1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan onwijs veel spelers weg bij ajax zonder dat het de bedoeling was. Ze halen imo spelers binnen die overbodig zijn; Huntelaar, Stam, Perez, Juanfran voor veel geld. Maar ajax heeft een hoop geld natuurlijk, en misschien heeft het er mee te maken met dat er al zo veel spelers vertrekken, dat ze nieuwe willen. Het kopen van Perez en Stam doen ze misschien op een slimme manier maar ik vind het slinks als je een speler koopt zonder er eigenlijk ook maar 'iets' voor te betalen, kortom dat je wacht tot dat iemand zn contract afloopt en daar dan een kleine vergoeding voor geeft... Slim maar gemeen.

    Dan kijk je als fan door zwart witte glazen natuurlijk en misschien doe ik dat ook maar toch... En ik blijf nog altijd volhouden dat ajax beter functioneert in een 4-2-2 systeem.
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    effectief = psv
    aantrekkelijk = az

    oke mooi zijn we daar over eens, en over dat van scheringa ook maar niet slim handelen? oke die spitsenaankopen hebben we genoeg over geluld en iedereen is het er over eens dat er een aantal niet gehoeven hadden, maar perez slinks? nee perez heeft zelf aangegeven dat hij naar een topclub wilt anders blijft ie een 2e van gaal die ook nooit bij een topclub heeft gespeeld.......dus slinks? nee......achterbaks? ook niet az wilde meewerken......slim? ja best wel

    edit: ben ik het niet met je eens. Huntelaar, Stam en Perez en Juanfran zijn juist goede aankopen, wie moet er anders linksback als emanuelson geblesseerd is?? wie is de leider op dit moment in de defensie?? niemand en dat kan stam wel zijn.......Perez kan weer dat doen in de aanval, op zowel linksbuiten als achter de spitsen......dat sneijder dan overbodig wordt oke maar linkshalf maakt sneijder ook een goede indruk, maduro ernaast en je hebt op papier een effectief en aantrekkelijk team. En als Huntelaar zijn draai heeft gevonden wordt het helemaal mooi voetbal
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  3. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    En 2 extra spelers op de bank? :9
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste; dat zijn juist goede aankopen. Alleen Huntelaar is duur geweest.
    Dat er spelers vertrekken heeft er inderdaad mee te maken, anders koop je er niet zo veel. Er gaan er 10 weg in totaal. Een gedeelte is al weg.

    Ten tweede; die zijn niet gratis en afgewacht. Perez en Stam worden gewoon netjes betaald.
    En kom nu niet aan dat het oneerlijk is dat Van Geel de contracten kent want daar kan iedere TD achter komen met ook maar 1 telefoontje.

    Trouwens, wat is er gemeen aan transfervrij overkopen? Moet je me toch eens uitleggen. Je kan zoiets niet afwachten, want een contract is meestal wat langer dan een paar dagen. En voor het Bosman-arrest (10jaar geleden?) kon men niet anders dan een speler met aflopende contracten te verkrijgen.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Serieus waar heb je het over. Elke club op de hele werled haalt zo zijn spelers en dat is ook hun goede recht. Contract loopt (bijna) af en de spelers wil geen nieuw contract ondertekenen? Dan heeft de club gewoon pech gehad, zo gaat het gewoon sinds het Bosman arrest.

    Net of AZ veel voor Molhoek of Martens gaat betealen:{

    edit//

    8)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2006
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    En voor Arveladze natuurlijk.

    Ojah en Juanfran is nog gehuurd...
     
  7. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0

    overbodig? ik vind juist dat ze eindelijk is goede spelers aankopen:)
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Té triest wat een kutlui daar bij de bond zeg.
    Die zijn nog niet klaar hier mee denk ik.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Flauw ja... en beide eigenlijk hetzelfde:cool:
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Real Madrid heeft vanavond 6-1 verloren van Zaragosa voor de beker :eek:

    @Goiz: Hoort dit bericht trouwens in deze thread of in de andere?
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG] _O_

    Geniaal inderdaad :9

    Ik ben trouwens er blij met Rosenberg, die bewijst dat hij gewoon een goede spits is en het op dit moment beter doet dan Huntelaar.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Whaha, heerlijke goals, en een prachtige vernedering van Real Madrid, kan gewoon niet beter :D
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Jawel, als Real met dezelfde cijfers van Barcelone verliest vind ik het nog beter:cool:
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    [​IMG]

    die spoort niet

    trouwens laf vlok in nijmegen
    met zn alleen een paar Feyenoorders aanvallen :mad:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    kan toch best zijn dat er een feyenoord EN ajax fan is in 1 gezin...:confused:
     
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd. Hier thuis hebben ook jaren lang een Ajax en feijenoord vlag naast elkaar gehangen, omdat ik met mijn broertje op dezelfde kamer sliep.
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar ik neem aan dat het dan de auto van die vader is. Dus welke daap hangt er dan een ander vaantje in??!! Ik zie me al bij me stiefpa aankomen met de vraag of ik er een Ajax vaantje in mag hangen. Die gozer lacht me keihard uit man. ( bij mij thuis is iedereen voor F-noord, ik ben de enige met wat verstand van voetbal). Sowieso heb ik een spuughekel aan vaantjes in auto's.
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Sorry hoor, maar het viel me gewoon even op 8):+

    @Timmeh, ik snap niet dat je nu ineens voor AZ bent, eens voor een club, altijd voor een club... Omdat AZ dit seizoen beter speelt dan Ajax word je gelijk voor AZ? Beetje raar vind ik zo.
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Veel zitten knokken zeker Vegetom?

    Achja mijn familie is meer FC Wageningen. Maarja die zijn zon 14 jaar geleden falliet gegaan. Maarja ze hebben nog mooie herinneringen eraan. Ze hadden PSV een keer met iets van 6-1 afgedroogd:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina