1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik vind Babel nou niet bepaald een goede speler, en ik denk dat Kluivert wel heeft bewezen dat hij kan voetballen :9, de leeftijd van Kluivert maakt niks uit: ervaring is juist wat Ajax nodig heeft (mijn mening natuurlijk ;))

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    kluivert zijn knieƫn zijn helemaal naar de klote, als je hem haalt heb je alleen maar blessureleed.........zei de ex arts van kluivert toen er al eerder werd gesproken over een overgang naar ajax.

MAAR zeg ik dan, het niveau in nederland ligt (stukken) lager dan in spanje dus ja......misschien pakt het goed uit

3. mars15

mars15 Guest

Gaat het eindelijk leuk worden in de kuip met Feyenoord-ajax. Laatste jaren maar een saaie boel geen haat meer te voelen.
    Hier gaat mijn ov gebruikt worden voor de 1e keer..

Met hele groep op de trein, veel bier mee en hoppa.. terug ff kijken of een nacht heerenveen op stelten zetten of 5 uur met de trein terug...

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat ie nu sinds 2001/2002 weer eens een competitie wedstrijd missen?

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof het wel! :eek: Dirk :'-(

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij's wel de grote man achter het Feyenoord van nu. Zonder hem stelt het niet zo super veel voor mijns inziens.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eerst maar ff naar de ploeg die jij support.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doe ik het hele seizoen al.

Maar ik voorspel dat het flink minder gaat met AZ straks. Na het Wk gaan er een hele hoop weg denk ik + nog een paar conflicten met spelers die weg willen maar niet mogen van ome Dirk.

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Een hoop spelers hebben het uitstekend naar hun zin hoor met elkaar op het veld. (in het team) En tja je kunt beter spelers hebben die weg willen maar niet weg kunnen, dan dat je spelers hebt die weg willen en weg kunnen. Met ajax en AZ gaat het aardig op het moment daar niet van... maar ik vind het een beetje goedkoop om te zeggen wat ze het volgende seizoen gaan doen.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zou toch zweren dat Landzaat weg wou bij AZ maar dat hij wordt tegengehouden. En net als vorig jaar met dat gedonder rond Kromkamp waar absurd hoge prijzen werden gevraagd voor hem, zodat hij behouden zou worden. Dat lukte uiteindelijk niet.

Bovendien kan een WK veel wonderen doen. Als bijvoorbeeld Opdam, Landzaat en Mathijsen het een beetje goed doen kan zo de volgende dag een leuke club met een grote zak geld op de stoep staan.

Bovendien is AZ nog geen topclub. Het is nog maar een subtopper die 3 seizoenen achter elkaar zeer behoorlijk presteert. Maar het is nog geen topclub en kan dus grote verliezen permiteren. Als het daar van komt zal het helemaal inzakken en zal het de komende jaren nodig hebben om te herstellen. Ajax, Feyenoord en PSV heeft dat vermogen wel.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie AZ ook niet als een topper. Ze laten toch het mooiste voetbal zien, en in principe kunnen ze goed meekomen met de nationale topploegen. Nee, natuurlijk als AZ niet tegen spelersverliezen kan... Dan wordt het nooit een topclub. En tja Landzaat die wil weg bij AZ maar dat is de enigste op dit moment niet? En dat er een speler weg wil bij een club is normaal... Kijk maar bij andere clubs. Maar bij Ajax is het absurd. Misschien dat er toch nog wat spelers blijven hangen aan het einde van het seizoen. Je weet het niet.

12. mars15

mars15 Guest

Over AZ gesproken morgen kaart halen voor az-feyenoord

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    hallmark? :+

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Droogkloot:)

Volgende week zaterdag...de non-klassieker_O_

15. mars15

mars15 Guest

met slechts 800 boeren _0/

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik ga er van uit dat Mathijssen en Landzaat na de zomer weg zijn bij AZ. Met het vertrek van Perez en van Galen blijven dan alleen nog Arveladze,Opdam en Timmer over die beter zijn dan de gemiddelde nederlandse voetballer. AZ zal dan wel niet instorten maar om het kampioenschap spelen ze dan niet meer mee.

Zou het wel jammer vinden als het gebeurt want AZ is toch wel een leuke club

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet Gudjonsson niet! Dat is ook een goede speler

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oja? Nog niet zien spelen.

19. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    waarom hoop ik zo dat jij kasverrot word geslagen..

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond AZ BTW.
    Hopen dat Van Gaal Koevermans nu eens de volle 90 minuten laat spelen. En Medunjanin in zijn elftal zet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina