De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat je niet realistisch bent. Als iemand je erop wijst dat AZ volgend seizoen misschien gewoon weer in de middenmoot terecht komt wijs jij hem op het falen van Ajax. Nou ik ben geen Ajacied, maar ik durf toch wel te zeggen dat Ajax over 10 jaar nog steeds bij de top van Nederland hoort, dat moet ik bij AZ nog zien. Het is dus helemaal niet zo'n gekke opmkering dat AZ volgend seizoen misschien zinkt als een baksteen (alhoewel ik het zelf ook niet verwacht), en een reactie als 'kijk maar eens naar je eigen club' is dan best ongepast. Zeker omdat Ajax best goed heeft ingekocht en AZ eerder wordt leeg gekocht.

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent Feyenoorder is het niet? Kijk ik ben op >dit< moment voor AZ. Hoe het over 10 jaar is, is een verrassing en wil ik graag zo houden. Maar als ik iets negatiefs over feyenoord zeg, dan laat je dat ook niet zo maar gebeuren? En ga je er terug op in als je een echte supporter bent. Wat had ik dan moeten zeggen?8) Kijk hoe lang heersen PSV, Feyenoord, Ajax nou wel niet aan de top in Nederland? Nou het is bijna altijd zo geweest laten we maar zeggen. Daarom is het prachtig dat er zo'n club als AZ is die zich tussen deze toppers wurmt en zich aansluit bij de top. Kijk alles is onvoorspelbaar maar kansen berekenen kunnen we natuurlijk. De kans is inderdaad klein dat AZ bij de top van Nederland over tien jaar hoort. Maar de kans is er!

3. mars15

mars15 Guest

zegt meer dan genoeg over het gemiddelde voetbal steun hier_0/

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hier nog wat nieuwtjes, misschien al bekend, Misschien ook niet. :)

Maar dat van Kluivert is opzich oke. Dan heeft Ajax nog wat ervaren spelers erbij. Kluivert heeft nog niet echt veel laten zien aangezien hij meestal op de bankzit maar ook vooral om zijn blessures. Toch snap ik niet waarom Babel weggaat. Ja, voor hem snap ik het hij krijgt zowat geen speelkansen. Maar ik mijn ogen zie ik dat die jongen een talent is en kan voetballen. Wat vinden jullie van hem? Blijven of vertrekken voor 10 M?

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je gaat totaal langs mijn punt. Het gaat erom dat AZ'ers realisme missen en de Noord-Hollandse arrogantie beginnen over te nemen. Ze vergeten kennelijk dat AZ niet meer dan een veredelde middenmoter is, en qua historie en achterban zijn er talloze clubs in Nederland die meer uitstraling hebben dan AZ. Dat mag weleens in acht genomen worden.

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    OKé, hier ben ik het dus helemaal niet mee eens. Het slaat ook helemaal nergens op. "Eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder!" Dus als je een club gekozen hebt mag je dat niet meer veranderen?

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Een echte supporter is geen succes supporter_0/

edit//Volgens Voetbal Insite heeft Kalou er zich bij neer gelegd dat hij komende zomer niet voor nederland speelt.Hij wil ook geen extra examen af leggen

Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk wel. Anders ben je gewoon meer een sympathisant dan een supporter.

mars15, wat bedoel je met 'Rotterdam stad zonder hart'? :{

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    mooi zo :9

10. mars15

mars15 Guest

Het prachtige nummer van Frédérique Spigt - Rotterdam

11. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Timmeh, als je zomaar ff een club kiest ben je geen supporter. Een echte supporter zal nooit van z'n leven een andere club kiezen. Wat dat betreft zijn zelfs hooligans de term supporter meer waard.

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ach ik vind timmeh nog nuttiger posten dan menig feyenoorder hier dus ja, als hij over 10 jaar voor Agovv is omdat ze net 4e staat in de eredivisie laat je hem toch lekker? Hell, over 10 jaar bestaat dit forum niet eens meer.

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen genieten gewoon van mooi voetbal en als AZ dat speelt..
    Dan genieten ze dus van AZ :)

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet gezegd dat ik van club ga switchen als AZ in eens bijv. in de degradatiezone gaat spelen. Het gaat er mij om of ze inderdaad dit 'leuke voetbal' vol kunnen houden. Dan ben ik tevreden. En over 10 jaar dit forum niet meer? Jullie lopen hier allemaal wel erg snel op de zaken vooruit. Misschien ik ook... En over de wedstrijd gisteren. Ik heb genoten de 2e helft! Uitgerekend Medunjanin en Koevermans die scoorden. Kijk nou maar eens hoe AZ voetbalt zonder Perez en Landzaat en van Galen!

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    maar medunjanin kon 1e helft geen vat krijgen op het spel......mede door die van der doelen, athans dat las ik in telegraaf vanmorgen :cool:
    van gaal zei: "medunjanin heeft progressie geboekt"

is alleen maar mooi :cool:

16. mars15

mars15 Guest

..

17. mars15

mars15 Guest

godverdomme weer geen kaart voor feyenoord. net als ado toen, nu ook maar 600 kaarten en er zijn al 400 verkocht voor vanochtend 9 uur. waren maar 200 kaarten, heb er geen

dan maar los gaan

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goed nieuws!_O_

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, kan die het hele WK vergeten! Want bij Ivoorkust willen ze hem sowieso niet meer.

Haha, super:)

20. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Robben afgelopen wedstrijd weer een smerige overtreding gemaakt, maar gelukkig wel bestraft met rood:) De laatste tijd heeft hij wel meer van dat soort streken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina