1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb ik ook elke week als ik dit lijstje in de VI zie.Ook al speelt hij maar in Estland, 41 keer scoren is toch wel een topprestatie :)
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Pieter Hanson | 24-12-2005 12:11:55

    Wed €15 gratis bij Unibet

    Vitesse biedt Tarmo Neemelo geen contract aan. De Estse spits was afgelopen week op proef in Arnhem, maar kon niet genoeg indruk maken om een verbintenis af te dwingen.

    De 23-jarige Neemelo, die onder contract staat bij FC TMVK en bij Vitesse belandde na een tip van de Estse bondscoach Jelle Goes, speelde mee in een oefenwedstrijd tegen Bennekom. Volgens technisch manager Jan Streuer komt Neemelo echter tekort voor het niveau van Vitesse.

    Vitesse blijft nu op zoek naar een vervanger van Matthew Amoah. De Ghanese aanvaller verkast in de winterstop naar Borussia Dortmund.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lol en ze hebben het net over hem 8)

    nou kijken of ie er hier 20 kan maken :p
     
  4. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat toevallig dat hij dat net post als we het over hem hebben ;)
     
  5. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie overwinning van psv gisteren op az :)
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    mooi? Heb je die wedstrijd wel gezien? Psv maakte in de 1e 6 minuten 2 keer een doelpunt, waarna ze in de hele 1e helft 1 uitgespeelde kans kreeg die Koné overkopte, daarna was het Az dat het overwicht had en pas in de 2e helft ging voetballen.......psv bouwde zich in en alex schoot alle ballen weg. Je kan het noemen wat je noemen wilt maar mooi was het niet
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mooi, voor ons dan, of misschien niet als je graag die wedstrijden wilt zien. Maar als ze niet gaan is er weer 1 nationale ploeg minder om rekening mee te houden.

    Misschien wat voor Ajax? Kunnen ze hun smurfeneltal vergroten:p Nee, das flauw. Maar wel erg mooie dingen voor een koter van die leeftijd ja, ongelofelijk. Kan nog een hele grote worden.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Mocht het zover komen, wat ik betwijfel, dan komt er wel een vervangende ploeg. Was met het Ek 1992 ook zo toen een Balkan-land werd uitgesloten en door Denemarken werd vervanden, die later het Ek wonnen :)
     
  10. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk komt dan Eto'o's Kameroen:mad: Geef mij dan maar CIV.
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Was Joegoslavië. Daar was toen die Balkan oorlog ja. Moest Denemarken al zijn internationals van het strand afhalen omdat ze nog een Ek moesten voetballen. En toen versloegen ze Nederland in de halve finale na strafschoppen (Misser van San Marco tegen Schmeichel) en versloegen ze de Duitsers in de finale (dat is dan wel weer goede zaak).

    Maar inderdaad liever Ivoorkust dan Kameroen. Lijkt me echt stukken beter.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Florentino Pérez stopt per direct als voorzitter van Real Madrid. Het bestuur van de Spaanse topclub heeft het besluit van de preses na een besloten vergadering geaccepteerd.

    Vice-president Fernando Martín Álvarez zal de functie van Florentino Pérez, in dienst van de club sinds 2000, als voorzitter tot de verkiezingen in 2008 opvullen.

    Na de vergadering met het bestuur maakte Florentino Pérez zijn beslissing bekend aan de Spaanse media in een persconferentie die hij opende met de volgende woorden:

    “Ik heb het bestuur bijeen geroepen omdat ik denk dat Real Madrid een verandering nodig heeft en nadat ik de situatie heb geanalyseerd ben ik van mening dat vandaag het juiste moment is om als voorzitter van de club af te treden.”

    “Ik heb lang na moeten denken over deze beslissing maar de club moet een verandering doorgaan waarvoor ik plaats zal moeten maken. Gedurende zes jaar heb ik prachtige en zware jaren gekend bij de club en heb ik de club op een ongekend niveau kunnen zetten.”

    “Fernando Martín Álvarez zal mijn opvolger zijn, ik wens hem geluk en ik ben er zeker van dat hij het er goed vanaf zal brengen.”

    Onder leiding van Florentino Pérez wist Real Madrid twee landstitels te behalen (2001 en 200:cool:, één Champions League (2002), één Wereldbeker (2002), twee Spaanse Supercups (2001 en 200:cool: en één Europeese Supercup tegen Feyenoord (2002).
     
  13. mars15

    mars15 Guest

  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, dat gaat moeilijk worden voor Kalou. Hij spreekt nog geneens vloeiend nederlands. Van mij hoeft hij niet in het elftal hoor. We hebben wel betere spelers als hem.
     
  15. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    5,1 :cool:8). denk dat maar weinig Nederlanders echt ingeburgerd zijn volgens deze test..
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had een 3.8 :mad:

    Mijn vader had een 6.1, hij zei dat hij er een stuk of 7 fout had.
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    pfff wat een kut test ik had een 4,4! ik vind alleen wel dat er ook domme vragen tussen zitten.
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben even ingeburgerd als Fajah Lourens.:+
    [​IMG]

    Volgens The Daily Mail heeft Michael Ballack een overeenkomst bereikt met Chelsea. De middenvelder van Bayern Munchen en het Duitse nationale team stapt dan transfervrij over naar de ploeg van Mourinho.

    Het zou gaan om een verbintenis van vier jaar met een weeksalaris van bijna twee ton per week, meldden betrouwbare bronnen binnen de club.

    Rond deze week zou de 29-jarige Ballack zijn beslissing bekend maken. Manchester United, Real Madrid, Internazionale en Arsenal toonden interesse in de spelmaker van Bayern. Maar het ziet er naar uit dat hij vanaf volgend seizoenop Stamford Bridge te bewonderen is.

    Beide teams zouden zo lang mogelijk hebben gewacht met de bekendmaking, omdat Ballack wellicht in een moeilijk parket terecht zou kunnen komen bij een onderlinge confrontatie in de Champions League.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina