1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Emanuelson vond ik zeker sterk. Ook weer mooie dingen gezien van Hatem.
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    op slot gooien wat heeft die op de bank dan..
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Tss en ja tuurlijk die shit op slot gooien en Inter rustig laten ballen??? Je bent gek jij joh. Gewoon het spel doortrekken en aanvallen. Dat is de enige manier waarop je enig succes kunt krijgen.
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou moet ik je toch even corrigeren. Tuurlijk laten ze aardige dingen zien, maar te vaak maken ze BESLISSENDE fouten. De 2-1 was een fout van Trabelsi die daaraan voorafging (vervolgens was het een mazzelgoal, maar goed). Emanuelson wil op een gegeven moment een solo gaan maken op zijn eigen helft en verspeeld daardoor de bal (iets later Maduro ook op dezelfde manier). Dat hij op dat moment een vrije trap kreeg was puur mazzel.

    Ik heb gemengde gevoelens bij deze wedstrijd. Vooraf had ik hiervoor getekend, achteraf zeg ik dat je het hebt weggegeven. 2e helft was veel te onrustig en Boukhari speelde vanaf minuut 60 helemaal dramatisch. Dat hij zijn man laat lopen bij de 2-2 is natuurlijk onbegrijpelijk. Helaas had blind geen alternatief.

    Aan de andere kant, als meneer de scheidsrechter zijn werk doet en die domme headset gebruikt (WAAR HEB JE DAT DING EIGENLIJK VOOR!!!!!!!!) dan had hij die irritante Cruz een rode kaart gegeven. Dan had Inter het een stuk moeilijker gehad.
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mja mijn mening ook (over cruz) Maargoed dan troll ik weer. Naar die eerste knal tegen heitinga had ie er imo al uitgemoeten
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Echt die Cruz is een vuile vieze teringlijer. Niet omdat het een kakkerlak is maar hij is gewoon een vuile kut gluiperd. Heb altijd al een hekel aan hem gehad.
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dit is 'usual' in het voetbal. Misschien geen al te goede gewoonte maar toch. Soms kan het best helpen. En Inter lekker laten ballen? Je weet niet waar je het over hebt. Ajax speelde de hele wedstrijd in een 4-3-3 formatie. (de heilige formatie IMO) Maar kijk. Ajax speelde op het begin van dit jaar bagger. En Blind bleef maar met zn 4-3-3 volhouden, nu eindelijk met resultaten. Maar ajax krabbelde op met de 4-4-2 formatie in de competitie. Charisteas en Rosenberg werkte best voorin. Maar er is natuurlijk nog helemaal niks verloren en ajax heeft best voor de fans een leuke avond kunnen zorgen.
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de laatste goals van inter zach. Weet je dat inter het wint op de kleine ruimte. Ze spelen het keurig uit in de 16.. Opslot gooien schiet niet op dus.

    Wat ik me afvraag. Die knal van Cruz zal vast zijn vastgelegt, gebeurt hier later nog wat mee ? zoals dat toch met enige regelmaat gebeurd in onze competitie ?..
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet of de UEFA dat ook doet... Van mij mogen ze er best naar kijken.

    Doen ze hier inderdaad wèl vaak. Remember elke keer met Zlatan
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Net thuis van het Rinus Michels Stadion, geweldige sfeer en leuke wedstrijd, alleen de 2e helft was dramatisch....
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Goh..moet je eens kijken wat er gebeurd als ik op de tribunes te vinden bent. Dàn is het pas dramatisch.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    _O_Barcelona_O_ Die wedstrijd was echt genieten geblazen, puur hogeschool voetbal. En fuck Chelsea, nu is gewoon gebleken wie de beste club van Europa is, en dat ook Chelsea niet eens in de buurt komt en een maatje te klein is voor Barcelona. Heerlijk weer hoe Messi die hele verdediging zoek speelde, en nog die prachtige bal van hem op de kruising, die had er ook wel in gemogen... Maar Chelsea ligt eruit, dat kun je wel zeggen. Nu nog ff in Camp Nou afmaken die hap.

    EDIT: Oh, en ik heb op België nog wel een uitgebreide samenvatting van oa Ajax gezien, en wat een eikels dat ze na uit de kleedkamers gekomen te zijn zo gingen spelen. Bijna ook zeker einde verhaal voor Ajax, lekker voor het Nederlandse voetbal...
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jammer dat het nog 2-2 werd, maar ik heb Ajax eindelijk weer eens goed zien voetballen (1ste helft). Erg sneu alleen dat uitgerekend de man die er eigenlijk geeneens meer bij had mogen zijn (waarschijnlijk) het 2de doelpunt scoort.

    @ God's Gamer: thnx voor de mooie foto, ik heb ook elke keer gescholden toen die *** in beeld kwam, bij Figo trouwens ook wel.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  14. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Boukhari de eerste helft echt niet slegt spelen hoor...2e helft was die niet goed.
    Emanuelson speelde Figo uit de wedstrijd en dan Huntelaar...
    Tering hij is goedddd Bij het eerste doelpunt beukt Samuel ff omver hij valt zelf half draait zich om en kopt heel krachtig in... Echt klasse gewoon. Volgende keer staat hij waarschijnlijk op Materazzi dat kan nog leuk worden :D
    Cruz had geel moeten hebben voor die beuk tegen Heitinga en dan weer geel voor die te late tackle op Trabelsi tweede helft en dan hadden wij mooi gewonnen maar helaas...
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Cruz had rood moeten krijgen voor het slaan. Heel simpel.. Er was geen bal in de buurt.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Denk je niet dat die rode kaart hier ook een klein beetje mee te maken heeft gehad?
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    daarvoor was barca al de baas O-)
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, er mag dus heel wat gebeuren als AZ wil gaan winnen vanavond. Het ziet er niet erg rooskleurig uit voor de Alkmaarders...
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee, aangezien het feit dat Barcelona ook vòòr die rode kaart dik sterker was. Bovendien haalde Chelsea profijt uit de slechte staat waarin het veld verkeerde omdat ze gewend zijn om daarop rond te banjeren terwijl dat is Spanje heel anders is. En als 1 van de 2 ploegen een rode kaart ontvangt hoeft dat niet per difinitie een slechte ontwikkeling te zijn. Zo zal namelijk ook de tegenstander zich moeten gaan hergroeperen en bijvoorbeeld Cruijff hield er een mening op na dat het nog wel eens voordelig zou uitpakken. Verder heb ik totaal geen medelijden met die eikel, 2 van die abnormale overtredingen... Hij had er bij die eerste overtreding al uit gemoeten, 'tis maar goed dat Messi niet zo fragiel als die Robben is:)
     
  20. 0ogamero0

    0ogamero0 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hou toch op over het veld.
    de rode kaart heeft idd meer te maken met de uitslag dan het veld.
    btw, Ajax is terug!!!!!!!!!!!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina