1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Lol ik heb een 3.4 Vind ik nog best knap voor 14 jarige :eek:
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Omg, Ballack en Lampard samen op het middenveld_O_

    Hoeft Chelsea alleen nog Gerrard te halen en ze hebben het beste middenveld ooit imo :)
     
  3. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja had een 5,5 maar als ik die antwoorden zie had ik echt bijna alles goed :confused:
    Dat ik bij mensen uit de straat een paar dagen later langs ga om even te komen kijken vind ik ook een stuk meer ingeburgerd dan zon onpersoonlijk kaartje in de bus te doen.. En je moet toch in beroep gaan als je het niet eens bent met de uitspraak?! Echt een slechte test hoor.
    Is volgens mij alleen maar bedoeld om Nederlanders te laten weten dat ze zelf ook niet niet goed ingeburgerd zijn.

    EDIT: Ah kijk eens naar die score berekening.. Met meer dan 7 fouten (van de 36 ?!) heb je een onvoldoende. En ter illustratie: Het verschil in cijfer tussen 0 en 1 fout is 6 keer groter dan het verschil in cijfer tussen 21 en 22 fout. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2006
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Slaat nergens op...:)

    Achja laat Kalou maar lekker zakken zeg ik maar:cool:
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    I agree, Zometeen doen ze bij hem nog een oortje in zodat hij de antwoorden weet of gaan ze die test 100 X maken zodat ze hem 100 % goed hebben en dan alles laten zien aan Kalou..:eek:
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Of.. ze kijken naar de antwoorden die ook op de site staan en doen niet de moeite van de test 100 keer maken :+
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan hij wel Nederlands lezen dan?
    Hij kan het amper spreken namelijk.
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zoals mijn moeder:)
    Of Martin Jol8)

    Vreselijk dat Nederlands-Engels
     
  9. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dus niet de laagste score :cool:. Maar ik ben dan ook wel weer een jaartje ouder dan jij.

    Sommoge dingen in die test interesseren me echt niets zoals bijvoorbeeld die vraag over de voortuin. Volgens mij is dat een mening die voor ieder verschilt :confused:
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Jah...ik denk het ook.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jah, dat zijn onderdelen van je opvoeding en je eigen kijk op bepaalde dingen, dit soort dingen zijn niet van te voren vastgesteld dat je hersenen op die manier denken. Ook vrij bekrompen als de makers van die test denken dat het ook nog eens werkelijkwaar weergeeft hoe ELKE autochtone Nederlander denkt.

    EDIT: Ik had die test wel eens eerder gedaan overigens, had toen een 4,6.
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet 'lol'. :{
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Minister Verdonk laat Salomon Kalou niet versneld Nederlander worden. Ondanks het positieve oordeel van de Raad van State maakte de bewindsvrouw vandaag bekend dat zij een versnelde naturalisatie voor de Ivoriaan wederom niet toestaat.

    Hierdoor zijn de WK-kansen voor Kalou weer flink geslonken. Aanvankelijk leek de aanvaller van Feyenoord sterk te staan na de recente uitspraak van de Raad van State. Het juridische orgaan oordeelde dat Verdonk de weigering tot naturlisatie onvoldoende had gemotiveerd.

    Kalou hoeft overigens nog niet helemaal te wanhopen. Als de Ivoriaan op 10 mei slaagt voor zijn inburgeringscursus dan kan de Raad van State oordelen dat de versnelde route wordt gevolgd. Mocht Kalou de toets niet halen dan moet hij tot volgend jaar wachten op zijn paspoort
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/

    Hopen dat ie zakt :cool:

    Oh, en Verdonk zou vet cool zijn, al geeft ze hem die naturalisatie na het WK :+
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    vooral als ze hem die naturalisatie na het WK geeft :9
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou behoorlijk lullig zijn.
    Maar ik vind dat Kalou eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands moet gaan leren/praten/schrijven. Dan zien we verder...
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    niks tegen buitenlanders hoor (echt niet!)

    maar ik vind wel dat een Nederlands elftal ook echt Nederlands moet zijn...anders wordt het net zoals het al verpeste clubvoetbal: probeer gewoon de beste spelers aan te trekken... (zoals Qatar dat eigenlijk al een beetje doet..)

    nee hoor, laat Kalou maar lekker een Ivoriaan blijven
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad maar nu heeft ie A gezegd, nu moet ie ook B zeggen.
    Maar die Kalou zal er echt alles aan doen om Nederlander te worden.
     
  19. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Whahaha

    Tellen kunnen ze ook al niet in rotterdom. Maar wel mooi hoor. Met 95% van die kneuzen die nog nooit het stadion van binnen hebben gezien. Liever met 20.000 supporters een feest in eindhoven dan met 200.000 neppers.
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Precies. Qatar probeerde dat onlangs nog met Ailton en Dede dacht ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina