1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan die Farfan, Kut spelertje met zn duiken

2. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IDD en dat terwijl hij het helemaal niet nodig heeft.

3. mars15

mars15 Guest

Trouwens dat bericht dat Davids zou terug komen dat klopt niet hoor. Blijft zowiezo voetbalzone.

Hij heeft laatste tijd voor de spurs nooit gesproken met Ajax. Het bevalt hem nu in London erg goed. In nederland was hij wel bijna rond met AZ.

En davids heeft nooit een goede band gehad met blind na het Ek in Engeland

Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2006
  4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind seedorf een goede middenvelder, heeft ook een heleboel prijzen gewonnen, en dan zou je ook haat moeten hebben tegen de jong en van der vaart :confused:

5. mars15

mars15 Guest

tegen de jong heeft die nu wel haat }:]

6. mars15

mars15 Guest

Ik ben trouwens dit van plan

Zon 19/02 18:00 Speeldag 23 Club Brugge - SK Beveren

Zo. 19 feb 06: Feyenoord - Sparta 12:30u

Ik ga eerst samen met een vriend naar Feyenoord - Sparta en dan naar Brugge om daar Brugge-Beveren te zien in het stadion:)

Hopelijk is het goed aan te rijden

7. mars15

mars15 Guest

Een vriend van mij is nier patient, en zat toen in de uitzending een paar jaar geleden op tv met Davids. Sinds dien hebben ze goed contact samen en mag hij vaak naar Davids toe. Maand geleden nog een wedstrijd bezoeken van de Spurs. Davids betaalde toen alles ( hotel enz )

En praate ze veel over het voetballen enzo

8. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk je, maar schaatsen is (hier) echt heel populair. Er zitten meer schaatsers bij mij op school (1000 mensen) dan voetballers.

Maar, dat is wel regionaal dat wel. Globaal is het wel minder ja.

9. mars15

mars15 Guest

Schopt weer omhoog

Vanavond wedstrijden van de toppers

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als Kuyt blijft mag dat erg knap zijn, aangezien er veel belangstelling voor hem zal zijn.

Wat is het toch een zielige vent.

11. mars15

mars15 Guest

hehe tja,
    gozer heb het met geld wel goed voor elkaar

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Die Nederlandse ervaren middenvelder uit het buitenland waar Ajax geinteresseerd in is kan trouwens ook wel Bogarde zijn?

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Centrale verdediger.
    En die heeft geen enkel wedstrijd ritme, dus ik denk niet dat die komt. Was ook gestopt.

14. mars15

mars15 Guest

die ging een boek schrijven de lul

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is die indeed triest.
    Maar kom op Ajax doet ook niet lief tegen AZ. :'-( Nu is Dirkie boos en doet ie ook niet lief terug.:D

Maar laten we het niet over de voorzitter van Ajax hebben. 8)

Dirkie was pas met zn geitebreisokken bij NOVA btw.
    Die gast maakt het wel hoor met zn bouwbedrijfje en zijn bank.

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Vet, ik ben het eens met je eens :+

Vanavond idd mooie wedstrijden, NEC uit is zeker lastig tegenwoordig, Willem II thuis moet te doen zijn.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ajax zegt niet tegen zijn spelers: "jongens jullie mogen overal heen behalve az dan mag het niet"
    het is gewoon een trieste boer die het toevallig goed "geboert" heeft een van az een topclub wilt maken.........laat az nou eerst maar 5 a 6 jaar goed presteren

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :+

Jup, de klootviool:{

Tegen Raffie niet. Het was gewoon te zien dat hij uitgeleerd was bij Ajax. Respect voor hem. Niet voor Nigel.

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, dat ben ik met je eens. AZ moet zich eerst nog bewijzen tegenover topclubs tuurlijk. Maar de clubs met de meeste macht kapen gewoon alle spelers weg van alle clubs. En dan doel ik niet alleen op Ajax.
    Maar ik ben nu gewoon voor AZ omdat ze gewoonweg het mooiste voetbal van de eredivisie spelen op dit moment. En ik denk dat een hoop mensen het met me eens zijn. Misschien niet altijd het effectiefste voetbal maar iig het mooiste. En over een aantal jaren zie ik wel weer. Maar Dirk Scheringa moet zich niet te veel met de voetbalzaken bemoeien wat ie in de tijd dat van Hanegem coach was wel deed. En nu weer lijkt te doen. Maar ik wil nog 1 dingetje kwijt over Ajax en dat is dat ze op de transfermarkt niet echt bepaald slim handelen. En dat ze Perez op een slinkse wijze hebben binnengehaald.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verklaar je nader over niet slim handelen op de markt (doel je op miskopen?) en slinkse wijze binnenhalen van Perez.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina