Vind ik wel een mooie opstelling voor Ajax ja, ik zeg al tijden dat ze gewoon Juanfran linksachter moeten laten spelen, en die Emanuelson links op het middenveld, ik vind het toch geen echt verdediger, en Juanfran heeft bewezen dat hij het erg goed kan. Mitea weet ik niet, maarja, je moet toch wat. Wel erg zonde dat een talent als Babel zo weggegooid word, en Rosenberg hoort eigenlijk ook wel in de basis door zn redelijke preseteren de laatste wedstrijden.
Babel is gewoon minder, op dit moment, dan Rosernberg of Huntelaar. Dat moet hij accepteren; hij had zo verhuurd kunnen worden, maar dat wilde hij niet. Verontrustend: bron: www.voetbalzone.nl
Ik dacht dat hij had gezegd dat hij, bijv. NEC, een stap omlaag vond en hij geen stap omlaag wilde maken.
Hehe nu wel he Hmmm Ajax moet winnen...maar dan komt Feyenoord misschien weer aan kop en dat moeten we ook niet hebben, want ik zie liever 3000 lampies feestvieren dan 40.000 Rotterdammers op de Coolsingel. Achja Ajax moet gewoon winnen en dan wint PSV wel van Feyenoord op de 33e speeldag
400.000 / 500.000 hoor Kippenvel alles is nog mogelijk ik ga wel ff vroeg op om az-psv te luisteren op de radio misschien wel live stream ?
Nou ik gun het F-noord dus echt niet he. Anders moet ik hier thuis focking lang tegen dat gezeik luisteren. Dan maar liever PSV.
Ik denk het wel. Moet je ff op Voetbalinbeeld.nl kijken. En anders op het forum daar. Hopelijk doen ze Heracles-Ajax ook.
mij benieuwen zo naar az-psv.......psv zal wel weer zoals altijd spelen en az zal proberen het spel te maken.
Ben benieuwd of het lukt vanmiddag, hopelijk net zo snel als de eerste helft van afgelopen CL-wedstrijd.
Optreden 'De jeugd van tegenwoordig' gecancelled AMSTERDAM - 'De jeugd van tegenwoordig' mag niet optreden voor jonge Feyenoordfans. De drie jongens, die de hit 'Watskeburt?!' op hun naam hebben staan, zouden optreden in Rotterdam. Toen de ouders van de aanhangers echter ter ore kwam dat het Amsterdamse drietal op het podium een keer een Feyenoordvlag heeft verbrand staken ze daar een stokje voor. "Een sneue reactie" aldus Freddie, Pepijn en Oliçio.
Ben net thuis van Groningen - feyenoord, wat een kutwedsrijd. Groningen had makkelijk kunnen winnen, maar mede dankzij die twaalfde Feyenoorder wou het maar niet lukken.
Dat is altijd als je tegen een topclup speelt, die hebben altijd een 12e man, en daar bedoel ik niet het publiek mee.