja. Ik heb hem nog maar twee maal zien spelen.
    Enne wie vind jij nou een goede opvolger van Perez? Jij komt tenminste uit Alkmaar, en je zult je wellicht een beetje bezighouden met AZ.

11. mars15

mars15 Guest

Tering heb er zin in zeg,

Real Madrid - Arsenal
    heb geen favo alleen van persie :)

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

perez als 10 zie ik een goede opvolger die je zelf ook noemde: Haris Medunjanin, geweldige techniek en goed inzicht alleen te eigenwijs zodat hij nog niet vaak in de basis heeft gespeeld bij az, met het stoppen van barry van galen en het verdwijnen van perez is er een plek open die Haris waarschijnlijk krijgt, maar dan moet hij nog veel doen aan ze mentaliteit..........maar met van gaal als coach gaat hem dat zeker lukken.........op de vleugels wordt het lastiger, kijk meerdink heeft mooie dingen gedaan maar heeft op dit moment nog niet de vorm van vroeger......sektoui speelde tegen utrecht aardig maar wordt over het algemeen binnensmonds een slechte voetballer genoemd. Huysegems is het zelfde geval als Haris.......kan prachtige dingen laten zien maar is soms nog te eigenwijs en koppig voor het doel, hoewel Huysegems dit minder laat zien dan Medunjanin.

Hoe ik dat weet van Haris? Een collega van me kent hem erg goed ;)

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    PSV-Lyon 0-1
    Real Madrid-Arsenal 0-1
    Bayern München - AC Milan 1-1
    Benfica - Liverpool 1-0

Woeii 25 % goed geraden:)

14. mars15

mars15 Guest

Wat een wedstrijd Real Madrid - Arsenal.

Wie hebben er nog meer gekeken ?

Prachtgoal van Henry neemt de bal in de middencirkel mee en gaat een paar man langs en schiet laag in de verre hoek :)

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nah even snel gezapt...heb wel een enorme kans van Beckham gezien in de eerste helft tegenover ''Der Jens''

16. mars15

mars15 Guest

Gebroken teen houdt Ooijer lang aan de kant

Uitgegeven: 22 februari 2006 14:03
    Laatst gewijzigd: 22 februari 2006 14:04

AMSTERDAM - André Ooijer heeft dinsdag in het Champions League-duel met Olympique Lyon een teen van zijn rechtervoet gebroken. Dat heeft onderzoek woensdag uitgewezen. De verdediger staat vier tot zes weken aan de kant.

PSV verloor de wedstrijd in Eindhoven met 1-0. Ooijer speelde de wedstrijd wel helemaal uit. Door de gebroken teen mist de 31-jarige PSV'er in ieder geval de return tegen Lyon op 8 maart. Ook de competitieduels tegen AZ, Heerenveen, Ajax en NEC moet hij laten schieten.

Naast de wedstrijden voor PSV loopt Ooijer de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Ecuador op 1 maart mis. Hij zat in de voorselectie van bondscoach Marco van Basten.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2006
  17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mooie goal ja, hij dolt gewoon in z'n eentje heel Real, sick.

18. mars15

mars15 Guest

Had je 90 minuten gekeken ?

19. mars15

mars15 Guest

De aanloop naar de kraker tussen Chelsea en FC Barcelona leek rustig te gaan verlopen, maar toch is er al weer een conflict. De Catalaanse ploeg werd verboden om een kwartier langer door te trainen op Stamford Bridge.

Barça had toestemming om een uur lang te trainen in het stadion van Chelsea. Vanwege de zeer slechte grasmat wilde de ploeg van Frank Rijkaard een kwartier langer doortrainen, maar dit werd door de UEFA verboden. De regel is immers dat een team hier slechts een uur op trainen.

Ook was Barcelona totaal niet te spreken over de kwaliteit van het veld. "De kwaliteit van het veld zal verder in ons nadeel werken", sprak aanvoerder Puyol. "Wij willen de bal snel rondspelen en het tempo hoog houden, maar dat wordt op een dergelijk veld onmogelijk."

Toch is Puyol zich er van bewust dat er geen excuses zijn op het hoogste Europese niveau. "De kwaliteit van het veld mogen we niet als excuus gebruiken. We zijn ervaren genoeg om met zulke omstandigheden om te gaan."

Ondanks de slechte staat van het veld blijven de terreinknechten het veld toch besproeien met water, tot ergenis van Barça-voorzitter Laporta. "Ik vind dit niet normaal en niet correct. Het veld is al in een hele slechte conditie en dan zijn ze het ook nog aan het besproeien."

Frank Rijkaard houdt echter gewoon zijn hoofd koel. "Chelsea heeft net zo veel last van het slechte veld als wij. Wij zullen niet klagen."

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ze zouden toch een nieuw veld aanleggen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina