1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    misschien moet je de wedstrijden ook maar op belgie kijken, vanavond als goed is die jonge verslaggever op canvas, die was er ook bij real-arsenal die is ook goed
     
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    haha :9

    Dat altijd valt ook wel mee hoor, dat ze vaak score in laatste minuut.

    Weise stond geweldig te keepen, te goed soms....maar nu wilde hij professioneel tijdrekken door te vallen met de bal (vast) wat de meeste keepers doen....maar hij deed het net verkeerd _0/ _0/

    En werder bremen was niet de betere over beide wedstrijden.

    Mooie avond _O_
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Misschien van Juventus wel beter over beide wedstrijden maar na de mooie overwinning in de 1ste wedstrijd had ik het Werder wel gegund.

    En zonder die blunder zaten ze nu ook gewoon in de kwartfinale

    edit//Wie denkt dat PSV door gaat vanavond? Heb zelf zo mijn twijfels, ik denk dat Lton (thuis) toch net iets te sterk is voor PSV
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik denk dat ze na penalties verliezen, maar ik hoop dat ze gewoon doorgaan (goed voor NL voetbal he ;))
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    geen id hoe 't vanaaf gaat.. ik denk dat psv wel moet kunnen scoren vanavond, maar of het genoeg is? Ben benieuwd.. hoop natuurlijk dat ze doorgaan:) olympique vind ik niet zo leuk.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    hoop op een 4-1 voor lyon dat ze psv mogen vernederen zoals real toen thuis
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Want? Je vindt Champions-League plaatsen enzo niet zo belangrijk?
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    met die play-offs boeit dat al helemaal niet meer...
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wel! Met meer plaatsen zullen meer Nederlandse clubs Champions League spelen natuurlijk :eek:

    Dan kan Feyenoord ook een keertje ;)
     
  10. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Feyenoord had sowieso al CL gehad als de play-offs er niet waren geweest. Klote play-offs.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Idd, als Ajax en PSV het dit jaar goed doen hebben we misschien binnenkort weer 3 nederlandse teams die CL mogen spelen.
     
  12. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens waar die lijst bijgehouden wordt? Waar die staat op internet?
     
  13. mars15

    mars15 Guest

  14. mars15

    mars15 Guest

    een dienstmededeling,... mtthz heb vandaag dat kaartje voor 1 dag gratis treinen gekregen haha hoe verzinnen ze het... maar goed ik ga hem dan maar gebruiken voor de beker.. psv - az wie heeft er nog 1 kaartje ?
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    zodat Ajax weer een betere kans heeft op winst tegen PSV en Feyenoord weer meer zicht op de landstitel zeker :+. Ik ben gewoon voor PSV vanavond, maar verder dan een gelijkspel zal het niet komen imo.

    Gisteren trouwens een saaie wedstrijd gekeken van Barcelona en Chelsea. Het was niet echt duidelijk dat dit de beste clubs van Europa waren, maar ja. Ronaldinho bewijst zijn klasse maar weer eens, hulde voor Frank Rijkaard. Ik van de scheids kut fluiten, elke lichte overtreding een vrije trap, waardoor het spel te vaak stillag en er geen vaart in het spel kwam.

    Nieuws van vandaag:

    - Messi 1 maand uitgeschakeld
    - Charisteas wil in de zomer weg uit Amsterdam (en Ajax wil dat ook...)
    - Jenner wil weg bij NAC
     
  16. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. Ajax weg uit amsterdam..Waar gaat het heen met deze wereld.8)

    Nja.. Ik kijk vanavond weer op de Belg Arsenal-Madrid.. Ik vind die Henry een geweldige voetballer om te zien.. En op de een of andere manier vind ik de wedstrijden waarin een nederlands ploeg speelt niet erg leuk om naar te kijken...
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    haha vat hem verkeerd denk
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zojuist het uitshirt besteld van het nl eftal. Wat een heerlijk shirt blijft het toch. Goede actie trouwens van aktiesport. Een gratis bal, vlag en je naam gratis laten bedrukken.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Die komt laat aan zeg:cool:. Had hem gebruikt voor Ajax-Nek. Had ik beter voor zaterdag kunnen gebruiken. Kon ik Amsterdam nog eventjes in voordat ik naar de Arena ga.

    Idem,

    Lekker voor hun zelfvertrouwen dan zaterdag. Heb opzich niet zoveel tegen de spelers van PSV (Op Farfan en Gomes na dan), meer tegen dat lompe publiek van hun.
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    flauw :+

    Die wil ik ook, maar ik vond hem een beetje duur. Ff die actie checken :)

    http://www.kitbag.com/stores/akties...ils.aspx?pid=25408&cid=4295&tid=&bid=9&mid=26

    Wil ik ook hebben :9
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina